pantata napsal:
když mám hp2 a uřežu kardan, na čem mi bude držet to zadní kolo?
fakt tomu nerozumím.. poradte
Boxery BMW mají snad mezi motorem a převodovkou suchou spojku a převodovka má vlastní olejovou nálň - takže se nic snad podělat nemůže při tažení se stojícím motorem na neutrál.
Otázkou je,kdo tyto motorky utáhne .
Pozvánka na besedu a Jardou Šímou do Olomouce 2.11.2013
Přidané 07-11-2013 21:13
Člen
Příspěvek: 774 Založený: 23.01.11
IvoGS napsal:
pantata napsal:
když mám hp2 a uřežu kardan, na čem mi bude držet to zadní kolo?
fakt tomu nerozumím.. poradte
Boxery BMW mají snad mezi motorem a převodovkou suchou spojku a převodovka má vlastní olejovou nálň - takže se nic snad podělat nemůže při tažení se stojícím motorem na neutrál.
Otázkou je,kdo tyto motorky utáhne .
Nechci být za chytreho,ale netoci se volnobezka v prevodovce protože zabírá spojka?
A nehoni náhodou čerpadlo olej u 8 kila? Nemám BMW tak nevím jak jinak by se to přihodilo................. ....
No podle me v BMW uvažuji tak, ze motorku si nekupuje chudák a kdyz se neco ,,po&éře,, zavolá kamaráda na tel. Nechá se za 50.tis odtáhnout domů přes BMW třeba a nebo si to nechá opravit na místě ve značkovém servisu. Nepočítají s Českou výbavou softwéru alias the švejk systemu a tam právě vzniká nebo vlastně zaniká ta krásná věta spoluucast či kulance jak tomu kulantne říkají:-)))))
Smutné je to ze nikdo v BMW nepočítal s tím, ze někdo najede 200 tisíc, protože dle statistik BMW prumerny majitel bmw najede na motocyklu ročně v průměru 50km. Takže ze se to zechcalo ve 150 tisících je vlastně zázrak se kterým nikdo nepočítal.
Pozvánka na besedu a Jardou Šímou do Olomouce 2.11.2013
Přidané 09-11-2013 08:27
Člen
Příspěvek: 1660 Založený: 02.05.10
magoss napsal:
jinak já to pořád nějak nechápu, jak se ti při tažení motorky může hryznout převodovka??mohl by mi to někdo prosím nějak po lopatě vysvětlit?
když si to vemu u auta tak jsem táhnul na laně kamaráda nudných 350 km a nic
Polopaticky řečeno.V motoru se suchou skříní (F800GS,KTMLC8,....) je olej v extra nádrži a čerpadlo jej tlačí na příslušná místa,odkud jej hned taky odvede zpět do nádrže.Pokud není motor v chodu,nejede čerpadlo,motor se nemaže-včetně převodovky.V motoru který je v klidu,zůstává jen minimální množství oleje.
Klasicky uspořádaný motcyklový motor má olej v olejové vaně,kde se převodovka ,pokud je motor v klidu, doslova koupe.Proto nevadí tažení.
Motory s oddělenou převodovkou(motorky BMW,H-D,auta) jsou na tom podobně.Převodovka se koupe v oleji.Maže pořád.Není závislá na čerpadle motoru.
Upravil xx4 dne 09-11-2013 08:29
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Pozvánka na besedu a Jardou Šímou do Olomouce 2.11.2013
Přidané 09-11-2013 11:03
Člen
Příspěvek: 820 Založený: 03.01.11
Nechápu, jak si někdo může koupit BMW, když se to nedá odtáhnout...
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)
Pozvánka na besedu a Jardou Šímou do Olomouce 2.11.2013
Přidané 10-11-2013 10:07
Člen
Příspěvek: 1282 Založený: 20.10.11
blejdamint napsal:
bartus napsal:
jestli si dobře pamatuju, tak na jaře na výstavě říkal, že to je opravované.
Vy jste asi neposlouchal, motor musel opravit na své náklady. Dělal mu to mechos s Inveltu doma a je to složeno ze 3 kusů. Jediné co kupoval nové jsou oba pisty, jinak vse ojeté. Celková doba odstávky Bmw byla 15 měsíců.
Příčina,důvod poruchy. Prasklý plastovy kluzak napinaku rozvodového remene, nasledne tažení motocyklů na laně na neurtal, ted si nepamatuju v kolika km se ozvala rána z motoru, kde se vse protocilo a následně potkalo. Následovala flexa, preriznuti řetězu a tažení motocyklu těch udávaným 2500 km.
Po rozebrani motoru se zjistilo:
Jak pisu výše, a informace pro majitele ani pro the mechanico,ze motocykl na neutral bez nastartovaneho motoru se může táhnout jen 50 km nikdo při vzniku závady nikdo nevěděl a tyto skutečnosti vyplynuly až se žádalo o kulanci přímo BMW.
Takže nakonec to Jardu stalo celé toto divadlo neuveritelnych 35tis korun ceskych bo mechanico dělal zdarma a pomohl mu i k náhradním dílům ze starších motocyklů.
Doufám ze se z toho poučime a kdyz budem táhnout naší motorku tak rozpojit retez. Po tomto rozhovoru s Jardou toto povazuji za stěžejní informaci pro všechny.howk.
Konečně je teda jasno. Škoda ze Jarda tak dlouho mlžil. Dik
Tažení 2 a půl tisíce km si nedovedu představit. To musel být masakr
Pozvánka na besedu a Jardou Šímou do Olomouce 2.11.2013
Přidané 10-11-2013 20:55
Člen
Příspěvek: 856 Založený: 26.08.10
pavelgs napsal:
magoss napsal:
jinak já to pořád nějak nechápu, jak se ti při tažení motorky může hryznout převodovka??mohl by mi to někdo prosím nějak po lopatě vysvětlit?
když si to vemu u auta tak jsem táhnul na laně kamaráda nudných 350 km a nic
Polopaticky řečeno.V motoru se suchou skříní (F800GS,KTMLC8,....) je olej v extra nádrži a čerpadlo jej tlačí na příslušná místa,odkud jej hned taky odvede zpět do nádrže.Pokud není motor v chodu,nejede čerpadlo,motor se nemaže-včetně převodovky.V motoru který je v klidu,zůstává jen minimální množství oleje.
Klasicky uspořádaný motcyklový motor má olej v olejové vaně,kde se převodovka ,pokud je motor v klidu, doslova koupe.Proto nevadí tažení.
Motory s oddělenou převodovkou(motorky BMW,H-D,auta) jsou na tom podobně.Převodovka se koupe v oleji.Maže pořád.Není závislá na čerpadle motoru.
Moc děkuju Pavle za vysvětlení :-) už to chápu :-)
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občane
Pozvánka na besedu a Jardou Šímou do Olomouce 2.11.2013
Přidané 11-11-2013 00:36
Člen
Příspěvek: 774 Založený: 23.01.11
snelcuk napsal:
blejdamint napsal:
bartus napsal:
jestli si dobře pamatuju, tak na jaře na výstavě říkal, že to je opravované.
Vy jste asi neposlouchal, motor musel opravit na své náklady. Dělal mu to mechos s Inveltu doma a je to složeno ze 3 kusů. Jediné co kupoval nové jsou oba pisty, jinak vse ojeté. Celková doba odstávky Bmw byla 15 měsíců.
Příčina,důvod poruchy. Prasklý plastovy kluzak napinaku rozvodového remene, nasledne tažení motocyklů na laně na neurtal, ted si nepamatuju v kolika km se ozvala rána z motoru, kde se vse protocilo a následně potkalo. Následovala flexa, preriznuti řetězu a tažení motocyklu těch udávaným 2500 km.
Po rozebrani motoru se zjistilo:
Jak pisu výše, a informace pro majitele ani pro the mechanico,ze motocykl na neutral bez nastartovaneho motoru se může táhnout jen 50 km nikdo při vzniku závady nikdo nevěděl a tyto skutečnosti vyplynuly až se žádalo o kulanci přímo BMW.
Takže nakonec to Jardu stalo celé toto divadlo neuveritelnych 35tis korun ceskych bo mechanico dělal zdarma a pomohl mu i k náhradním dílům ze starších motocyklů.
Doufám ze se z toho poučime a kdyz budem táhnout naší motorku tak rozpojit retez. Po tomto rozhovoru s Jardou toto povazuji za stěžejní informaci pro vošechny.howk.
Konečně je teda jasno. Škoda ze Jarda tak dlouho mlžil. Dik
Tažení 2 a půl tisíce km si nedovedu představit. To musel být masakr
No ono celá ta akce s Jardovym 8kilem je story jak prase. Jinak se chystá reportáž o těch 200 tisících v sedle 8 stovky, tak ji můžete očekávat v březnu 2014 v CMn. Myslím, ze Jara nemlzil akorát si dával pozor aby nevypustil neco co by se pak proti němu obrátilo, kdyz si tím
vydělává na živobytí. Ja jsem to takto pochopil.
Upravil prezi dne 12-11-2013 11:20
blejdamintxr650r