Boro9> hezky si to sestříhal. Jen koukám, že to protislunko nedělá kameře vůbec dobře.
Ale nějak nevím, kudma ses vracel zpátky.. ty brody jsou mi povědomé, ale nejsem si s nima jist.. neřkuli že si myslím, že jsou na jinou stranu, než si jel ty....a ten poslední výjezd.. kura, na videu to tež všude vypadá stejně
Boro - krásné video. Všiml jsem si v čase 2.50 "drobné opravičky". Nebyla to (čirou náhodou) KáTéeMka?
Upravil hobr dne 23-10-2013 13:46
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)
daliss napsal:
Boro9> hezky si to sestříhal. Jen koukám, že to protislunko nedělá kameře vůbec dobře.
Ale nějak nevím, kudma ses vracel zpátky.. ty brody jsou mi povědomé, ale nejsem si s nima jist.. neřkuli že si myslím, že jsou na jinou stranu, než si jel ty....a ten poslední výjezd.. kura, na videu to tež všude vypadá stejně
JJ, protislunko asi nedělá žádné kameře dobře...
Honda XL 700V Transalp
Nově CRF 1000A AFRIKA TWIN
qwert napsal:
Samotné čerpadlo je ok,serou se tam ty kontakty..
Ty kontakty dovedou pozlobit i když jim nic není.Prostě se přilepí k sobě a nazdar.Udělaly mi to i kontakty týden staré...Je to prostě kurvítko..
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
hobr napsal:
Boro - krásné video. Všiml jsem si v čase 2.50 "drobné opravičky". Nebyla to (čirou náhodou) KáTéeMka?
No opravička asi na 3 minuty, to ani nestálo za řeč...
No Ktm byla na takové pozici že jsi ty 3minuty servisu dala i bez strátu bodu , no servis je třeba a když ho člověk nestíha doma tak jsi něco nadjede a dá to prostě cestou .....
qwert napsal:
Čerpadlo které se vyrábí pořád stejné už aspoň 20 let..
Vašek má najeto kolem 140tkm
A co si tak vzpomínám, spotřeboval snad 5 čerpadel
Jinak Vaškova LC8 má skoro 180Tkm !!!, ale konečne ji po 5ti čerpadlach vybavil Pirburgem , a to už určitě měnit nebude . jelikož v autech ta pumpa dává bez problému 200tis km. i víc
Jo jo po 120tis druhý motor , protože jse mu v Turecku rozpadla nekvalitní papírová olejová vložka filtru a začla ucpavat kanály a přidřel jse . Jinak by jezdil určo dodnes i potěch nizkooktanových benzínech z jeho výletů , škoda že jsi prodal tvoji 100tis Lc8 mohl jsi udělat vytrvalostní test motoru ve tvojích enduro podmínkách
Jinak k těm olejový filtrum za 20 let praxe jsem to zažil opravdu jen 3X a nikdy to nebyl plechový filtr ,ale bohužel papírová vložka , samozdřejmě nepočítám případy kdy zákazník neměnil olej 50 a více tis km. a vložka jse roztrhla tlakem oleje .
kinus napsal:
Jo jo po 120tis druhý motor , protože jse mu v Turecku rozpadla nekvalitní papírová olejová vložka filtru a začla ucpavat kanály a přidřel jse . Jinak by jezdil určo dodnes i potěch nizkooktanových benzínech z jeho výletů , škoda že jsi prodal tvoji 100tis Lc8 mohl jsi udělat vytrvalostní test motoru ve tvojích enduro podmínkách
Já myslím že by v pohodě šlapal dál,stále měl dokonce origo spojku,olej výrazně nežral,i rozvodák byl ještě ok..nikdy na ni nezapomenu..
daliss napsal:
Boro9> hezky si to sestříhal. Jen koukám, že to protislunko nedělá kameře vůbec dobře.
Ale nějak nevím, kudma ses vracel zpátky.. ty brody jsou mi povědomé, ale nejsem si s nima jist.. neřkuli že si myslím, že jsou na jinou stranu, než si jel ty....a ten poslední výjezd.. kura, na videu to tež všude vypadá stejně
Boro video super a co jse kamery týče tak nejsem žadný fotograf ani kameram , ale to sluníčko už je už vhledem k datu co jezdíme letos tak nízko , že celou cestu svítí do pysku a tudíž i do kamery .