220 sice neumí připojit talefon (blatouch to má ale jen na připojení head setu pro možnost poslouchání hlasových údajů v helmě)
Na druhou stranu 550 sice má blatouch i na propojení telefonu, ale zase nemá mikrofon na těle a reprák má jen v auto držáku.
to znamená, že v autě bys to jako handsfree využil jen s blatouch příjmačem na uchu a nebo s kabelovym externim mikrofonem (možno dokoupit)
Naproti tomu 660 má na sobě mikrofon i reprák a tak může fungovat jako handsfree v autě prostě - okamžitě.
To netvrdim abych upřednostnil tu nebo onu - to je prostě fakt. Já měl k 550 na motorce kabelovej head set a tak mne prudilo připojování a odpojování kablů, že jsem to přestal používat. Naopak v autě (ve kterym nemám handsfree) to na delších trasách docela používám. Bvízka se k bvízce naklání
A ještě jedna věc - 550 neumí ukázat předepsanou rychlost - to 660 nejen že umí, ale ještě když jedeš víc, tak aktuální rychlost "zčervená"
Bvízka se k bvízce naklání
Ještě si porovnej jaké info ti která podá (u 660 jdou pole měnit - takže já mam aktuální rychlost u předepsané)
Zumo 660
''
Zumo 550
''
a pak bych ještě dodal, že 550 při jízdě zobrazuje "skokově" - zatimco všechny ostatní plynule...
Upravil Meli dne 04-01-2012 22:56
Bvízka se k bvízce naklání
a podáváš neúplné a nesprávné informace... třeba píšeš, že 550 neumí ukázat předepsanou rychlost (viz. druhý obrázek v předchozím příspěvku) a neupozorní tě při její překročení... což je lež.... páč vona to umí... a dokonce docela hnusným způsobem
jen ve zkratce:
pro silniční síť v Evropě je vhodný City Navigator (CN), lifetime znamená doživotní možnost stahování aktualizací daných map (za jednorázový poplatek). U CN to je 4x ročně. Získáš tím třeba i rozšíření o další přidávané země do CN, atd.
Pro jízdu v terénu jsou zase lepší TOPOgrafické mapy, které jsou podrobnější a mají hodně detailů a orientačních bodů. Jinak každá aktualizace něco stojí.
Jo, četl jsem, ale nějak jsem v tom měl zmatek, co je to CN a tak. Takže potřebuju v podstatě 2 mapy:
- City Navigator
- TOPO
Pro CN se dá koupit lifetime aktualizace, TOPO se aktualizuje různě a za peníze.
Jo, četl jsem, ale nějak jsem v tom měl zmatek, co je to CN a tak. Takže potřebuju v podstatě 2 mapy:
- City Navigator
- TOPO
Pro CN se dá koupit lifetime aktualizace, TOPO se aktualizuje různě a za peníze.
Snad jsem to pochopil
CN Evropy = City Navigator Evropy
TOPO je pro každou zemi zvlášť a ani pro všechny státy neexistuje. Já nejvíce využívám TOPO CZ a když jedu někam, kde chci jezdit v terénu (Rumunsko, Ukrajina, Albánie, ...), obstarám si patřičnou mapu
ZUMO 550 jsem měl od ledna 2007 do loňského léta. Vim jak funguje. Navigace jsou mé hobby...
Vim že v prvních firwarech mapa při navigování (nezežloutla) ale to byly uplně první verze, všechny další už to dělaj bez ohledu na typ mapy.
To že zobrazení rychlosti podporuje jen mapa City Navogator samořejmě vím
Tobig- u tebe mám omluvu a panáka (panák stačí) - pleteš si nahrané radary a rychlostní limity v mapě - kdo nevěří, mrkněte se na popis na stránkách garmin http://www.garmin...o-550.html -píší: Zobrazení rychlostních limitů: Ne
Skokové zobrazení sem u Zuma 550 prostě měl... možná jste jen zvyklí a nezažili jste nic jiného
náhodné video na internetu (najděte si čas 1:10) - 2D pohled
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FwE22NenCO8&feature=related[/youtube]
Dále o tom píší v tomto testu (když mně se nevěří): http://www.yourna...other.html
And then we get to the thing we dislike the most about this device: the jerkiness of the display. Just like it’s bigger brother the Nüvi 660, the zūmo ’s display is not smooth and fluent when driving.
- a jak píšou, tohle video to u NUVI dokazuje - hned na začátku - pěkně ve 3D pohledu [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QhLbyHaWeR4&feature=related[/youtube]
- Já dodávám, že tahle věc je o zvyku a vadila mi asi ze všeho nejméně. horší je absence sybmolu odbočky a pak je to zežloutnutí map kdy díky tomu přicházíš o přehled hlavních a veldejších odboček apod. (ale nejvíc to vadí u Topo mapy - i když kliknutím do mapy = přepne se pohled na prohlížení mapy shora - se barvy vrátí do origo - ale jen na to prohlížení mapy)
P.S.: zase je pravdou, že pohlížení mapy je na 550 mnohem rychlejší - vykresluje fakt rychle a mou 660ku dalece předčí. Když se mám prohrabávat topo mapou na motorce tak je to někdy s 660 peklo
Upravil Meli dne 05-01-2012 17:29
Bvízka se k bvízce naklání
3X napsal:
a ještě napiš, při jakém rozlišení mapy jsou jednotlivé obrázky z 660 a 550? protože i ten u 660 je při rozlišení tak 5x horším
- nerozumim - já ty obrázky dal kvůli tomu aby bylo vidět že 550 neukazuje symbol akce která za těch 200 m přijde a jak je rozložení (ne rozlišení) všech info - o mapu mi nešlo a jsou to uplně náhodné obrázky...
Co ale nevim - a to by měli říct aktuální majitelé - jestli pro adresu jako je např: Dolní Kotěhůlky 12 (která dříve v mapách nebyla a umožnila ji nalázt až nová mapová vrstva Adresy CR) umí zumo 550 "šáhnout" do mapy City navigator, která má poslední dobou adresy hodně podrobně a kvalitně zpracovaný. Například starší Nuvi 2XX toto neumí a to mi přijde docela škoda...
Upravil Meli dne 05-01-2012 10:38
Bvízka se k bvízce naklání
Poslední rozdíl co mne napadá je, že 550 má snáz dostupný konektor USB a SD kartu - prostě odklopíš spodní kryt.
U 660 je nutné sundat kryt baterie (pro US a navíc baterii vyndat (pro microSD)
P.S.: Taky mi je jedno co vybere, jen se snažim poskytenout co nejvíc informací - když já kupoval první navi tak byla jen shoda náhod že jsem neskončil u MDA. Tuhle diskusi a všechny info co z ní vzejdou bych rád použil na nový "porovnávací testík" na můu web, takže sem prostě víc aktivní než normálně
Rád bych aby to tak bylo chápáno... nechci se dohadovat ale pravdu říct musim
Upravil Meli dne 05-01-2012 10:51
Bvízka se k bvízce naklání
3X napsal:
a ještě napiš, při jakém rozlišení mapy jsou jednotlivé obrázky z 660 a 550? protože i ten u 660 je při rozlišení tak 5x horším
- nerozumim - já ty obrázky dal kvůli tomu aby bylo vidět že 550 neukazuje symbol akce která za těch 200 m přijde a jak je rozložení (ne rozlišení) všech info - o mapu mi nešlo a jsou to uplně náhodné obrázky...
to souhlasím, na obrazovce chybí řazení do pruhů nebo symbol směru odbočení. 550 to má na další straně a pokud to potřebuješ graficky, musíš to přepnout. Zvuková navigace ti řekne, kam odbočit.
tak jsem to nějak zkompletoval... koho to zajímá, porovnání obou navigací sepsané hýr:http://meli.cz/zu...
Dodávám, že obě jsou super a kamarádovi jsem 550- ku doporučil, i přes to, že pro mne je vítěz 660. záleží vždy na úhlu pohledu a konkrétní situaci že....
P.S.: nedluží mi tady někdo toho panáka?
Bvízka se k bvízce naklání
Meli napsal:
tak jsem to nějak zkompletoval... koho to zajímá, porovnání obou navigací sepsané hýr:http://meli.cz/zu...
Dodávám, že obě jsou super a kamarádovi jsem 550- ku doporučil, i přes to, že pro mne je vítěz 660. záleží vždy na úhlu pohledu a konkrétní situaci že....