3X napsal:
a díky tomu "PS" si ji může koupit jen 10% z těch, co by si ji koupit chtěli
Proto vznikla verze s nízkým podvozkem a stejným motorem.Prostě normální řešení problému .
A marketigové oddělení o tom ani nevědělo, těm to jenom oznámily, aby to měl kdo zařadit do katalogu. Jméno Dakar to má kvůli těm nižším zdvihům, které jsou pro motorky na této rallye tak typické...
Nebo že by i KTM byl každý hejl dobrý?
Jméno dakar to má třeba proto,že si s tím můžeš troufnout udělat tohle
''
Troufneš si na totéž se svým "strojem na radost" ? Asi ne ,co?
Upravil xx4 dne 12-11-2011 10:47
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
3X napsal:
a díky tomu "PS" si ji může koupit jen 10% z těch, co by si ji koupit chtěli
Proto vznikla verze s nízkým podvozkem a stejným motorem.Prostě normální řešení problému .
A marketigové oddělení o tom ani nevědělo, těm to jenom oznámily, aby to měl kdo zařadit do katalogu. Jméno Dakar to má kvůli těm nižším zdvihům, které jsou pro motorky na této rallye tak typické...
Nebo že by i KTM byl každý hejl dobrý?
Jméno dakar to má třeba proto,že si s tím můžeš troufnout udělat tohle
''
Troufneš si na totéž se svým "strojem na radost" ? Asi ne ,co?
¨
Neřekl bych,že jede po zemi...a to není ani Adventure ani Dakar...
3X napsal:
a díky tomu "PS" si ji může koupit jen 10% z těch, co by si ji koupit chtěli
Proto vznikla verze s nízkým podvozkem a stejným motorem.Prostě normální řešení problému .
A marketigové oddělení o tom ani nevědělo, těm to jenom oznámily, aby to měl kdo zařadit do katalogu. Jméno Dakar to má kvůli těm nižším zdvihům, které jsou pro motorky na této rallye tak typické...
Nebo že by i KTM byl každý hejl dobrý?
Jméno dakar to má třeba proto,že si s tím můžeš troufnout udělat tohle
''
Troufneš si na totéž se svým "strojem na radost" ? Asi ne ,co?
¨
Neřekl bych,že jede po zemi...a to není ani Adventure ani Dakar...
Hele já na rozdíl od některých místních BMW pásků vyzkoušel důkladně jak GS,tak KTM (GS-cca 80 tis km,KTM zatím 35tis km) .
Fakt mi tady nikdo nemusí říkat,co GS umí a co ne.Co jej pošle nemilosrdně do servisu a co přežije.Vím to velice dobře. (...a ni nechtěj vědět,jak drahá to byla zkušenost )
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
pavelgs napsal:
Troufneš si na totéž se svým "strojem na radost" ? Asi ne ,co?
Netroufnu, Pavle.
Motorku mám na ježdění a jsem rád, když mám obě kola na zemi. Taky jsem "bahnoplachej". Kdybych chtěl létat, jdu do místního aeroklubu. Kdybych chtěl létat na motorce, vymetat bahnité louže a zdolávat strmé stráně, koupil bych si KTM - vážně.
Ale mě moje motorka dělá radost jinak, proto jsem si vybral takovou, jakou mám.
Pokusím se vrátit diskusi tam, kde pro mne začala:
Štěpán Rallye pochválil a byl za to poměrně ostře osočen, ať si slintá na monitor sám a nenutí to druhým, když je to jen pouhý marketingový tah prohnilého BMW. V rámci podpory v tu chvíli menšinového názoru a v souhlasu s mým vlastním názorem jsem jej podpořil.
Poté jsem v zájmu vyváženosti diskuse pokusil připomenout ten fakt, že každý výrobce využívá nějakou marketingovou strategii, jinak by neuspěl a přidal jsem důkaz "speciálního" modelu KTM. Pokud to však z vašeho pohledu vidíte jako nový, zásadně inovovaný model, pak to z mého pohledu vypadá jako zaslepenost a nezbývá než pouze dodat:
Mají vás zmáklé, jen co je pravda.
Nežer to tolik
Upravil buboGS dne 12-11-2011 12:58
BMW GS = stroj na radost
pavelgs: Ty jsi Bubovi napsal,jestli si to na tom stroji troufne....!!?? Tak jsem jen nahodil fotku,proč by si to troufnout nemohl....!! Samo,že KTM bude v terénu "lepší",ale zase z toho nedělejte OFFroad modlu....
A jako BMW páskovi jsou mi nějaký spory KTM vs BMW uplně u ( ! ) ...Já jsem s BMW GSA velice spokojen a nikdy by mě nenapadlo,ba ani nebavilo se pořád hádat,hašteřit a vytahovat nějaký mýty a polopravdy o KTM...
Safra buďte rádi za to co sedláte a že vám to dělá radost....
Upravil zetor dne 12-11-2011 13:15
3X napsal:
a díky tomu "PS" si ji může koupit jen 10% z těch, co by si ji koupit chtěli
Proto vznikla verze s nízkým podvozkem a stejným motorem.Prostě normální řešení problému .
A marketigové oddělení o tom ani nevědělo, těm to jenom oznámily, aby to měl kdo zařadit do katalogu. Jméno Dakar to má kvůli těm nižším zdvihům, které jsou pro motorky na této rallye tak typické...
Nebo že by i KTM byl každý hejl dobrý?
Jméno dakar to má třeba proto,že si s tím můžeš troufnout udělat tohle
''
Troufneš si na totéž se svým "strojem na radost" ? Asi ne ,co?
¨
Neřekl bych,že jede po zemi...a to není ani Adventure ani Dakar...
Rozumne se da hupsnout i na bmw.A to jsme s tim byli na trati poprve.Tak clovek mel strach a opravdu jen tak hupsnul.Vsechny motorky to ustali bez problemu.
xx1 přiložený následující obrázek:
pavelgs napsal:
Hele já na rozdíl od některých místních BMW pásků vyzkoušel důkladně jak GS,tak KTM (GS-cca 80 tis km,KTM zatím 35tis km) .
Fakt mi tady nikdo nemusí říkat,co GS umí a co ne.Co jej pošle nemilosrdně do servisu a co přežije.Vím to velice dobře. (...a ni nechtěj vědět,jak drahá to byla zkušenost )
Jaká byla tvá nejdelší cesta na KTM?
Pavle, nikdo nesrovnává KTM a BMW. Každá má svoje. KTM je dobrá kolem konína a BMW na cestování. Když budu chtít lítat po lese a nebo skákat, KTM bych si nekoupil, protože je to stejně těžká mrcha, jako BMW, ale do terénu je KTM určitě lepší.
Pokud má něco v názvu Rallye nebo Adventure, neznamená to offroad nebo kros.
buboGSmyl.Prezi tady prezentoval model RALLYE a ptal se:"Co na to říkáte?" Řekl jsem svůj názor a odpovědí byl Štěpánův tak trošku bolševikem smrdící názor.Pak už se to vezlo.Standartní situace.Rýpalové od BMW tady rýpou do KTM co je rok dlouhý,ale stačí to jednou otočit a už je oheň na střeše a začnou lítat slova jako blbec,břídil......Projdi si zdejší diskuse a uvidíš sám.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Omyl, Pavle...
První, kdo zmínil KTM byl Waltr (sám majitel BMW) a to pochvalně a Rallye sepsul. Napsal to však za sebe, jako svůj názor a nikoho přitom nenapadal. Ten kdo vytáhl KTM vs BMW jsi byl ty a ty jsi taky jako prní spustil v tomto smyslu bandurskou...
Štěpán nenapadal značku ani nepoklonkoval BMW či KTM, jen se mu nelíbil poslední dobou rozšířený nešvar vše nové pomluvit a zkritizovat.
Protože to vnímám stejně, vyjádřil jsem mu svou podporu.
Bitvy BMW vs KTM mě nebaví.
Slova jako blbec nebo břídil jsem v této diskusy nezaregistroval.
pavelgs napsal:
Hele já na rozdíl od některých místních BMW pásků vyzkoušel důkladně jak GS,tak KTM (GS-cca 80 tis km,KTM zatím 35tis km) .
Fakt mi tady nikdo nemusí říkat,co GS umí a co ne.Co jej pošle nemilosrdně do servisu a co přežije.Vím to velice dobře. (...a ni nechtěj vědět,jak drahá to byla zkušenost )
Jaká byla tvá nejdelší cesta na KTM?
Pavle, nikdo nesrovnává KTM a BMW. Každá má svoje. KTM je dobrá kolem konína a BMW na cestování. Když budu chtít lítat po lese a nebo skákat, KTM bych si nekoupil, protože je to stejně těžká mrcha, jako BMW, ale do terénu je KTM určitě lepší.
Pokud má něco v názvu Rallye nebo Adventure, neznamená to offroad nebo kros.
No a už je to tady.Proboha kde jsi přišel k tomu, že BMW je na dlouhé cesty a KTM jen kolem komína.To že jsem od koupi jezdil víceméně jen Česko -Slovensko souvisí s nepříznivou situací u mne v zaměstnání a ne se spolehlivostí KTM.Ta je mimochodem ve srovnání závad moje ex GS vs LC8 nesrovnatelně spolehlivější.Do servisu jezdím jen na pravidelný servis,ale Qwert cestuje ostošest,počínaje Marokem a konče BAJA v Rumunsku a nemá problém.Mezitím lítá po Libavé a jezdí po krpálech nahoru a dolů.Nalítáno má jestli se nepletu 90tis v opravdu drsných podmínkách a jak si motorka chrochtá.
Název adventure a rallye je dneska napláclé na kde čem,což význam těch slov sprostě degraduje.POchválil jsem s výhradama HP2 a vím od Miloše jak je ta motorka nesrovnatelná s klasickým GS.Podle mýho názoru, má nárok na název rallye u BMW právě jen ta HP2 (bavíme se o dvouválcích).Počmárané GS ale ne.Odtud můj názor v prvním příspěvku.Bohužel jak je vidno,nesouhlasit se vším od BMW je tu zapovězeno,takže od mne poslední příspěvek.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Ale no tak, Pavle, přece se tady nebudeme MY na sebe škaredit proto, že v BMW nějaký kravaťák použil jméno Rallye u nevhodného modelu...
Myslím si, že GS je dobrá motorka a jestli zrovna v kancelářích vymysleli barevnou kombinaci, která někomu nepadne do oka, tak to přeci kvalitu té motorky nijak nesnižuje. Můžeme si o tom myslet co chceme, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat. Pak už rozhoduje pouze ochota (a schopnost) lidí koupit či nekoupit.
PS: dneska jsem ji umyl, jestli zítra bude počasí jako dnes, pojedu si na chvilku udělat trochu radosti
BMW GS = stroj na radost
Trošku pokory, možná trošku empatie nám chybí.... z pohledu obyčejného TDMkáře to vypadá jakože s koupí modré vrtule či oranžové vám do hlavy nainstalují čip nesvaru ve stejném odstínu...
Fakt se to čte blbě....
Víte kolik lidí touží po motorce, cestování, dálkách a věcech kolem ??? a nemůžou ? zdraví, peníze nebo jiné důvody je deklasují na pouhé obdivovatele.... no jo, jenže každý chce to co nemá.. a až všechno má, tak neví co by samou roztažnosti alespoň sestřelil....
No a už je to tady.Proboha kde jsi přišel k tomu, že BMW je na dlouhé cesty a KTM jen kolem komína.To že jsem od koupi jezdil víceméně jen Česko -Slovensko souvisí s nepříznivou situací u mne v zaměstnání a ne se spolehlivostí KTM.Ta je mimochodem ve srovnání závad moje ex GS vs LC8 nesrovnatelně spolehlivější.Do servisu jezdím jen na pravidelný servis,ale Qwert cestuje ostošest,počínaje Marokem a konče BAJA v Rumunsku a nemá problém.Mezitím lítá po Libavé a jezdí po krpálech nahoru a dolů.Nalítáno má jestli se nepletu 90tis v opravdu drsných podmínkách a jak si motorka chrochtá.
Název adventure a rallye je dneska napláclé na kde čem,což význam těch slov sprostě degraduje.POchválil jsem s výhradama HP2 a vím od Miloše jak je ta motorka nesrovnatelná s klasickým GS.Podle mýho názoru, má nárok na název rallye u BMW právě jen ta HP2 (bavíme se o dvouválcích).Počmárané GS ale ne.Odtud můj názor v prvním příspěvku.Bohužel jak je vidno,nesouhlasit se vším od BMW je tu zapovězeno,takže od mne poslední příspěvek.
to jsem čekal, že napíšeš a kdybych se vsadil, vyhraju . Prostě jsem si rýpnul , když moc KTM kolem světa nejezdí a nebo se vrací po součástkách
Tvé GS předtím asi byl páteční kus, v každé značce jsou zmetky, tomu se nedá zabránit. Třeba i jen na hrbolu v Rumunsku může prasknout kardan . A qwertovi držím palce .
Kolikrát se stane, že jsi s něčím spokojený, koupíš si opět stejnou značku a pak by jsi to výrobci nejraději omlátil o hlavu. Já už pár takových zkušeností zažil.
Nejlepší motorka na světě je ta, kterou má každý v garáži, ať je to značka jaká chce. Jenom na ní si totiž může vyjet a užít si trochu té radosti
BMW GS = stroj na radost