25.12. 2024 18:52
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Prosinec 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ...
· Yamaha Ténéré 700
· CFMOTO
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· BMW R 1300 GS / BMW R 1300 GS Adventure
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3189]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
 Tisk diskuze
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
PetrAT
#41 Vytisknout diskuzi
Přidané 06-08-2013 22:13
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

Ano, směs je měkčí než se dělala dříve
Vlnění bylo kolem 130 kmh, když jsem jel nabalený na dovču
Stejně jsme to pozorovali i u TransAlpa


 
xx4
#42 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 06-08-2013 22:18
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

PetrAT napsal:
Ano, směs je měkčí než se dělala dříve
Vlnění bylo kolem 130 kmh, když jsem jel nabalený na dovču
Stejně jsme to pozorovali i u TransAlpa




Tak to bych spíš viděl problém na straně tlumičů....
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
Boro9
#43 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 07-08-2013 06:13
Člen

Příspěvek: 575
Založený: 15.04.11

qwert napsal:
No přece starou dobrou 07,ta dovču zvládne..


thumbs up Tak tak, - 07 je držák... za poslední měsíc na ní najeto 6000 převážně po asfaltu a ještě jí tam 2/3 jsou na lítání po QWERTově...., lol
Honda XL 700V Transalp yummy
Nově CRF 1000A AFRIKA TWIN lol
 
Vlada-adv
#44 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 07-08-2013 21:21
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

Joe nepřeslechnul, jezdíme E09 vzadu, Army vepředu. Celkem tři sady po sobě. Balkán 4500km, Tunis 5500km, Island 6300km. Army vepředu je na cestovatelské ježdění k nezničitelná. Mám už doma dvě sundané sady na kterých je víc naž půlka vzorku (ExBalkán a ExTunis) jak na přední tak na zadní. 10tis zcela bez obav. Jezdíme 990A a 690E. Nejdůř dopadla letošní sada na 990ce po 6300km je na zadku 4-6mm, což ale nepřičítám směsi ale Islandským cestám. Asfaltem to nazvat nejde je to podrcené cosi prolité čímsi a funguje to jako bruska. Mimochodem hodím sem fotky zbytků ale až o víkendu.
Qwet> svatá pravda s naloženou motorkou se k přední gumě chovám jak k princezně na hrášku. Stačí když vede nic jiného dělat nemusí = brzdí jen v nezbytně nutných případech. Pravda je že i zadní hýčkám většinu cesty mi k brždění stačí motor. Když se chce smete se předek do 1500-2000km stačí je brzda plyn a jeto.
 
Vlada-adv
#45 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:36
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

P.S. zde jsou ty fotky, jinak když už jsme u toho jsou k dispozici á 500,-.
3x E09 140/80/18
1x E09 150/70/18
3x XT644 100/90/21

Doprava dle dohody PHA, SČ. Stav viz fotky níže:
 
Vlada-adv
#46 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:38
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

Foto 1
Vlada-adv přiložený následující obrázek:


[149.28Kb]
 
Vlada-adv
#47 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:38
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

Foto 2
Vlada-adv přiložený následující obrázek:


[164.84Kb]
 
Vlada-adv
#48 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:39
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

Foto 3
Vlada-adv přiložený následující obrázek:


[177.35Kb]
 
Vlada-adv
#49 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:48
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

P.S. ještě mi tam leží zánovní Pirelli Scorpion Trail 90/90/21 + 150/70/18 najeto cca 500 stav viz foto vyměním za MT90 nebo MT21 ve obdobném stavu nebo prodám. Tyhle gumy asi v dohledné době potřebovat nebudu.
Vlada-adv přiložený následující obrázek:


[165.69Kb]
 
Sharki
#50 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 15:36
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 23
Založený: 20.05.10

Vlada-adv napsal:
Joe nepřeslechnul, jezdíme E09 vzadu, Army vepředu. Celkem tři sady po sobě. Balkán 4500km, Tunis 5500km, Island 6300km. Army vepředu je na cestovatelské ježdění k nezničitelná. Mám už doma dvě sundané sady na kterých je víc naž půlka vzorku (ExBalkán a ExTunis) jak na přední tak na zadní. 10tis zcela bez obav. Jezdíme 990A a 690E. Nejdůř dopadla letošní sada na 990ce po 6300km je na zadku 4-6mm, což ale nepřičítám směsi ale Islandským cestám. Asfaltem to nazvat nejde je to podrcené cosi prolité čímsi a funguje to jako bruska. Mimochodem hodím sem fotky zbytků ale až o víkendu.
Qwet> svatá pravda s naloženou motorkou se k přední gumě chovám jak k princezně na hrášku. Stačí když vede nic jiného dělat nemusí = brzdí jen v nezbytně nutných případech. Pravda je že i zadní hýčkám většinu cesty mi k brždění stačí motor. Když se chce smete se předek do 1500-2000km stačí je brzda plyn a jeto.

Už 4sezonu jezdím Enduro BMW650 pořád si nemohu zvyknout brzdit předkem,jak mě všichni upozorňujou.Už jsem byl i na motardovém okruhu a byl jsem tak zmatenej kterou bezdou brzdit,že jsem si to vůbec neužil.Teď koukám na tebe,co píšeš a nevěřím vlastním očím.Určitě jsi toho už dost nahrkal a je normální brzdit na enduru zadkem?Když jezdím kládu,po silnici ,tak pouze zadkem dobržďuju.Tak ti nevím.Zdarec Sharki
 
will
#51 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 16-08-2013 11:35
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 207
Založený: 14.10.10

To je chyba. Na silnici většinou zadek ani nepotřebuješ, jenom stáhneš destičky. Předek má daleko větší účinek. V terénu se to obrací. Zatěžuješ víc zadní brzdu.
 
www.motovaky.cz
Sergej
#52 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 16-08-2013 16:13
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 274
Založený: 14.07.11

ako môžete mať na E09 po 4000 KO na Afre?...keď jazdíš stále off chápem..
ja som dal E09 Dakar 14 000a ešte mala 2-3mm.. to isté z Karoo T bolo po 6000km...

Teraz E07 cel 14 000 a osm v 1/3..no predok vydrží menej keď dávam mu zabrať,,tak po 10 000km...

Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
 
Vlada-adv
#53 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 17-08-2013 19:03
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

Sharki> no jezdit "kladu" a cestovat jsou dve ruzne veci. Pri cestovani jedu na dojezd a navrat bez urazu a skod. Kladu muzu jezdit kolem komina a pak je predek nejlepsi kamos :-).
 
PetrAT
#54 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 07:38
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

http://kodi.rajce...3/#054.jpg
Upravil PetrAT dne 20-08-2013 07:39
 
xx6
#55 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 08:21
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

PetrAT> no tak to je hodně masakrální.. asi si prohlýdnu svoje E07 hmm
 
Joe
#56 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 11:19
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10


Teď to řeším s f. Mitas v rámci reklamace a nejen jí.
 
motoblb
#57 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 13:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10

daliss napsal:
PetrAT> no tak to je hodně masakrální.. asi si prohlýdnu svoje E07 hmm
Nen, prostě to upadloGrin
www.motodilyhavirov.cz
 
http://www.motodilyhavirov.cz/
PetrAT
#58 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 15:51
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

[quote]Joe napsal:[quote]
Joe, co je pak pod tím plátnem?
Dá se s tím ještě někam dojet ?
 
Joe
#59 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 16:31
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

PetrAT napsal:
[quote]Joe napsal:[quote]
Joe, co je pak pod tím plátnem?
Dá se s tím ještě někam dojet ?

Jo je pod tím ještě asi půl cenťáku materiálu, ale jízda na tomhle ti na klidu nepřidá. Je potřeba zjistit proč se ty figury separovaly. Na přehřátou gumu to nevypadá.
 
Pardal
#60 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 16:52
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1138
Založený: 04.06.10

Tak to je vada materiálu, to se muže stat každemu vyrobku, dotaz trochu mimo: jak si vedl v poravnaní s GS Trimph?
cestovaní na moto - to je vášeň
 
www.rockway.eu
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 135

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.13 sekund 409,975,916 návštěv