Nechci zrovna tobě Luky oponovat ....ale funguje to i obráceně. Z BMW jsem byl zvyklej na ABS.
Pak jsem koupil Capo bez ABS a ejhle problém neustále nastával s přebržděnou přední brzdou.
Nevyvracím systém ABS několikrát mi zachránil hubu.
Podotýkám ...otupuje to umění jezdce .......zkratkou je to už jen pro blbce
Upravil xx2 dne 23-11-2012 00:15
smazak73 napsal:
Nechci zrovna tobě Luky oponovat ....ale funguje to i obráceně. Z BMW jsem byl zvyklej na ABS.
Pak jsem koupil Capo bez ABS a ejhle problém neustále nastával s pšebržděnou přední brzdou.
Nevyvracím systém ABS několikrát mi zachránil hubu.
Podotýkám ...otupuje to umění jezdce .......zkratkou je to už jen pro blbce
Tak nějak sem čekal že to budeš právě ty kdo se ozve ale jinak oponuj, od toho jsme na diskusním fóru ne?
Někdo říká pro blbce a někdo říká komfort. Vyber si sám, ostatně jsi sám napsal že ti párkrát zachránilo fasádu
Na silnici jezdím jen s ABS a na off ho vypínám ale znám lidi co ho nevypnou ani při offu
Většinou na to ABS nadávaj lidé kteří ho na moto nikdy neměli
Upravil Luky1 dne 23-11-2012 00:16
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
smazak73 napsal:
Nechci zrovna tobě Luky oponovat ....ale funguje to i obráceně. Z BMW jsem byl zvyklej na ABS.
Pak jsem koupil Capo bez ABS a ejhle problém neustále nastával s pšebržděnou přední brzdou.
Nevyvracím systém ABS několikrát mi zachránil hubu.
Podotýkám ...otupuje to umění jezdce .......zkratkou je to už jen pro blbce
Tak nějak sem čekal že to budeš právě ty kdo se ozve ale jinak oponuj, od toho jsme na diskusním fóru ne?
Někdo říká pro blbce a někdo říká komfort. Vyber si sám, ostatně jsi sám napsal že ti párkrát zachránilo fasádu
Na silnici jezdím jen s ABS a na off ho vypínám ale znám lidi co ho nevypnou ani při offu
Většinou na to ABS nadávaj lidé kteří ho na moto nikdy neměli
Nic proti ničemu s tvého videa je zřejmé jak ho vypínáš.
V plný rychlosti s asfaltu na polnačku ......prosím když chceš něco tvrdit nekupij si kameru
smazak73 napsal:
Nechci zrovna tobě Luky oponovat ....ale funguje to i obráceně. Z BMW jsem byl zvyklej na ABS.
Pak jsem koupil Capo bez ABS a ejhle problém neustále nastával s pšebržděnou přední brzdou.
Nevyvracím systém ABS několikrát mi zachránil hubu.
Podotýkám ...otupuje to umění jezdce .......zkratkou je to už jen pro blbce
Tak nějak sem čekal že to budeš právě ty kdo se ozve ale jinak oponuj, od toho jsme na diskusním fóru ne?
Někdo říká pro blbce a někdo říká komfort. Vyber si sám, ostatně jsi sám napsal že ti párkrát zachránilo fasádu
Na silnici jezdím jen s ABS a na off ho vypínám ale znám lidi co ho nevypnou ani při offu
Většinou na to ABS nadávaj lidé kteří ho na moto nikdy neměli
Nic proti ničemu s tvého videa je zřejmé jak ho vypínáš.
V plný rychlosti s asfaltu na polnačku ......prosím když chceš něco tvrdit nekupij si kameru
Ty woe, já ho vypnul už před domem(ale to vědět nemůžeš protože to vidět nejde když je kamera na padáku) protože sem věděl že pojedu na polňačku a do marastu a tam je ABS na obtíž. No a plná rychlost říkáme asi fšichni jiné rychlosti a né cca stovečka která se dobrzdila na cca 80 při vjetí na polňačku. Kdybych to tam neznal tak se neboj že tam vjedu takto
Upravil Luky1 dne 23-11-2012 00:34
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
No tak to potom jo.
A když se dostaneš do situace ,že to tam neznáš? Budeš předvádět kroky 1 až 3 pro vypnutí jak předepisuje bible nebo to tak hrkneš na drzáka
smazak73 napsal:
No tak to potom jo.
A když se dostaneš do situace ,že to tam neznáš? Budeš předvádět kroky 1 až 3 pro vypnutí jak předepisuje bible nebo to tak hrkneš na drzáka
Když bych to někde neznal a ze silnice jel na polňačku a je jedno jestli suchou nebo mokrou tak buď velmi pomalý nájezd a nebo bych opravdu zastavil a dle bible to abs vypnul. Sebevrah nejsem
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Aby nedošlo k mýlce.Já proti ABS v zásadě nic nemám.Něco jsem se s ním najezdil,ale opět opakuju,chci mít tu volbu.A jen tak pro formu.ABS jako takové, je účinné jen za zhoršených adhezních podmínek.Jeho použití na suché silnici brzdnou dráhu PRODLUŽUJE!!! ,což je informace,která autory nápadu zjevně nějak minula.
Smažák má velkou pravdu v tom,že podobné fičury vychovávají řidiče bez instinktu.Nenutí řidiče více přemýšlet a za následek mají daleko těžší havárky než tomu bylo dřív.Dříve,pokud někdo jezdil jak ****,vyletěl z cesty už v daleko nižších rychlostech.Dnes se ta laťka posunula dál a podle toho to taky na cestách vypadá.Lidi si víc troufají.
Viděl jsem to i sám na sobě po přesednutí z GS na LC8.Na mokru jsem si musel začít dávat sakra bacha,jak na tu brzdu hamtám a jak rychle jedu.Na ABS jsem u BMW hodně spoléhal a to nebylo dobře....
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
pavelgs napsal:
Aby nedošlo k mýlce.Já proti ABS v zásadě nic nemám.Něco jsem se s ním najezdil,ale opět opakuju,chci mít tu volbu.A jen tak pro formu.ABS jako takové, je účinné jen za zhoršených adhezních podmínek.Jeho použití na suché silnici brzdnou dráhu PRODLUŽUJE!!! ,což je informace,která autory nápadu zjevně nějak minula.
Smažák má velkou pravdu v tom,že podobné fičury vychovávají řidiče bez instinktu.Nenutí řidiče více přemýšlet a za následek mají daleko těžší havárky než tomu bylo dřív.Dříve,pokud někdo jezdil jak ****,vyletěl z cesty už v daleko nižších rychlostech.Dnes se ta laťka posunula dál a podle toho to taky na cestách vypadá.Lidi si víc troufají.
Viděl jsem to i sám na sobě po přesednutí z GS na LC8.Na mokru jsem si musel začít dávat sakra bacha,jak na tu brzdu hamtám a jak rychle jedu.Na ABS jsem u BMW hodně spoléhal a to nebylo dobře....
Předpokládám že to jsi zjistil až po přesednutí na KTM bez ABS, jinak jsi do té doby z ABS těžil a líbilo se ti.
Pořád myslím že i onu volbu bude moci zachovat byť bude ABS motorka mít, víš sám že na BMW a nejen u této značky lze ABS deaktivovat a můžeš jezdit na machra s citem jak je libo. Neber to osobně (toho machra) ale slova jako tenkrát abs nebylo a nebyly nehody jsou scestné. Jaká tenkrát bývala hustota provozu, jaký výkon tenkrát měly motorky ve stejném obsahu jako nyní.....o tomdle je většina nehod, o přehnané sebedůvěře pilotů kteří si myslí že jsou in když letí co to dá. Za tohle abs nemůže, je to v hlavě. No a to ještě k tomu připočti nehody motka/auto kdy je viník ze 70% řidič řidič auta který moto přehlédl nebo nedal přednost v domění že on to přece stihne, to se do statistik úmrtnosti motorkářů taky pěkně podepisuje.
Jistě, ABS něco stojí a je to další věc která se může posrat ale na druhou stranu, ne jen tobě nebo mě už párkrát zachránilo prdel. Kdo krizovku kdy bez ABS by se válel neprožil tak nepochopí.
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Předpokládám že to jsi zjistil až po přesednutí na KTM bez ABS, jinak jsi do té doby z ABS těžil a líbilo se ti.
Pořád myslím že i onu volbu bude moci zachovat byť bude ABS motorka mít, víš sám že na BMW a nejen u této značky lze ABS deaktivovat a můžeš jezdit na machra s citem jak je libo. Neber to osobně (toho machra) ale slova jako tenkrát abs nebylo a nebyly nehody jsou scestné. Jaká tenkrát bývala hustota provozu, jaký výkon tenkrát měly motorky ve stejném obsahu jako nyní.....o tomdle je většina nehod, o přehnané sebedůvěře pilotů kteří si myslí že jsou in když letí co to dá. Za tohle abs nemůže, je to v hlavě. No a to ještě k tomu připočti nehody motka/auto kdy je viník ze 70% řidič řidič auta který moto přehlédl nebo nedal přednost v domění že on to přece stihne, to se do statistik úmrtnosti motorkářů taky pěkně podepisuje.
Jistě, ABS něco stojí a je to další věc která se může posrat ale na druhou stranu, ne jen tobě nebo mě už párkrát zachránilo prdel. Kdo krizovku kdy bez ABS by se válel neprožil tak nepochopí.
Ale tady nejde přeci o aktivaci a deaktivaci tady jde o to,že nutí ovčanstvo platit za něco,o čem je ÚŘEDNÍK přesvědčený,že je všelék na nehody motorek.Potřebuješ úředníka aby rozhodoval,co je pro tebe dobré?Asi těžko.Nikdo je nepotřebuje.
Mimo to, ABS tím všelékem opravdu není a nebude.
Jaká tenkrát bývala hustota provozu, jaký výkon tenkrát měly motorky ve stejném obsahu jako nyní.....o tomdle je většina nehod, o přehnané sebedůvěře pilotů kteří si myslí že jsou in když letí co to dá. Za tohle abs nemůže, je to v hlavě. No a to ještě k tomu připočti nehody motka/auto kdy je viník ze 70% řidič řidič auta který moto přehlédl nebo nedal přednost v domění že on to přece stihne, to se do statistik úmrtnosti motorkářů taky pěkně podepisuje.
Ano,je to v hlavě a ta hlava některým říká-můžeš pyčo woe,máš abs,asr,mp3 a xenon
Myslíš že by někdo šlapal na plyn,kdyby mu kokos hlásil-woe hamuj,klouže to jak cyp,prd vidíš,.....
Samozřejmě existují výjimky,které z důvodů nefunkčnosti systému nereagují na nic,ale těch není škoda....Říká se tomu genetická očista populace.
Pokud jde o krizovky,tak ti řeknu jako člověk,který nalítal na motorkách hodně přes půl miliónu km,že nejvíc pokud jde o schopnost řešit krizovky jinak než panickým brzděním,mi dalo lítání po nezpevněných cestách,nebo řekněme nějaké to off škádlení.Krizovek byly hromady,ale díky offání jsem se naučil nereagovat panicky,ale s relativně chladnou hlavou (saze bouchaly až pak ) .Sám víš,jak důležité je na nezpevněném povrchu zacházení s brzdama a plynem.
Tohle se má učit v auto,resp. v motoškolách a ne biflovat techniku v době,kdy u většiny aut/motorek bez nářadí nejde vyměnit ani blbá žárovka
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
qwert napsal:
Pavle mám pocit že mezi tvou absencí lc8 a délkou tvých příspěvků je jistá souvislost..
Neboj.Ještě měsíc a už dám pokoj.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Já mám na motorce ABS a už mi párkrát v krizi pomohlo. V žádném případě na něj ale nespoléhám. Nikterak mě to neomezuje a driftovat s půltunovým Varaderem nikde asi nebudu ;-)
Ale když přihlídnu k situaci na silnicích a skupině z které se rekrutují noví motorkáři, docela chápu, že tenhle nápad někdo měl. Ovšem žijeme v demokracii a člověk by měl mít možnost volby.
Triumph Tiger 800 XC
qwert napsal:
Pavle mám pocit že mezi tvou absencí lc8 a délkou tvých příspěvků je jistá souvislost..
Neboj.Ještě měsíc a už dám pokoj.
Za měsíc? Copak za měsíc přibude v garáži?
Slíbil jsem ,že tu budu strašit jen do konce roku a to je za měsíc a chlup.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
nuclearB napsal:
Já mám na motorce ABS a už mi párkrát v krizi pomohlo. V žádném případě na něj ale nespoléhám. Nikterak mě to neomezuje a driftovat s půltunovým Varaderem nikde asi nebudu ;-)
Ale když přihlídnu k situaci na silnicích a skupině z které se rekrutují noví motorkáři, docela chápu, že tenhle nápad někdo měl. Ovšem žijeme v demokracii a člověk by měl mít možnost volby.
Předpokládám že to jsi zjistil až po přesednutí na KTM bez ABS, jinak jsi do té doby z ABS těžil a líbilo se ti.
Pořád myslím že i onu volbu bude moci zachovat byť bude ABS motorka mít, víš sám že na BMW a nejen u této značky lze ABS deaktivovat a můžeš jezdit na machra s citem jak je libo. Neber to osobně (toho machra) ale slova jako tenkrát abs nebylo a nebyly nehody jsou scestné. Jaká tenkrát bývala hustota provozu, jaký výkon tenkrát měly motorky ve stejném obsahu jako nyní.....o tomdle je většina nehod, o přehnané sebedůvěře pilotů kteří si myslí že jsou in když letí co to dá. Za tohle abs nemůže, je to v hlavě. No a to ještě k tomu připočti nehody motka/auto kdy je viník ze 70% řidič řidič auta který moto přehlédl nebo nedal přednost v domění že on to přece stihne, to se do statistik úmrtnosti motorkářů taky pěkně podepisuje.
Jistě, ABS něco stojí a je to další věc která se může posrat ale na druhou stranu, ne jen tobě nebo mě už párkrát zachránilo prdel. Kdo krizovku kdy bez ABS by se válel neprožil tak nepochopí.
Ale tady nejde přeci o aktivaci a deaktivaci tady jde o to,že nutí ovčanstvo platit za něco,o čem je ÚŘEDNÍK přesvědčený,že je všelék na nehody motorek.Potřebuješ úředníka aby rozhodoval,co je pro tebe dobré?Asi těžko.Nikdo je nepotřebuje.
Mimo to, ABS tím všelékem opravdu není a nebude.
Jaká tenkrát bývala hustota provozu, jaký výkon tenkrát měly motorky ve stejném obsahu jako nyní.....o tomdle je většina nehod, o přehnané sebedůvěře pilotů kteří si myslí že jsou in když letí co to dá. Za tohle abs nemůže, je to v hlavě. No a to ještě k tomu připočti nehody motka/auto kdy je viník ze 70% řidič řidič auta který moto přehlédl nebo nedal přednost v domění že on to přece stihne, to se do statistik úmrtnosti motorkářů taky pěkně podepisuje.
Ano,je to v hlavě a ta hlava některým říká-můžeš pyčo woe,máš abs,asr,mp3 a xenon
Myslíš že by někdo šlapal na plyn,kdyby mu kokos hlásil-woe hamuj,klouže to jak cyp,prd vidíš,.....
Samozřejmě existují výjimky,které z důvodů nefunkčnosti systému nereagují na nic,ale těch není škoda....Říká se tomu genetická očista populace.
Pokud jde o krizovky,tak ti řeknu jako člověk,který nalítal na motorkách hodně přes půl miliónu km,že nejvíc pokud jde o schopnost řešit krizovky jinak než panickým brzděním,mi dalo lítání po nezpevněných cestách,nebo řekněme nějaké to off škádlení.Krizovek byly hromady,ale díky offání jsem se naučil nereagovat panicky,ale s relativně chladnou hlavou (saze bouchaly až pak ) .Sám víš,jak důležité je na nezpevněném povrchu zacházení s brzdama a plynem.
Tohle se má učit v auto,resp. v motoškolách a ne biflovat techniku v době,kdy u většiny aut/motorek bez nářadí nejde vyměnit ani blbá žárovka
Ve většině s tebou naprosto souhlasím, ale pořád si myslím že to že ABS bude povinné není až taková tragédie. Doba jde kupředu a osobně si myslím že spoustě lidí opravdu vadí pouze to že nebodou moci při koupi nové moto říci: ABS? Díky ale nechci. S autama to máš to samé a nikdo auto bez abs v dnešní době už nechce.
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Ve většině s tebou naprosto souhlasím, ale pořád si myslím že to že ABS bude povinné není až taková tragédie. Doba jde kupředu a osobně si myslím že spoustě lidí opravdu vadí pouze to že nebodou moci při koupi nové moto říci: ABS? Díky ale nechci. S autama to máš to samé a nikdo auto bez abs v dnešní době už nechce.
Tak jinak.
Tobě ABS (ASR,ESP........dosaď dle libosti) vyhovuje a proto si jej při koupi motorky/auta vybereš a zaplatíš.Dle své vůle a přesvědčení.Vše je v naprostém pořádku,není nad čím debatit.
Já se bez ABS obejdu,nemám jej ani na autě ( já vím,jsem konzerva ) a při případné koupi moto/auto jej nemám potřebu vyžadovat.Nikdo mě do ničeho nenutí,rozhodnu se sám,na základě zkušenosí,názoru.Vše je v pořádku,není nad čím debatit.
Najednou se nad náma zjeví klotový rukáv a řekne: Víte houno,podle mých směrnic je všelék (ABS,ASR,ESP,......),takže si jej všichni koupíte,protože tady v Bruselu víme nejlíp,co je pro vás to nejlepší.
Že to není demokratické? No a? Tu demokracii vám stejně jednou zakážeme taky,tak si zvykejte......
A vvvvo tom ttto celé je.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Ve většině s tebou naprosto souhlasím, ale pořád si myslím že to že ABS bude povinné není až taková tragédie. Doba jde kupředu a osobně si myslím že spoustě lidí opravdu vadí pouze to že nebodou moci při koupi nové moto říci: ABS? Díky ale nechci. S autama to máš to samé a nikdo auto bez abs v dnešní době už nechce.
Tak jinak.
Tobě ABS (ASR,ESP........dosaď dle libosti) vyhovuje a proto si jej při koupi motorky/auta vybereš a zaplatíš.Dle své vůle a přesvědčení.Vše je v naprostém pořádku,není nad čím debatit.
Já se bez ABS obejdu,nemám jej ani na autě ( já vím,jsem konzerva ) a při případné koupi moto/auto jej nemám potřebu vyžadovat.Nikdo mě do ničeho nenutí,rozhodnu se sám,na základě zkušenosí,názoru.Vše je v pořádku,není nad čím debatit.
Najednou se nad náma zjeví klotový rukáv a řekne: Víte houno,podle mých směrnic je všelék (ABS,ASR,ESP,......),takže si jej všichni koupíte,protože tady v Bruselu víme nejlíp,co je pro vás to nejlepší.
Že to není demokratické? No a? Tu demokracii vám stejně jednou zakážeme taky,tak si zvykejte......
Ve většině s tebou naprosto souhlasím, ale pořád si myslím že to že ABS bude povinné není až taková tragédie. Doba jde kupředu a osobně si myslím že spoustě lidí opravdu vadí pouze to že nebodou moci při koupi nové moto říci: ABS? Díky ale nechci. S autama to máš to samé a nikdo auto bez abs v dnešní době už nechce.
Tak jinak.
Tobě ABS (ASR,ESP........dosaď dle libosti) vyhovuje a proto si jej při koupi motorky/auta vybereš a zaplatíš.Dle své vůle a přesvědčení.Vše je v naprostém pořádku,není nad čím debatit.
Já se bez ABS obejdu,nemám jej ani na autě ( já vím,jsem konzerva ) a při případné koupi moto/auto jej nemám potřebu vyžadovat.Nikdo mě do ničeho nenutí,rozhodnu se sám,na základě zkušenosí,názoru.Vše je v pořádku,není nad čím debatit.
Najednou se nad náma zjeví klotový rukáv a řekne: Víte houno,podle mých směrnic je všelék (ABS,ASR,ESP,......),takže si jej všichni koupíte,protože tady v Bruselu víme nejlíp,co je pro vás to nejlepší.
Že to není demokratické? No a? Tu demokracii vám stejně jednou zakážeme taky,tak si zvykejte......
A vvvvo tom ttto celé je.
jo, souhlasím. Jenže ono to začalo už před nějakou dobou třeba filtrem pevných částic v autech, airbagama atd. a nad tím nikdo nelamentuje. Co jiného lidem zbude než se s tím demokraticky smířit, ostatně jak se vším
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...