25.12. 2024 09:11
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Prosinec 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ...
· Yamaha Ténéré 700
· CFMOTO
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· BMW R 1300 GS / BMW R 1300 GS Adventure
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3189]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
 Tisk diskuze
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
tyfoza
Přidané 06-04-2013 14:52
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 414
Založený: 27.05.12

lobo6 napsal:
Já jen že jsem něco podobného viděl že má navi Zumo 350

Osobně to nepotřebuji KTM se servisuje týdně a co si nepamatuji naklepu na Spritmonitor, ale když to má "tvoje slova zavazet" na moto celej čas a k hlavní potřebě to bude sloužit 2 krát ročně proč nevyužít potenciál a neudělat chlívek Maintenance

a ještě poznámka smazal bych dle mého přebytečné e v popisku rallye


ad rally/rallye - no máš pravdu, že když je to všechno anglicky, tak bychom měli psát rally a nikoli rallye což je francouzsky, přiznávám že jsem nevěděl že anglicky tam to "e" není.

ad údržba - zajímavý podnět, paměť to má, data si to pamatuje, proč ne. Údržba by byla volitelná, když by sis vybral, že ji chceš zobrazovat, byla by tam jako další režim. Jinak ne.
Pochopitelně Grin plus wifi/gprs/bluetooth modul pro odesílání dat na web. Připojení k mobilu. Statistiky srovnávající využití AST - když se potká více AST, automaticky se propojí a vymění si data. Volitelně promítání informací do průhledného hledí v přilbě. Projení s kamerou. Náklonové čidlo, které ti spočte kolikrát jsi to položil. Propojení s řídící jednotkou motorky, aby sis mohl nastavit cokoli, co ti výrobce neumožní... tohle všechno umíme - ale programovat bych to nechtěl - a to ani za peníze.

Tu údržbu si nechám do verze 1.3. - první bude otáčkoměr a věci kolem něj. Ono udělat svůj senzor na kabel zapalování bude možná snadné, možné oříšek - tohle zatím nevím.
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
tyfoza.blogspot.cz
 
tyfoza.blogspot.cz
petr0604
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 06-04-2013 15:02
Člen

Příspěvek: 275
Založený: 07.08.11

AST je bezva, není to jen na soutěže, ale taky pro běžnou jízdu. Takže využitelnost prakticky neomezená. Ovládání se mi zdá -po shlédnutí videa- jednoduché a intuitivní. Návod není snad ani třeba.
 
Lasky
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 06-04-2013 15:46
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 75
Založený: 04.11.12

qwert napsal:
Jak říkáš věc názoru.Jezdím dlouho a za každého počasí a teploměr mi příjde zbytečný tak jako kontrola dobíjení.Dnešní moderní motorky už s dobíjením moc problémy nemají.Mě stačí nastartovat,pustit světla,vrknout a vidím jestli mi to dost nabíjí.Smile Ale je to jen můj názor..


Určitě máš pravdu v tom, že dnešní stroje už nejsou tolik poruchové, ale přece jen u Hondy je regulátor dobíjení brán jako jedno z těch slabších míst, tak právě proto mě ta kontrola dobíjení tak zaujala.
Zrovna nedávno se stalo kámošovi, že mu odešel regulátor, bohužel na to přišel pozdě a už nedojel. Ve dne při jízdě člověk nevidí, že mu světlo umírá a pozná to až mu motorka chcípne. Kdyby na to přišel hned, tak přece jen může vypnout světla a dojet někam, kde se to dá vyřešit.
Neříkám, že bych investoval peníze a čas do toho jak tam udělat kontrolku, nebo budík, ale když to ten tripmaster nabízí, tak se mi to líbí a je to možná o důvod víc proč ho konkrétně na Africe vyměnit za orig.
Ten teploměr je to samý. Určitě to bez něj jde a jezdí bez něj skoro všichni, ale třeba nedávno jsem jel v zimě přes půl republiky a říkal jsem si, že by teploměr bodnul. když jsem vyjel, tak bylo nad nulou a jak se stmívalo a klesala teplota, tak bylo čím dál těžší poznat, jestli je to namrzlý, nebo jen mokrý.
Popravdě kdybych měl doma navigaci, tak už by teploměr,voltmetr a ovladač na řidítka bylo dost důvodů k tomu, abych AST vyměnil za ten africkej. Navigaci ale nemám, jezdím pořád s mapou a kompasem a všichni na mě koukají jako kdybych slezl ze stromu. Nepoužívám jí z toho důvodu, že jí mám dost z práce a vím, že to člověka nenutí přemýšlet. Ať chce, nebo ne, tak si vůbec nevšímá orientačních bodů a pak je bez GPS úplně hotovej když mu přestane fungovat a ztratí se. Jelikož s navigacema dělám pořád, tak vím co bych od nich chtěl.Bohužel vše co doposud bylo na trhu za rozumnej peníz se mi nelíbilo, tak jsem radši jezdil podle mapy, než abych utratil peníze za něco co nechci. Bohužel bloudění v lese nemí až tak úplně bezpečné, páč by mohl být člověk odhalen lesníkem, tak už i na mě dolehla potřeba koupit navigaci. Takže plánuju pořízení té Pihrtovo Offroad Navi a tam je i tripmaster součástí. Jinak bych si asi ten Tyfozův AST pořídil.
Upravil Lasky dne 07-04-2013 08:59
 
tyfoza
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 06-04-2013 20:12
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 414
Založený: 27.05.12

Lasky: O offroadnavi jsem taky uvažoval. Důležité je, aby se roadbookem dalo listovat ručně, abys nebyl odkázán na GPSku. A to offroadnavi umí.
Já si zkusím nějaké rallye s papírem a doufám, že u něho zůstanu. Už přemýšlím, že by stačilo mít ta PDFka ve čtečce ebooků s e-inkem před sebou místo roadbooku a listovat po stránkách...

Qwert: moje drahá žena si teď početla tady tu diskusi ohledně AST a měla potřebu, coby výtvarník, zareagovat na tvoji poznámku na modré klávesy vs. oranžová KTM viz. https://docs.goog...sp=sharing
Upravil tyfoza dne 06-04-2013 20:12
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
tyfoza.blogspot.cz
 
tyfoza.blogspot.cz
qwert
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 06-04-2013 22:05
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Zajímavé..Než jsem se zamiloval do oranžové ktm,měl jsem rád italskou rudou..Smile
 
ivan66
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 06-04-2013 22:10
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1415
Založený: 12.06.10

qwert napsal:
Zajímavé..Než jsem se zamiloval do oranžové ktm,měl jsem rád italskou rudou..Smile


Zelená taky nebyla k zahození, myslím tím období ohlých hřbetů Wink
 
vlk
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 07-04-2013 21:37
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 643
Založený: 01.07.10

som hovoril ze tyfoza umne rozluskne farbu AST - ehm teda navod nadhodila manzelka hmm
"Spravne pouzita dvojica farieb moze vytvorit rovnovahu / kontrast" = bmw verzus ktm
"Oranzova symbol ducha, Modra zmyslovo komunikovat a chapat" = symbol tyfozovho ducha vidim vo vnutri krabicky a po jeho pochopeni budeme s nim komunikovat tlacitkami

Hlasujem za oranzovu krabicku AST s modrymi tlacitkami - a mame rovnovahu blushing

Navigačný pretek motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
tyfoza
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 07-04-2013 23:26
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 414
Založený: 27.05.12

Ladinek: změny ohledně přičítání kol fungují, je tam deset vteřin bez reakce. Přičíst můžeš jakýmkoli tlačítkem na dálkovém ovládání, je jedno co trefíš a jedno kolikrát to zmáčneš.
Lobo: e odstraněno

podrobněji
Verze 1.1 byla instalována a nyní prochází testem.
– v režimu TRIP MASTER s itinerářem po deseti metrech přibyly celkem tři rychlosti přičítání a odčítání kilometrů. Stisk klávesy počítá ihned po deseti metrech, když klávesu držíme tři vteřiny, začne počítat po stu metrech a po dalších třech vteřinách počítá již s inkrementem půl kilometru. Konečně se dá pohodlně a přesně nastavit jakákoli hodnota.
– v režimu TRACK MASTER – počitadlo kol – nastala změna v přičítání kol, na základě podnětu z diskuse k vývoji. Tedy nyní při průjezdu bránou/cílem – přičteme kolo stiskem jakékoli klávesy na dálkovém ovládání (PLUS/NULL/MINUS) – a dalších deset vteřin zařízení na žádné podněty nereaguje, tedy nevadí, když tlačítko pro přičtení stiskneme pro jistotu několikrát. Přičte se pouze jedno kolo.
– jedna kosmetická drobnost – rallye změněno na rally – abychom respektovali anglický přepis všech názvů
– v režimu NO RACE – zobrazuje tachometr opravdovou aktuální rychlost na základě jediného pulsu od senzoru. Doposud se průměrovalo pět pulsů a aktuální rychlost měla nepříjemnou dynamiku
– s umělým generátorem pulsů bylo ověřeno, že při nastavení osmi pulsů na jednu otáčku kola zvládá náš procesor vyhodnocovat a přesně přičítat vzdálenosti do rychlosti 240km/h, tedy jeden puls každé čtyři milisekundy, s příchodem každého pulsu je vyvoláno přerušení, které přičte hodnotu, každých padesát metrů se uloží všechny hodnoty do paměti – tohle všechno probíhá, pouze reakce na klávesnici a rychlost zobrazování ztrácí prioritu – vycházíme z předpokladu, že v rychlosti přes 200km/h není čas sledovat displej. Všechny vzdálenosti jsou vyhodnoceny správně a po zpomalení také zobrazeny správně. Zdůrazňuji, že bylo testováno OSM pulsů na otáčku kola. S jedním magnetem stíháme počítat za rychlost 1 mach Grin
tyfoza přiložený následující obrázek:


[88Kb]
Upravil tyfoza dne 07-04-2013 23:27
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
tyfoza.blogspot.cz
 
tyfoza.blogspot.cz
Ladinek
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 08-04-2013 00:16
Člen

Příspěvek: 36
Založený: 03.11.10

Tyfoza, tak to je fajn, že se to povedlo. Kdyby ta pauza 10 vteřim mohla být taky volitelná bylo by to supr. Aby si závodník mohl nastavit co mu bude vyhovovat. Když vím, že kolo neujedu dříve než za 15 minut tak bych si nastavil třeba 13 minut pauzu. A to z toho důvodu že cestou upadnu, budu se válet v bahně a zápasit s motorkou při zvedání a přitom si hrábnu nechtěně na ovladač. Přesto že neujedu ani metr tak se mi přičte kolo. Promiň, že tě tím tak otravuju ale tak mě to napadlo. Teda myslel jsem na to dneska celý den, že by tato možnost nastavení byla dobrá. To přičítání jakýmkoliv tlačítkem je supr.thumbs up
 
tyfoza
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 08-04-2013 00:22
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 414
Založený: 27.05.12

Ladinek napsal:
Tyfoza, tak to je fajn, že se to povedlo. Kdyby ta pauza 10 vteřim mohla být taky volitelná bylo by to supr. Aby si závodník mohl nastavit co mu bude vyhovovat. Když vím, že kolo neujedu dříve než za 15 minut tak bych si nastavil třeba 13 minut pauzu. A to z toho důvodu že cestou upadnu, budu se válet v bahně a zápasit s motorkou při zvedání a přitom si hrábnu nechtěně na ovladač. Přesto že neujedu ani metr tak se mi přičte kolo. Promiň, že tě tím tak otravuju ale tak mě to napadlo. Teda myslel jsem na to dneska celý den, že by tato možnost nastavení byla dobrá. To přičítání jakýmkoliv tlačítkem je supr.thumbs up


Jasné, v další verzi to bude nastavitelné. Moc dík za cenné připomínky. Těším se až někde spolu dáme pivo, abych ti to splatil.
Jestli tě cokoli dalšího napadne, tak sem s tím.

To nulování PART jak psals - můžeš to zmáčknout kolikrát chceš, pokaždé opakovaně nuluješ PART. Když to budeš držet dééééééle, tak se vynuluje i TOTAL.

Pěkně se nám to líhne.
Upravil tyfoza dne 08-04-2013 00:23
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
tyfoza.blogspot.cz
 
tyfoza.blogspot.cz
Ladinek
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 08-04-2013 18:09
Člen

Příspěvek: 36
Založený: 03.11.10

Tyfoza
Další věci připomínky a velké přání mam. Jak už jsem psal dříve, čudlíků neni nikdy dost. Stále mi tam jeden nebo dva chybí.
Když jedu rellý a zmačknu pauzu. Závodník se dívá na displej, nebo si skočí na WC, možná si udělá přestávku na oběd 30 minut. Běží v této pauze čas celého závodu? Dle videa se mi zdá, že ne. To pořadatele ale nezajímá kolikrát si závodník udělal přestávku. Jde o to aby čas pořadatele a závodníka při dojezdu do cíle byl stejný.
Když jedu kola, při dojezdu do cíle zmačknu pauzu a můžu se podívat jak jsem jel. Pak zmačknu zase mod a počítadlo běží zase dál. Chybí mě tu tlačítko Cíl a to i vrvním případě. Po zmačknutí tlačítka Cíl by se měl celý závod, čas a kola uložit. Aby si závodníci mohli večer u piva ukazovat navzájem jak kdo byl ve kterém kole lepší. Povídat si u toho až do rána. Jde o to aby to z paměti nevypadlo. K tomuto závodu by byla dobrá možnost připsat datum nebo nějakou značku. Možnost uložení přeba 10ti posledních závodů po sobě.
A to pivo bych si stebou dal. Mam jedno velké přání.
Upravil Ladinek dne 08-04-2013 18:13
 
tyfoza
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 08-04-2013 18:36
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 414
Založený: 27.05.12

Ladinek:
Ta obrazovka PAUZA je tam jako "cíl", PAUZA se to jmenuje proto, že z toho zase můžeš ven.
V tu dobu neběží čas - prakticky to potřebuješ opravdu jenom v cíli. Jinak ne.
Pokud závodník někde po cestě zevluje, dá si cigárko a zanadává si - tak nemusí nastavit PAUSE, nastaví si to jenom v případě že ho zajímá čistý čas, za jaký to ujede - proto je to volitelné.
Když chcípneš motorku a AST se vypne, tak čas taky neběží.

Na kola je to stejné, v cíli dáš PAUSE a napíše ti to nejlepší čas na kolo a nejlepší průměrnou rychlost.

Víc možností zatím není. Nestačí to?

Teď se pracuje na tom, aby tam byli hodiny, takže může být i datum a pak by se to dalo ukládat do jakési historie. Ale nevím, jestli tohle není lepší zapisovat do svého tréninkového notýsku případně do mobilu. Mobil stejně v kapse máš. Nejde o to, že by byl technologický problém tu historii udržovat, ale ptám se - je to potřeba? Pokud ano, tak vymyslím je to udělat - může se vždy pamatovat posledních deset hodnot, uloží se vždycky, když zvolíš PAUSE. Byl by to záznam - datum a informace - to by šlo.
Pak by sis vybral podržením MODE režim - RALLY HISTORY nebo TRACKS HISTORY a tam by ty informace byly.
Fakt by tohle k něčemu bylo? Pokaždé jedeš jinou trať, jiný trénink...
Já si chci odjet trénink a informace si přepíšu do notýsku v mobilu - trať, datum, kola, čas, odhad počasí, odhad trati, svůj stav, promile...

Jestli máš nápad, jak by se to dalo reálně využít, tak sem s tím.
ad setkání píšu SZ
Upravil tyfoza dne 08-04-2013 18:39
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
tyfoza.blogspot.cz
 
tyfoza.blogspot.cz
tyfoza
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 08-04-2013 18:56
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 414
Založený: 27.05.12

Přátelé, aby nevznikla mýlka. (Už mně přišly nějaké SZ ohledně eletronických dotazů). Já jsem profesí IT, ale dělám software. Na AST děláme dva. Já a kolega Anubis, který je hardwarista – elektronik.

Tomu našemu AST jsem udělal blog, ať se mně to nemotá v mém osobním blogu. Takže http://tripmaster...ogspot.cz/
Ten ksicht vlevo jsem já a ten vpravo Anubis.

Totok je on, někdy dělá moc vtipné věci viz. http://zpravy.ihn...na-baterky
Upravil tyfoza dne 08-04-2013 18:59
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
tyfoza.blogspot.cz
 
tyfoza.blogspot.cz
Ladinek
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 08-04-2013 20:50
Člen

Příspěvek: 36
Založený: 03.11.10

Tyfoza, tak nějak bych to viděl jak jsem psal. Jestliže nebude sedět čas pořadatelům a závodnikovi tak nemá cenu to tam dávat, protože ten čas bude matoucí a nepřinese to nic dobrého. Vím že je toho hodně. Tak třeba pro nějakou příští verzi.
 
tyfoza
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 08-04-2013 21:20
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 414
Založený: 27.05.12

Ladinek napsal:
Tyfoza, tak nějak bych to viděl jak jsem psal. Jestliže nebude sedět čas pořadatelům a závodnikovi tak nemá cenu to tam dávat, protože ten čas bude matoucí a nepřinese to nic dobrého. Vím že je toho hodně. Tak třeba pro nějakou příští verzi.


Mám to i v návodu - pro tradiční použití tripmasteru - při čekání před startem vybereš přesnost itineráře - RALLY 10m - jak jsi odstartován, potvrdíš čímkoli na dálkovém - ono se to přepne do základní obrazovky tripmasteru - dvě čísla - TOTAL/PART a spustí počítání času. Až dojedeš do cíle, zmáčkneš 3×MODE a bude obrazovka PAUSE - a tam je korektní čas, komplet najetá vzdálenost SUM KM. To je celé. Potvrzovat cíl považuju za zbytečné, ta pauza to řeší stejně a není to konec, můžeš z toho ven, třeba v případě omylu a vychází to z logiky ovládání AST.

Příští verze - to je ta pro lidi, jakože finální.
- musí mít funkční otáčkoměr - nastavené max. otáčky (dioda svítí), nastavené otáčky před maximem kroutícího momentu, aby to mohlo signalizovat ideální čas na řazení (dioda bliká).
- bude mít nastavitelné rozsahy pro čidla teplot - T1 a T2. Ať nenutím lidem venkovní teplotu a olej. Třeba někdo bude chtít měřit teplotu vody nebo jezdce. Co já vím.
- bude mít větší 66×33mm 2.9" velký na slunci čitelný displej (teď máme 2.4" 55×28mm), po boku 4 diody s popiskama - teplota1, teplota2, dobíjení, otáčky. Ať může signalizovat i když nejsi v režimu NO RACE, běžný provoz.
- snad bude mít frézovanou krabičku.

a info ohledně rozpočtu
- aktuálně byl rozpočet na krabičku 109 korun - řezanou laserem a plasmou ze tří kusů - včetně materiálu¨
- aktuálně byl rozpočet na displej OLED 560 korun
- nový displej je větší a lepší a protože není drahé technologie OLED, tak je levnější a o to může být dražší pěkná frézovaná krabička
Píšu to proto, že cenu 3000 korun mám jako prioritu a chci ji zachovat.
Upravil tyfoza dne 08-04-2013 21:29
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
tyfoza.blogspot.cz
 
tyfoza.blogspot.cz
tyfoza
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 08-04-2013 22:11
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 414
Založený: 27.05.12

Dneska přibylo 246km, venku bylo 6-8°C, olej 48-65°C.
Parádně jsem se vymázl v blátě hlubokém tak, že mě napadlo tam motorku nechat, jak byla zabahněná.
Bohužel většinu kilometrů jsem najel při testování po asfaltu, škoda céčkových gum.
Info z AST porovnávám s aplikací SportTracker v mobilu.

fotka je z garáže, je krásně vidět, jak teplo stoupající z motoru ovlivnilo čidlo venkovní teploty
tyfoza přiložený následující obrázek:


[97.81Kb]
Upravil tyfoza dne 08-04-2013 22:18
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
tyfoza.blogspot.cz
 
tyfoza.blogspot.cz
Ladinek
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 09-04-2013 15:23
Člen

Příspěvek: 36
Založený: 03.11.10

Tyfoza píše - Když chcípneš motorku a AST se vypne, tak čas taky neběží.

Já jsem video viděl a návod četl. V tom já problém nemam, je to opravdu jednoduché na ovládání. Jde mi o to, že ty se na to díváš jak se lidově říká z pohledu inženýra od stolu. Já se na to dívám z pohledu uživatele. Jestliže čas neběží v době pauzy nebo v době vypnutí motoru tak to pro účastníky relly neni dobrý. To je pak leší podívat se na hodinky na ruce a pamatovat si čas. Protože to bude přesnější než AST.
Zase teda jeden příklad. Relly závod potrvá 5 - 10 hodin. V této době by závodník nemohl vypnout motor aby se nezastavilo počítadlo času. To že pojede závodník v jednom kuse bez zastavení motoru se povede málo komu. Asi tak jednomu ze sta. Závodník si potřebuje odskočit na WC, dá si svačinu. Ne každý má tak velkou nádrž aby odjel celý závod bez natankování. Občas ti motor chcípne i když to nechceš. Když píchnu kolo a budu lepit. To vše je velké zdržení a AST tento čas neumí započítat do času celého závodu. To jsou pak opravdu přesnější ty hodinky na ruce. Při dojezdu by si každý závodník musel tuto pauzu k času AST v duchu dopočítat. A přičíst i své pocity jak dlouho mu trval oběd nebo zpoždění při opravě. Nechci AST znevažovat a vážím si ho. Ale Cyklopočítač z Lídlu to zvládne lépe. Z toho důvodu bych s výrobou AST počkal až se to odladí.
Je to můj názor, třeba by stačilo jen jiné zapojení ale raději už budu držetSmile
Upravil Ladinek dne 09-04-2013 15:44
 
JK89
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 09-04-2013 16:04
Člen

Příspěvek: 33
Založený: 23.03.13

To čidlo teploty oleje pravděpodobně nefunguje správně. Olej by měl mít vyšší teplotu. V tom šroubu máš vyvrtanou jen slepou díru a do ní je čidlo vloženo, nebo je díra skrz a čidlo má přímý kontakt s olejem ?
 
Ladinek
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 09-04-2013 16:23
Člen

Příspěvek: 36
Založený: 03.11.10

juraXTZ napsal:
To čidlo teploty oleje pravděpodobně nefunguje správně. Olej by měl mít vyšší teplotu. V tom šroubu máš vyvrtanou jen slepou díru a do ní je čidlo vloženo, nebo je díra skrz a čidlo má přímý kontakt s olejem ?



Píše že focený je to v garáži, když moto stojí.
 
JK89
Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný
Přidané 09-04-2013 16:26
Člen

Příspěvek: 33
Založený: 23.03.13

Ladinek napsal:
juraXTZ napsal:
To čidlo teploty oleje pravděpodobně nefunguje správně. Olej by měl mít vyšší teplotu. V tom šroubu máš vyvrtanou jen slepou díru a do ní je čidlo vloženo, nebo je díra skrz a čidlo má přímý kontakt s olejem ?



Píše že focený je to v garáži, když moto stojí.


Narážel jsem na těch 48 - 65 °C, i to je málo.
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 115

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.17 sekund 409,893,544 návštěv