| HONDA TransAlp | 
| mardock | Přidané 17-02-2016 09:46 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | já měl TA 650 (r.v. 2005) a teď máme TA 600 (r.v. 1998) a za mě teda jel líp 650. Logicky by to tak mělo být už jen díky papírově lepším hodnotám. Pravda je, že byl jen 3 roky starej a měl poctivých 20 tis. km najeto. Nynější 600 má tachometrových 50 tis. ale jestli to je pravda ví jen bazarník co to prodával :-) Na 650 mi připadl lepší posez asi díky tomu nahrbení co zbůsobuje airbox pod nádrží. U 650 jde nastavit šroubkem i odskok na zadním tlumiči - teda byl tam šroubek na točení, tak asi to byl odskok.U 600 jen tuhost pružiny. Jinak je 600 dobrá motorka. Jen nevím jestli to je vada na mojí 600 nebo to je tak už z výroby, ale řidítka jsou uchycený v gumových silenblocích a jde s něma lehce kývat. Šroub už víc snad dotáhnout nejde-to je normální? Upravil mardock dne 17-02-2016 09:49
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | HONDA TransAlp Přidané 17-02-2016 09:53 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | Je to normální.Kdyby se už kývaly extrémně moc tak jsou vymačkané a třeba je vyměnit.. | 
|  | 
 | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 17-02-2016 10:21 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | qwert napsal:Je to normální.Kdyby se už kývaly extrémně moc tak jsou vymačkané a třeba je vyměnit..
 
 Možná jsou už fakt vymačkaný. U 650 jsem si toho nevšiml a to mají myslím stejnej systém uchycení.
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| sumavahonzi | HONDA TransAlp Přidané 17-02-2016 13:35 | 
| Člen 
 Příspěvek: 41
 Založený: 29.07.15
 
 
 | moje zkušenost s Alpama je, že nejvíc jede 600kilo a pak až 700kilo - to už je ale těžkej břichoplaz 
 mám ale namysli 600kilo do roku 89 s bubnem pak už šla jen váha nahoru a pocitový výkon dolů. Ostatně stejné je to např s Dominatorem - nejlepší je do r.v 90, Xt čkem - nejlíp jelo 43F - možná 2kf, africa jela nejlíp RD04, RD03 taky super, ale obsah 650 je proti 750 poznat..
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | HONDA TransAlp Přidané 17-02-2016 13:41 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | Výkon nešel dolů jen pocitově.Ty modely s bubnem měly ještě 55 koní pak to všechno šlo na 50 zřejmě kvůli emisím.. | 
|  | 
 | 
|  | 
| sumavahonzi | HONDA TransAlp Přidané 17-02-2016 13:43 | 
| Člen 
 Příspěvek: 41
 Založený: 29.07.15
 
 
 | V tom případě je to potvrzené i papírově - v tom nejsem kovaný! Já na to jen sednu a jedu  | 
|  | 
 | 
|  | 
| vilemx | HONDA TransAlp Přidané 17-02-2016 13:50 | 
| Člen 
 Příspěvek: 69
 Založený: 19.05.15
 
 
 | Ano, nejvíc koníků měla prababička všech AT a TA, ta podivná vzduchem chlazená XLV750 s kardanem. Jenže to bylo v době, kdy se emise neřešily ani na komínech fabrik, natož u vozidel  | 
|  | 
 | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 17-02-2016 16:06 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | qwert napsal:Je to normální.Kdyby se už kývaly extrémně moc tak jsou vymačkané a třeba je vyměnit..
 
 poradíš co vyměnit když to není zvlášť díl ale je to součástí brýlí? Jsem z toho makovej
 mardock přiložený následující obrázek:
 
 
  [23.89Kb]
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| hobr | HONDA TransAlp Přidané 17-02-2016 16:09 | 
| Člen 
 Příspěvek: 820
 Založený: 03.01.11
 
 
 | vilemx napsal:
Ano, nejvíc koníků měla prababička všech AT a TA, ta podivná vzduchem chlazená XLV750 s kardanem. Jenže to bylo v době, kdy se emise neřešily ani na komínech fabrik, natož u vozidel   Přesné označení je XLV 750R (jen pro doplnění).
 Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
 (Mark Twain)
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| hobr | HONDA TransAlp Přidané 17-02-2016 16:11 | 
| Člen 
 Příspěvek: 820
 Založený: 03.01.11
 
 
 | mardock napsal:
qwert napsal:Je to normální.Kdyby se už kývaly extrémně moc tak jsou vymačkané a třeba je vyměnit..
 
poradíš co vyměnit když to není zvlášť díl ale je to součástí brýlí? Jsem z toho makovej Kup starší brýle a je to...
 Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
 (Mark Twain)
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 17-02-2016 16:18 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | hobr napsal:
mardock napsal:
qwert napsal:Je to normální.Kdyby se už kývaly extrémně moc tak jsou vymačkané a třeba je vyměnit..
 
poradíš co vyměnit když to není zvlášť díl ale je to součástí brýlí? Jsem z toho makovej 
Kup starší brýle a je to... 
 
 A ty nebudou vymačkaný? To bych si moc nepomohl.
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| 12345 | HONDA TransAlp Přidané 18-02-2016 06:05 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1074
 Založený: 02.05.10
 
 
 | mardock napsal:
hobr napsal:
mardock napsal:
qwert napsal:Je to normální.Kdyby se už kývaly extrémně moc tak jsou vymačkané a třeba je vyměnit..
 
poradíš co vyměnit když to není zvlášť díl ale je to součástí brýlí? Jsem z toho makovej 
Kup starší brýle a je to... 
A ty nebudou vymačkaný? To bych si moc nepomohl. Kup nové brýle a je to...
  U Parts Depotu píšou  obvykle do 12 prac. dnů* 7 945 Kč .A je to...   Upravil 12345 dne 18-02-2016 06:10
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| motoblb | HONDA TransAlp Přidané 18-02-2016 06:44 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1277
 Založený: 15.05.10
 
 
 | vlastimil napsal:
Ještě bych zjistil cenu přímo v Hondě pokud ji máš někde v okolí.Mně se osvědčilo,že i se slevou v PD ty díly jsou kolikrát dražší a čekačka dlouhá.U Hondy 2 max 3 dny..mardock napsal:
hobr napsal:
mardock napsal:
qwert napsal:Je to normální.Kdyby se už kývaly extrémně moc tak jsou vymačkané a třeba je vyměnit..
 
poradíš co vyměnit když to není zvlášť díl ale je to součástí brýlí? Jsem z toho makovej 
Kup starší brýle a je to... 
A ty nebudou vymačkaný? To bych si moc nepomohl. 
Kup nové brýle a je to...  U Parts Depotu píšou  obvykle do 12 prac.  
dnů* 7 945 Kč .A je to...  www.motodilyhavirov.cz
 | 
|  |  | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 18-02-2016 11:18 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | teda to je palba těch cca 7-8 litrů. U Hondy to možná bude levnější, ale pochybuju, že to bude pod 6 klacků.  Zkusím risknout jetý brýle a třeba budu mít štígro  | 
|  | 
 | 
|  | 
| Tomas_7 | HONDA TransAlp Přidané 18-02-2016 11:36 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 87
 Založený: 13.03.13
 
 
 | Mám doma brýle co by měli být v klidu na 650 (nevím jestli jsou stejný), nebo jako nevím co si představit pod kýváním řidítek, ale já si ničeho takovýho nevšiml | 
|  | 
 | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 18-02-2016 12:59 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | dle obrázku i čísla dílu to má 650 a 600 trochu jinak. U 650 to vypadá, že tam ty gumový pouzdra nejsou, tak by to nemělo dělat. To kývání je s stejný jako by si řidítka neměl pořádně dotažený k brýlím. | 
|  | 
 | 
|  | 
| vilemx | HONDA TransAlp Přidané 18-02-2016 13:11 | 
| Člen 
 Příspěvek: 69
 Založený: 19.05.15
 
 
 | 650 má na rozdíl od 600 držák snímače HISS, takže i proto jiné kat. číslo. Ty gumové silentbloky mají všechny AT i TA stejné. Řešením je vložít tam podložky s velkým vnitřním otvorem a zmenšit (nebo úplně odstranit) výkyv řídítek. | 
|  | 
 | 
|  | 
| HonzaH | HONDA TransAlp Přidané 18-02-2016 13:15 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 712
 Založený: 24.05.10
 
 
 | Jak píše výše Hondí guru - je to stejné, lze se zbavit širokou podložkou pro pevnější stažení. To spojení přes gumu je cítit, že ty řidítka nejsou úplně pevná, ale taky díky tomu to tlumí vibrace. Na silnici mi to nikdy nevadilo ale v terénu a ve stupačkách kdy se člověk za řidítka vezme silněji tak je melý pohyb znát.
 ------------------------------------------
 Kač Kač 950 2004 - už je pryč
 Kač Kač 690 2009
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 18-02-2016 13:51 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | To je dobrej nápad a mohlo by to vyřešit. Na silnici to ničemu nevadí, ale když máš manipulovat s motorkou, tak už jen pro ten pocit to je divný když se to hejbe. Dík za radu.   Upravil mardock dne 18-02-2016 13:51
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | HONDA TransAlp Přidané 18-02-2016 15:49 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | Kvůli manipulaci bych do toho neštoural,při jízdě je to naopak příjemné.. | 
|  | 
 |