Já tu zimní vložku okamžitě vyhazuju. Nikdy jsem to nepoužil
Takže mě se tento systém letní + nepromokavá líbí
Měl bych nějaké výhrady ke kalhotům
Ale když jsem to loni viděl na Prezim, tak jsem valil bulvy , moc pěkné
Ve většině tu propagujete vnitřní membránu, pro mě to je nepraktické ale to je jen můj názor a moje zkušenost, například v letním parnu musím mět vložky vytažené ven kvůli vedru a pokud příjde průtrž mračen tak je problém si je pohotově nandat a to hlavně u kalhot, takže jsem nakonec vozil nepromok.
Další nepraktická věc je že vnější oblečení nasákne vodou a pokud už sluníčko nevyleze a neuschnete tak je v tom pěkná zima:
Další problém je u goretex oblečení zahraničních značek s opravitelností membrány nebo koupí nové vložky, textil na bázi goretex membrány stačí jen více napnout a vnitřní struktura popraská, začne prosakovat, k tomu stačí pád nebo opoužívání, kdo vám tu vložku vymění ? Kde vám přešijí utrženou nohavici na goretex převlečných gatí ? Budete si muset zaplatit komplet nové ?
Qwert> tak jasně že pakystánci šijou pro více značek, to je jak s čínou, tu najdeš taky všude. Jen sem to nechtěl říkat nahlas
PetrAT> já tu zimní vložku používám řekněme 3x do roka. Ale prostě ji mám a sem rád že ji mám. A za ty prachy za které to PSI je, by tam být mohla
Kysin> asi budu mluvit za víc lidí, že se spíš preferuje vyndávací membrána. Ale jde o to, že za ty prachy, za které to PSI má máš u konkurence vyndávací GORE
Prostě komplet je to hezký, zřejmě i funkční a je šitý na míru, ale za ty prachy... On to pěkně myslím napsal Ivánek
Toto su ceny tovaru na sklade. Sitie na mieru je este +20%.
Za mna je to nerealna cena. Za tuto cenu dostanem inde ovela viac. S odretymi usami by som bol ochotny za to vyplazit 2/3.
kysin napsal:
Ve většině tu propagujete vnitřní membránu, pro mě to je nepraktické ale to je jen můj názor a moje zkušenost, například v letním parnu musím mět vložky vytažené ven kvůli vedru a pokud příjde průtrž mračen tak je problém si je pohotově nandat a to hlavně u kalhot, takže jsem nakonec vozil nepromok.
Další nepraktická věc je že vnější oblečení nasákne vodou a pokud už sluníčko nevyleze a neuschnete tak je v tom pěkná zima:
Další problém je u goretex oblečení zahraničních značek s opravitelností membrány nebo koupí nové vložky, textil na bázi goretex membrány stačí jen více napnout a vnitřní struktura popraská, začne prosakovat, k tomu stačí pád nebo opoužívání, kdo vám tu vložku vymění ? Kde vám přešijí utrženou nohavici na goretex převlečných gatí ? Budete si muset zaplatit komplet nové ?
Souhlasím s tebou. Membránu mám a nepoužívám. Vozím nemoky termo s windstoperem.
V podstatě je ten komplet od PSI přesně to co bych chtěl, ale ta cena je na mě moc. Budu se na to muset zajít podívat. Kdyby byl komplet za bundu, kalhoty i převleky třeba 15tis, tak bych o tom uvažoval.
Ale myslím že teď mám dobré kombo.
Komplet Akito desert - vozím bez vložek kromě chladného jara a podzimu.
Na to nepromok co jsem tu už popisoval v případě deště nebo chladu
Nějaké termo s windstoperem když se ochladí.
Do extrému BMW airflow.
Měl jsem chráničovou košili, ale nevlezla mi pod bundu, tak jsem ji prodal.
S Rablenkou cestou necestou
Daliss vím o tom, ale zatím vydžím.
Jinak mám od pardála spodní prádlo a v teple se v tom potím jak prase a v chladnu je mi v tom zima, takže jsem to měl na sobě jen dvakrát a leží to ve skříni. Tím moc důvěru k jeho věcem nemám, takže zatím štěstí pokoušet nebudu´.
Jinak letos musím šetřit na sunar
S Rablenkou cestou necestou
kysin napsal:
Ve většině tu propagujete vnitřní membránu, pro mě to je nepraktické ale to je jen můj názor a moje zkušenost, například v letním parnu musím mět vložky vytažené ven kvůli vedru a pokud příjde průtrž mračen tak je problém si je pohotově nandat a to hlavně u kalhot, takže jsem nakonec vozil nepromok.
Další nepraktická věc je že vnější oblečení nasákne vodou a pokud už sluníčko nevyleze a neuschnete tak je v tom pěkná zima...
Mám na to stejný názor
Největší opruz musí být zouvání bot a zipování membrány do gatí
Stejně tak když jedeš v dešti a večer dáš do stanu mokrou bundu a gatě a ráno to máš dávat na sebe
kysin napsal:
Ve většině tu propagujete vnitřní membránu, pro mě to je nepraktické ale to je jen můj názor a moje zkušenost, například v letním parnu musím mět vložky vytažené ven kvůli vedru a pokud příjde průtrž mračen tak je problém si je pohotově nandat a to hlavně u kalhot, takže jsem nakonec vozil nepromok.
Další nepraktická věc je že vnější oblečení nasákne vodou a pokud už sluníčko nevyleze a neuschnete tak je v tom pěkná zima:
Další problém je u goretex oblečení zahraničních značek s opravitelností membrány nebo koupí nové vložky, textil na bázi goretex membrány stačí jen více napnout a vnitřní struktura popraská, začne prosakovat, k tomu stačí pád nebo opoužívání, kdo vám tu vložku vymění ? Kde vám přešijí utrženou nohavici na goretex převlečných gatí ? Budete si muset zaplatit komplet nové ?
To jsi asi nepochopil....s tím Goretexem je to jen příměr. Jsou i jiné velmi kvalitní značky zvučných jmen a ty mají bundu v takovémto provedení bez vložky podstatně levnější. Neříkám že se mi ten komplet Psí nelíbí ale ta cena za obyč bundu bez ničeho je maso. Levněji už koupíš i ono BMW oblečení nebo Ruku které jsou obecně dražší jak třeba Pardál. Když už jsem u toho Pardála tak u něj koupíš celej komplet na enduro za 7tyček a má to taky kvalitně udělané a dokonce dělá i třívrstvu se kterou se v kompletu dostaneš na cenu těch gatí od Psí
Upravil Luky1 dne 03-04-2013 18:12
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Neprve zdravíme všechny v diskuzi a děkujeme za dotazy. Nicméně díky vašim zkušenostem s produktem, už nemusíme ani odpovídat, vše bylo již vámi dobře vysvětleno. Tak jen stručně: prezentovaný model Serpens a Eridanus je jeden z cestovatelských kompletů, které nabízíme. Byl zpracován na základě vašich požadavků na maximálně vzdušný model a byl také v těchto extrémních podmínkách otestován, abychom věděli, zda funguje. Proto zde nejsou žádné membrány, vložky,.. apod. Ty najdete u jiných modelů a i tam najdete rozdíly. Např. model Scorpius a Perseus má všechny vrstvy vypínací, takže nabízí různé alternativy použití. Model Taiga a Kianni má také vrstvy, ale membránu má napevno, je tedy pro ty, kteří nechtějí zastavovat a jedou déšť nedéšť... Díky tomu, že máme k našemu zákazníkovi blízko, protože vyrábíme přímo v České republice a své produkty prodáváme přes vlastní síť prodejen, dokážeme zákazníkovi naslouchat a přenést jeho požadavky do výroby. Tak nabízíme velkou škálu výběru. Protože jsme výrobu nepřesunuli do zemí s levnou prac.silou, je náš produkt drahý, je to daň za to, že to šijí "české ručičky", ale na druhou stranu vám tímto můžeme zajistit služby jako: servis oprav, údržbu, individuální designy, šití na míru a to vše v relativně dostupném čase. Např. pokud se vám pokazí zip, je možnost vám ho opravit i na počkání. Naše ceny jsou nyní bohužel srovnatelné s konkurencí, kterou sami zmiňujete, ale věříme, že náš produkt funguje stejně dobře a díky vám se to naštěstí dovídáme. Zde najdete další komplety: http://www.psihub...-a-kalhoty www.psi.eu
Máš recht, Pardálovi to určitě šijou Ukrajinci
To byl vtip....
Upravil Luky1 dne 03-04-2013 18:18
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
PSi HUBIK
Měl bych otázku ke kalhotovému návleku
Jeho použití bych předpokládal za proměnlivého počasí kdy je třeba teplo, ale občas zaprší
Na fotce nevidím žádné odvětrání
Je tam něco ? Nebude se v tom člověk pařit ?
''
Upravil PetrAT dne 03-04-2013 18:25
Můj horkej kandidát na hadry bylo Dane Torreso GTX, za stejný prachy komplet špičkových hader s goráčem, podlě mě rozhodně propracovanější než PSI, jenže, jsem z Brna a musel bych kvůli tomu do Prahy, to není zas takovej problém ale už se to prodražuje, přes e-shop nemám odvahu oblečení kupovat, prostě blbá zkušenost, další věc je že pokud bych to oblečení poškodil musel bych ho odvézt nebo poslat do Prahy a odtud by už putovalo do nizozemska na opravu. Nedovedu si představit dobu trvání oprav a konečnou sumu, mám zkušenost s opravou bot Daytona a to se posílaly do německa. Co první na oblečení podle mě odchází jsou suché zipy, přestanou po letech držet a pokud je to třeba na stahování v pase tak je to dost vopruz, oprava je zatím prkotina. Pro mě hlavně rozhodla DOSTUPNOST A SERVIS. To že mě na srdci bude hřát že z vnitřní strany mám napsáno vyrobeno v ČR je věc druhá.
Na co jsem teda nejvíc zvědavej a k čemu jsem zatím trochu skeptickej tak je ten převlek ze sympatexu. Dělal jsem si trochu průzkum, goretex má několik druhů, 2 druhy určené přímo na jízdu na motocyklu (Performance Shell a Gore-Tex Pro Shell), voda nesmí i ve 100km/h tedy pod tlakem proniknout materiálem, u toho sympatexu existuje jen jeden druh membrány a ten se používá od výrobců bot až po nepromokavé oděvy.
Zajímavé je "Goretexovou membránu nesmí ve svých výrobcích používat kterýkoliv výrobce oděvů, ale pouze ten, jehož výrobky splňují vysoké kvalitativní normy." tedy jedná li se o goretex originál
''
Upravil kysin dne 03-04-2013 20:12
Dobrý den, děkujeme za dotaz k návlekům a zde je odpověď:
Účel návleků je ochrana před deštěm, větrem nebo nízkými teplotami. Obléká se nahoru na oděv jen v těchto třech případech, proto se u tohoto produktu regulovatelné větrání nedělá. Co se týče „paření“, tak je výhodou zvolený materiál, a tím je speciální textilie s funkční membránou, ne žádný „igelit“ jako se používá na běžné nepromoky, tím je docíleno, že je návlek nepromokavý, větru odolný a přitom prodyšný.
Jen musím uvést na pravou míru značku membrány, v tomto případě se nejedná o SYMPATEX, ale KUFNER. Kufner je také značková membrána, ačkoliv veřejnosti ne tak známá jako GORETEX nebo SYMPATEX, ale pro vaši zajímavost je to třetí schválená membrána, která se může používat pro výrobu oděvů pro složky jako policie, armáda,... Z tohoto důvodu jsme se také rozhodli na návleky použít tento materiál, protože ho máme odzkoušen právě na zakázce pro armádu a víme, že v praxi funguje. Jako horní vrstva oděvu je vhodný také svou pevností. Dále díky částečné elasticitě je možné docílit přiléhavého střihu a omezit nepříjemné nafukování, které vzniká u běžných nepromoků, protože jsou zpravidla dost volné.
PSi HUBIK přiložený následující obrázek:
Membrány .. Jak již zmiňujete, na světě existují membrány, které může výrobce používat až na základě získání licence a to jen v případě, že splní poměrně tvrdé normy na zpracování. Dva výrobci, kteří dodávají membránu výhradně jen licencovaným partnerům jsou GORE-TEX a SYMPATEX. Licenci Sympatex vlastní náš výrobní závod v Tlumačově kterou jsme od německého dodavatele získali v roce 2004. Výhodou pro zpracovatele licencované membrány je přímá technická podpora dodavatele. V praxi to znamená , že kromě kontroly , máme k dispozici plnou podporu jejich techniků s letitou zkušeností. To vše je proto, aby vám zákazníkům, byl zaručen výrobek ve 100% kvalitě.
Co se týká typů membrán, jak již také zmiňujete, membrána jako taková je vždy jedna – je to velmi tenká fólie, která je bez použití lepidla spojena svařením (laminací) k nosné textilii. Účel membrány je propustit vodní páry a při tom zadržet vodu která by se chtěla dostat dovnitř do oděvu,.. Membrána sama o sobě je bez této nosné textilie prakticky nepoužitelná, protože její tloušťka je jen několik tisícin milimetru a hrozilo by poškození. Proto je spojena s nosnou látkou, která má také vliv na její parametry. Podle typu nosného materiálu nebo někdy i více materiálů, mají pak tyto výrobky různé názvy. Pro stanovení hodnot prodyšnosti je nejpřesnější parametr Ret. , který vyjadřuje odpor materiálu proti pronikání vodních par s ohledem na plochu, tlak a teplotu, jednotkou je : m2.Pa/W . Materiály s hodnotou do 6 se považují za vysoce prodyšné, ale pro praxi je důležitý odpor oděvu jako takového. Ret samotné membrány (bez nosné textilie) může být 1 - 1,5 , ale v komletním oděvu je tato hodnota podstatně vyšší. ( např. oděvy pro hasiče, které používají ty NEJ membrány, mají díky mnoha vrstvám nehořlavých textilíí Ret až 40 ) Podle principu na kterém funguje paroprodyšnost, se dělí membrány na dva základní typy. A to mikroporézní, tedy membrána s mikrokanálky kterými proudí vodní páry ven, a hlavním zástupcem tohoto typu je Gore-Tex. Druhým typem jsou membrány, které odvádí vodní páry chemickou vazbou skrz celistvou membránu, a takto funguje Sympatex. Je to zajímavý proces, který byl v Německu objeven při vývoji speciálních barev. Díky tomu před více než 20 lety vznikl úplně nový typ membrány, který nemá póry, ale při tom dokáže dobře oděv odvětrat. Klobouk dolů před oběma objevy, protože v dnešní době outdoorových aktivit si už bez těchto funkčních materiálů nedokážeme život vůbec představit.
PSi HUBIK přiložený následující obrázek:
Bohužel výrobce tohoto materiálu zatím moc jiných barevných možností nenabízí, ještě signální oranžovou a modrou, která se nám moc nelíbí. Takže zatím jen "žluťák" . Jinak byly tyto návleky testovány i na závodech Rally Dakar, kde sloužily více než proti dešti jako ochrana proti nízkým teplotám.
PSi HUBIK přiložený následující obrázek: