25.12. 2024 20:39
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Prosinec 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ...
· Yamaha Ténéré 700
· CFMOTO
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· BMW R 1300 GS / BMW R 1300 GS Adventure
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3189]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Tak trochu jiné GS
Joe
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 20-02-2015 18:57
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

qwert napsal:
Joe napsal:
Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.


A máš vrchní pístek a brzdič z jednokotoučové brzdy? SERko mi brzdí dobře ale když jsem z advíka sundal kotouč taky to brzdilo slaběji.Kouzlo bude asi v průměrech těch pístků nahoře i dole..

Pumpu mám původní BMW. Ne, že by to nebrzdilo vůbec, ale proti origo brzdám na BMW. Problém bude v průměrech pístku nahoře a dole. Origo pumpa je stavěná na osm pístků a teď jsou jen čtyři.
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
qwert
#22 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 19:12
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Já vidím že máš 2 pístky..
 
Joe
#23 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 19:28
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

qwert napsal:
Já vidím že máš 2 pístky..

4 pístky
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
qwert
#24 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 19:32
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Z čeho to je brzdič?
 
mira1150
#25 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 20:53
Člen

Příspěvek: 20
Založený: 03.06.14

qwert napsal:
Z čeho to je brzdič?

660 SMC mělo 4 pístek myslím že ten třmen byl dokonce stejné jako 4 pístek na gs od 2003. teď tam jde vlastně 2x tolik kapaliny než by bylo potřeba.
 
qwert
#26 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 22:53
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Máš recht tahle KTM měla 4pístek..
 
prezi
#27 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 23-02-2015 07:19
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Příspěvek: 4048
Založený: 20.04.10

Joe napsal:
qwert napsal:
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce..
'http://i62.tinypic.com/2j5s3d.jpg'

...pěkné to máš, Rudo clap
 
www.CENDURO.cz
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 137

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.10 sekund 409,996,294 návštěv