KAWASAKI KLE 500
|
xx6 |
Přidané 14-08-2015 09:12
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
vlastimil> vím že to není k tématu, ale zeptám se. Proč si prodával PD, když za něj hledáš náhradu se stejnýma vlastnostma?
|
|
|
|
12345 |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 14-08-2015 09:49
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
Hele Dalis zrovna Tebe beru jako klasika co se týče starších strojů .Ale že má KLE stejné vlastnosti jako PD tak to slyším poprvé. |
|
|
|
xx6 |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 14-08-2015 09:57
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
vlastimil> ne, bral jsem to podle popisu, který si zde uvedl - to co požaduješ přece splňovalo i PD... psal si o váze, dvouválu a stylu jízdy. Nesrovnávám vlastnosti jednotlivých motorek, ale popis využití
Když tak PM, ať to tu nezasíráme
Upravil xx6 dne 14-08-2015 10:11 |
|
|
|
motoblb |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 14-08-2015 10:33
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
vlastimil napsal:
Hele Dalis zrovna Tebe beru jako klasika co se týče starších strojů .Ale že má KLE stejné vlastnosti jako PD tak to slyším poprvé. Je spousta věcí,co od Dalise slyším poprvé a dost mně rozesmějí,ta poslední byla,že chce se mnou pracovat
www.motodilyhavirov.cz |
|
|
|
xx6 |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 14-08-2015 11:14
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
motoblb> neboj Marošu... to byl jen forek
P.S.: kdybys místo psaní konin raději vyčistil ty moje karbce ať to můžu složit
Upravil xx6 dne 14-08-2015 11:30 |
|
|
|
12345 |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 14-08-2015 12:40
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
daliss napsal:
vlastimil> ne, bral jsem to podle popisu, který si zde uvedl - to co požaduješ přece splňovalo i PD... psal si o váze, dvouválu a stylu jízdy. Nesrovnávám vlastnosti jednotlivých motorek, ale popis využití
Když tak PM, ať to tu nezasíráme
Tož když už to zasíráme,tak proč jsi prodal Tigera koupil GS? |
|
|
|
motoblb |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 14-08-2015 13:12
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
vlastimil napsal:
daliss napsal:
vlastimil> ne, bral jsem to podle popisu, který si zde uvedl - to co požaduješ přece splňovalo i PD... psal si o váze, dvouválu a stylu jízdy. Nesrovnávám vlastnosti jednotlivých motorek, ale popis využití
Když tak PM, ať to tu nezasíráme
Tož když už to zasíráme,tak proč jsi prodal Tigera koupil GS? 2,5 roku chodil a bečel že potřebuje vyměnit guferka na ventilech,koupené už je měl,tak to prodal a koupil gs.Nebylo to tolik roboty
Dalis-karbce urobím jen nemám je zatím kde rozebrat a na zemi to dělat opravdu nebudu....
www.motodilyhavirov.cz |
|
|
|
Jenuzivatel |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 14-08-2015 22:44
|
Člen
Příspěvek: 9
Založený: 04.02.15
|
Hele KLE mám rok a zatím teda spokojenost. Něco málo tady: http://www.motork...mp;scr=342
Upravil Jenuzivatel dne 14-08-2015 22:45 |
|
|
|
12345 |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 17-08-2015 08:16
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
Díky za odpověď k věci |
|
|
|
snelcuk |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 09:56
|
Člen
Příspěvek: 1282
Založený: 20.10.11
|
prezi napsal:
...zde je důkaz, že Vlastimil je na pořízení KLE 500 připraven
' '
Supr |
|
|
|
labakov |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 14:38
|
Člen
Příspěvek: 18
Založený: 09.10.13
|
Ja jsem ten kamos co psal Milanek, mel jsem to 6 let. Takze:
Plusy:
- Konstrukce ramu - je to pevny, masivni, uzky
- velikost - pro me to bylo akorat:-) - merim 186cm. V pohode dosahnout na zem...
- Tlumice - predni vidle jsou vzduchoolejove - normalne maji ventilky a nafoukas si co chces (realne jsem jezdil ze po silnici tlak 0 (měkke, pohodlne), pred terenem jsem nafoukal 0,5-1atm - ztvrdlo to, ale i zvedlo = nikdy nesel na dorazy. Kazdopadne pokud budes kupovat, tak doporucuji vymenit pruziny (predni i zadni, byvaji hodne unaveny)
- Motor - zadne vibrace, na pohodu se da jezdit mezi 4,5 - 6,5 tis otacek (vrchol kroutaku je nekde kolem 7tis), no a nebo ne a tocit vic, vrchol vykonu je kolem 8,5 tis)
- Jednoduchost konstrukce a udrzby - nejsou tam zadne nesmysle, olej se proste vypusti z vany a dolije novy. Olejovy filtr standardni plechovy. Vzduchovy filtr molitanak se vypere a nasplicha olejem
- Jdina ulitba ecoteroristum bylo, ze pozdejsi uz mely zpetne nasavani spalin (EGR nebo jak se tomu nadava), ale to neni problem vyhodit. Zadne katalyzatory a podobne ****iny
Negativa:
- mala nadrz - o KLE se rika ze moc zere, to neni ale uplne pravda. Kdyz dodrzujes limity, tak ses v pohode na 5ti litrech, ja jezdil dlouhodobe nekde kolem 5,5. Je ale pravda kdyz ji nakladas (a co ti treba jednovalce nebo transalp nedovoli), tak si vezme klidne 6,5-7. Pak je problem mala nadrz - ma 12l + 2l rezerva
- sedlo - je uzke a mekke, pri dlouhych cestach z nej boli prdel (prosedi se).
- pokud se jebe nekde v terenu, tak se musi dost spojkovat, pokud se jede plynule, tak neni problem (nekde od 18-20kmh uz to jede pekne plynule, niz se musi hodne spojkovat), proste to nema kroutak.
Neco napsano je v profilu na motorkarich (nepsal jsem to, ale ukradl jsem to od Sima) http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=9469
Kdyz to shrnu - Kawa tehdy s KLE predbehla dobu tak o 15 let - vsichni tehdy delali endura a oni ve stejny cas udelali Funduro:-) Ta motorka je super na popojizdeni po meste, blbnuti o vikendu, ale uz cestovani a tezky teren je uz s kompromisy. Asi jak o tech rekneme 15 let pozdeji vznikly motardy.
|
|
|
|
qwert |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 14:55
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Je ale pravda kdyz ji nakladas (a co ti treba jednovalce nebo transalp nedovoli)
Téhle větě nerozumím.Co mi transalp nedovolí? |
|
|
|
labakov |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 15:04
|
Člen
Příspěvek: 18
Založený: 09.10.13
|
Transalp ma kroutak ve strednich otackach, no ale nahore uz nic. KLE proti nemu nabizi neco jako sportovni jizdu. Na kdyz chces "zavodit, brousit stupacky..." tak proste jezdis v hornim spektru otacek, motor se krasne vytaci, je to proste zabavne. Na KLE je rozsah realne vyuzitelnych otacek nekde od 4000 - 9500. Transalp dole hrka, pak ve strednich otackach naslibuje a nahore uz neudela vubec nic. |
|
|
|
qwert |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 15:26
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Na alpu jsem brousil stupačky taky a dával na prdel v zatáčkách. supersportům.
Že alp nejede ve vyšších otáčkách tomu by se asi zasmál hitchcock který s ním ani jinak nejezdí..Pravda bude spíš taková že KLE dosáhne těch svých 46 koní co ji dnes zbylo až v těch vyšších otáčkách kdežto alp má svých 50 už níž..
Upravil qwert dne 18-08-2015 15:27 |
|
|
|
bacaono |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 15:35
|
Člen
Příspěvek: 64
Založený: 13.02.11
|
......ale tam kde transalp začne ešte len sľubovať, tak KLE už je na konci s dychom.
http://motorcycle...-500-2005/
http://motorcycle...salp-2006/
PS: Aby sa zobrazil graf výkonu a krúťáku, treba kliknúť na tlačítko "POWER"
Upravil bacaono dne 18-08-2015 15:44
Najhoršia smrť je z vydesenia, takže pohoda, klídek, tabáček. |
|
|
|
qwert |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 15:52
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Podle toho měření má KLE dokonce jen 44.4 koní při 8250otm takže se ho prostě musí honit aby vůbec jelo.. |
|
|
|
hobr |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 16:02
|
Člen
Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11
|
Ale na cestování by to Vlastimilovi mohlo stačit, né? "Snové" parametry splňuje...
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain) |
|
|
|
qwert |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 16:05
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
No jen pokud nechce cestovat s ženou a třemi kufry.. |
|
|
|
labakov |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 16:06
|
Člen
Příspěvek: 18
Založený: 09.10.13
|
Ach jo, ja nerikam ze Transalp jezdi spatne, je to super cenduro. Jen rikam ze projev toho motoru v KLE je jiny, podle me je o hodne zabavnejsi. Kdo na nej presedne z transalpa, tak bude zklamanej, ze to ve strednich otackach nic nedela. Uplne stejne ale bude zklamanej kdo presedne z KLE na Transalpa ze jako ve strednich otackach dobry, ale proc to proboha nedela nic v hornich otackach. V pomerovani grafu jestli to je +- par kilowat tu a tam - to vic udelaji nafoukany gumy a namazanej retez. Kroutak je jasny, ten dela objem motoru.
Jestli chcete nekdo grafy, tak tady je kdysi davno mereni z meho KLE - ten motor mel tehdy priznano myslim 45000km, realne buhvikolik, ale prubeh vykonu podle me moc peknej - http://www.jawamania.info/Files/moto/121449/graf%20z%20brzdy_zmenseno.jpg |
|
|
|
qwert |
KAWASAKI KLE 500
Přidané 18-08-2015 16:16
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Jinými slovy na alpu se svezu stejně jak na KLE ale nemusím ho vytáčet k omezovači.. |
|
|