jj, mam taky ukrutnych 170 cm ale ja potrebuju doslapnout v "terenu", diky nizkymu sedlu na stromovi jsem par situaci ustal, na 11ce bych se urcite valel castejs... no, jeste popremyslim, treba se zajedu podivat, kdyz mam tedka hafo casu. neco o genezi najdu na lc8 foru?
asi takhle, jizdu na mastodontu asi zvladas s LC8 jezdim jen lehkej teren, holt nepatrim ty co s 200kg hovadem motaj mezi stromy tak ze za celou sezonu jsem mel jedinej "problem" a to muj crash, kterej byl ale zpusoben mou blbosti kdybych tu kolej poctive odslapal tak bych byl zdravej.
Co se tyce vyvoje LC8 ti asi nejvic rekne qwert ) ale pokud se nepletu, tak od roku 2006 a modelu 990 je LC8 nizsi v sedle (860mm) a pak verze S nebo R
od vcerejska mam po 30tis servisu a sle servisaka vcky atd nevykazuji zadne poskozeni )
KomuTopíMotorka
i když je to hlavně o 950 a 990 do 2009, nebo se ptej co tě zajímá - mám to teď docela načtené
řada je zhruba takto - 2003-2005 / 2006-2008 / 2009-2010
první je karbec a ladění drobných chyb pozor každý ročník má jiné!
druhé je stříkačka, základní chyby odladěny, ale taky má svoje - především odezva a je náchylnější na baterku
třetí je inovovaný motor a komplet vstřikování - asi nejvychytanější model, jestli budu měnit tak na 2009/2010
každopádně je to solidně udělaná motorka a pokud jí člověk dopřeje údržbu co potřebuje (na tohle je náročnější než jiné jednodušší motorky to je pravda) tak mu bude dobře sloužit
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
Abych pravdu řekl osobně nemám žádný probléms tím, že je ktm vzadu - to není žádná modla a nejdokonalejší stroj - a podle toho co jsi psal bych ti ji taky nedoporučil jako jedniný anejlepší stroj - mě vyhovuje, že mám jen jednu motorku na všechno i za cenu kompromisů (hlučnost, malá nádrž, charakter motoru)
asi nejvíc to vystihne můj pocit když jsem měl kačenu novou tak jsme přemýšlel jestli ji nedám pryč a nechám si transalpa - ten byl mnohem pohodovější - tišší, pohodlnější sedlo, ale hlavně míň únavný - jel tak nějak sám na pohodu, kačena vyžaduje nestále kočírování - podvozek famózní, přesný, sportovní, ale člověk si při jízdě tolik neodpočine, navíc pořád člověka poňouká ať za to tahá, je výrazně hlučnější a o servisních nákladech nemá smysl mluvit
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009