A chápu dobře, že nyní máš GS 1150 a hledáš něco jiného ? Obvykle to bývá naopak a tak by mne docela ty důvody zajímaly? Navíc ze silnější na slabší to bývá dost těžký přechod - chvíli trvá, než si člověk zvykne.
Upravil tra dne 02-08-2011 17:47
...tak sa s odstupom času dozvedám akú som mal kedysi skvelú motorku ale vážne, mal som dva stromy, obidva 1000-ky takže o jazdných vlastnostiach 650-ky neviem nič...najazdil som na nich cca 55 tis km a vadilo mi pár vecí, pomerne slabé brzdy, rozhádaný, rozdrnčaný chod motora a nie zrovna najšťastnejšie odstupňovaná prevodovka...inak výkon dostatočný, spotreba okolo 6 L, jazdili sme väčšinou dvaja plne naložení...a len pre info 1000-ky nemajú ABS
robert_zl napsal:
140 km/hod mi na přesun úplně stačí... Takže ve výkonu problém není ani u 650.
No... budu dumat dál, každopádně se mi ta motorka líbí moc
Dewal napsal:
Vyřešen problém v vidlicemi . Za vším stály origo pružiny. Dal jsem progresivní a vše je ok . Prý ten to problém trápí dosti Stomků. Stromků Zrar
ten problem s tlmicmi mam aj ja, skusil som teraz upravit predpetie o jeden stupen a bol som velmi prekvapeny ako sa tá motorka inak správa, ale to klepanie zostalo. Chcel som sa spýtat ake pruziny si dal a kto ti to robil
No já neříkám, že chci přejít rovnou.... jenom mě to trošku nahlodalo, když na 10 denní výpravě, kde byly japonské motorky a baworáky měly problémy jenom ty baworáky. Kdysi jsem moc přemýšlel, jestli Stroma nebo BMW, zvítězilo BMW, ale teď už bych to tak jednoznačně neviděl.
No je pravda, že zatím jsem na Stromovi nejel, musím si ho nejdřív někde půjčit.
A důvody proč mě napadlo přejít z 1150 na Stroma? No, jak jsem ho tak pozoroval na cestách, připadá mi takový čistější - spolehlivě startuje, nikde nic neklepe, není celý od oleje, netřepe se, nerachotí..... prostě takový japonský styl, jede a člověk se o nic nestará. BMW naproti tomu vyžaduje jistou pozornost, servis a je to takový traktor.
No a řetěz? Nevím, jestli je pravda, co mi říkal ten klučina, ale za 3000km jsem ho viděl mazat řetěz jenom 2x, napíná ho jen při výměně oleje a údajně ta řetězovka vydrží asi 30 000km. Jsou známy případy, kdy se na BMW ve 30k rozpadl kardan...
robert_zl napsal:
No já neříkám, že chci přejít rovnou.... jenom mě to trošku nahlodalo, když na 10 denní výpravě, kde byly japonské motorky a baworáky měly problémy jenom ty baworáky. Kdysi jsem moc přemýšlel, jestli Stroma nebo BMW, zvítězilo BMW, ale teď už bych to tak jednoznačně neviděl.
No je pravda, že zatím jsem na Stromovi nejel, musím si ho nejdřív někde půjčit.
A důvody proč mě napadlo přejít z 1150 na Stroma? No, jak jsem ho tak pozoroval na cestách, připadá mi takový čistější - spolehlivě startuje, nikde nic neklepe, není celý od oleje, netřepe se, nerachotí..... prostě takový japonský styl, jede a člověk se o nic nestará. BMW naproti tomu vyžaduje jistou pozornost, servis a je to takový traktor.
No a řetěz? Nevím, jestli je pravda, co mi říkal ten klučina, ale za 3000km jsem ho viděl mazat řetěz jenom 2x, napíná ho jen při výměně oleje a údajně ta řetězovka vydrží asi 30 000km. Jsou známy případy, kdy se na BMW ve 30k rozpadl kardan...
vím že to tu do stromu moc nepatří. ale v debatě kardan vs řetěz si myslím že to tak jednoznačné není.
já na japonci (staré "mrdce" která furt jede jak sviňa bez poruch ) mažu řetěz v podstatě jen po offu když se někde brodí nebo je fakt bláto.. tak ho "umeju" 50 km jízdou po cestě, to z něj všechno vylítá, občas teda aby se neřeklo technickým benzínem nebo naftou a namažu.. po silnici ho mažu asi jednou za 1500-2500 podle toho jak si vzpomenu.. už dávno ho chci vyměnit a on pořád drží sviňa a není ani nějak moc vytahaná (zlatá D.I.D. 520-ka). je na něm takovýmto stylem najeto (ode mě, nevím co najel majitel předtím) 20 000 km
mám ho teda hodně povolený protože jezdím s opravdu velkou náloží ve 2 nebo v offu kde to je potřeba. jednou jsem měl krizovku když jsem myslel že mi opravdu crachtá řetěz a to bylo když jsem jel k prezimu, ale to bylo něčím jiným.
jak jsem psal nazačátku. kardan vs řetěz to zase tak strašně nevidím
viz nálož následující foto (to tam chybělo ještě 2x kanystr se 3 litry vody a spolujezdec :
''
''
cestovka s touto náloží a spolujezdcem normáně 110 km/h, maxima 150 km/h při předjížění což je pro mě dostačující
If you see the flash, it's already too late
robert_zl, s tou reťazovkou ti nekecal, ja som ju menil po 33 tis km, aj s tým spolahlivým štartovaním by som súhlasil...ale s tým neklepe, netřepe se, nerachotí by som nesúhlasil...ale ako som už vyššie spomínal, mal som len tisíckové stromy...
Aha :-) no to by mě zajímalo srovnání se Stromem, co jsi měl, co se týče vibrací, rachotu, startování a tak, prostě tak nějak z pohledu motoru, řazení, startování a tak.
robert_zl napsal:
Aha :-) no to by mě zajímalo srovnání se Stromem, co jsi měl, co se týče vibrací, rachotu, startování a tak, prostě tak nějak z pohledu motoru, řazení, startování a tak.
tyhle věci jsou bych řekl individuelní. můžeš si to zjistit jen pro představu, ale není to objektivní.. člověk od člověka, stroj od stroje je to jiné.
Stejně tu všici budou chválit brambory jinak by je ostatní zaškrtili
ale být Tebou, zůstal bych u brambory a nebo bych šel do úplně jiného stroje než jsou tyto 2. nemá cenu prodat GS a koupit stroma (můj názor) pokud je to GS v použitelném stavu
If you see the flash, it's already too late
albert napsal:
...tak sa s odstupom času dozvedám akú som mal kedysi skvelú motorku ale vážne, mal som dva stromy, obidva 1000-ky takže o jazdných vlastnostiach 650-ky neviem nič...najazdil som na nich cca 55 tis km a vadilo mi pár vecí, pomerne slabé brzdy, rozhádaný, rozdrnčaný chod motora a nie zrovna najšťastnejšie odstupňovaná prevodovka...inak výkon dostatočný, spotreba okolo 6 L, jazdili sme väčšinou dvaja plne naložení...a len pre info 1000-ky nemajú ABS
650 je jiny motor a hlavne jina prevodovka ..... ale hlavne ja to sice nemuzu posoudit, protoze mam teprve 20 tisic, ale co se divam kolem sebe, tak 100 tisic bez zavad neni nic neobvykleho ......
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
robert_zl, ako hovorí Flash, je to individuálne a to čo ti poviem ja, budú možno iní vyvracať. Druhá vec, mám 12 ADV 2010, takže zase je to iné porovnávať so stromom moje a tvoje gées. Ale odpoviem na to čo sa pýtaš: motor na tisícke má nekultivovaný, rozhádaný chod a pri každom zrýchlení som mal pocit, že už sa určite rozsype - fakt je, že sa nerozsypal Štartovanie bezproblémové, perfektné, na kratučké brnknutie do tlačítka štartéru motor bežal. Na to som si pri géese chvíľu zvykal... Spomínal som brzdy, tie boli na tisícke fakt slabé a pár krát som mal pri brzdení v krízových situáciach poriadne bobky. Prevodovka - radenie v pohode, ale odstupňovanie zlé, pod 100-ku tam 6-ku nedáš, motor to neutiahne a roztrasie sa, vo vracákoch som mal zase problém s tým, že 2-ka výjazd z vracáku neutiahla, 1-ka bola zase málo, jazdil som to na 2-ku cez spojku. Kým som mal stroma, bol som presvedčený že do zákrut ide pefektne, keď som presadol na géeso zistil som, že to môže byť ešte lepšie, ten podvozok je proste úžasný...
Tak ako hovorí Flash, z GS do stromu by som určite nešiel...ale toto všetko je len môj názor a nikomu ho nevnucujem
...a ešte som zabudol, prečítaj si túto diskusiu, veľa ľudí na stromoch má problémy s kmitaním predného kolesa pri rýchlosti 40 - 60 km/hod http://www.vstrom...mp;lang=sk
Kmitání řidítek kolem 60ky (pokud to neni gumou) tak je to v krku řízení. Není to nic specifického pro V-Stromy, zažil jsem to na hondě CB 500, yamaze fazeru i jiné suzuce (SV).
Prostě ložiska se opotřebují a pomůže jen dotažení krku a když už časem ani to nepomáhá, tak vyměnit ložisko...
Bvízka se k bvízce naklání
No... nechám si poradit. Asi opravdu z géesa na Stroma 650 přecházet nebudu, jenom mě ta myšlenka párkrát napadla Vypadala tak nějak čistě a bezproblémově oproti těm traktorovým BMW.....
Upravil robert_zl dne 04-08-2011 07:58