25.12. 2024 09:23
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Prosinec 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ...
· Yamaha Ténéré 700
· CFMOTO
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· BMW R 1300 GS / BMW R 1300 GS Adventure
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3189]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
KTM LC8
Luky1
Přidané 05-12-2012 16:17
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

Libor 77 napsal:
Libor 77 napsal:
No jasně a ještě navíc ve vlákně týkajícím se motorky kterou sedláš... Až se někdo ve fóru zeptá na GS, taky to tam budete tak zas´...t nesmyslnými příspěvky jako oni? Věřím že ne..asi když máš nejlepčí mašinu na světě, tak můžeš kecat i dotoho, čemu nerozumíš. Možná jim křivdíme a ty nádory z buků jejich motorek se při dlouhém používaní přenesou i do jejich hlav a pak způsobují to, čím se tu projevují..budiž jim odpuštěno !


Hele, mě trčej nádory z boku motoru a né z buků motoru nedělej mi z toho dřevo na podpal

Nauč se číst..psal jsem z boků motorek - to znamená že na více motorkách je více boků..chápeš Luky1??? helpless


Nechápu, co mám chápat na tom že jsi udělal překlep ze kterýho sem si udělal prdel.... doslova si napsal tohle Možná jim křivdíme a ty nádory z buků jejich motorek se při dlouhém používaní přenesou i do jejich hlav a pak způsobují to, čím se tu projevují. je to zkopírováno z tvého příspěvku takže pokud nemám vadnej monitor tak už fakt nevím čím by to mohlo bejt helpless
Upravil Luky1 dne 05-12-2012 16:18
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Luky1
KTM LC8
Přidané 05-12-2012 16:19
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

Libor 77 napsal:
No jasně a ještě navíc ve vlákně týkajícím se motorky kterou sedláš..Angry. Až se někdo ve fóru zeptá na GS, taky to tam budete tak zas´...t nesmyslnými příspěvky jako oni? Věřím že ne..asi když máš nejlepčí mašinu na světě, tak můžeš kecat i dotoho, čemu nerozumíš. Možná jim křivdíme a ty nádory z buků jejich motorek se při dlouhém používaní přenesou i do jejich hlav a pak způsobují to, čím se tu projevují..budiž jim odpuštěno comfort!


Tak jsem slepej nebo nejsem slepej helpless
Text si po sobě skontroluj na předchozí stránce, ještě jsi ho neupravoval
Upravil Luky1 dne 05-12-2012 16:20
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Libor 77
KTM LC8
Přidané 05-12-2012 16:20
Člen

Příspěvek: 460
Založený: 07.09.12

HonzoH, děkuji za normální odpověď hodnou normálního člověka thumbs up, už jsem myslel, že se nedočkám.. To samé platí i pro Cibuse clap.

Po přečtení Vašich odpovědí se spíše přikláním ke karburátorové 950. Nějaké skákání při ostré odezvě na plyn a nebo chcípání když ji zavřu mě docela u 990 odradilo. Nejsem dost dobrý enduro jezdec, spíše se učím, ono taky nebylo pořádně na čem v terénu jezdit..
Chtěl bych podnikat více dovolených na motorce, ale ne po asfaltu, nýbrž na šotolinách a podobně. Jeli jsme letos s klukama Rumunsko ještě na TDM, ale to není ono! Zato jsem vždy ocenil, když jsem mohl při nějaké kolizi dostoupnout na zem. Asi jde o tréning a naučit se motorku pořádně ovládat, pak i nevýhoda krátkých nohou předčí vyžší průjezdnost. Myslím že snížit motorku není takový problém, v předu by šli šavle vysunout výše z brýlí a u zadku nevím, ještě jsem KTM tak podrobně neviděl.
Lákalo mě i ABS, jenže to bych využil jen při přejíždění po silnicích v terénu je asi stejně k ničemu, nebo spíše připraví horké chvilky, ne? Ani nevím jak se u 990 vypíná, jestli je s tím nějaká šílená obštrukce, nebo jestli jednoduše zmáčknete knoflík a je to..
Honzo vyměnit ložiska, to jsi myslel na spojce, či obecně vyměnit je třeba v kolech a podobně? Qwert mi toho mnoho o své motorce nenapsal, spíše co si vezme na svou novou Wink a co by na ADV nechal. Od Tebe jsem se dozvěděl daleko víc, no chtěl bych se do Ostravy vydat a pořádně vše prodrbat s Qwertem živě, pak bude záležet na domluvě..tedy pokud ještě bude k mání..
Co třeba ložiska v krku řízení, ty Vám všem drží?
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure music
 
Libor 77
KTM LC8
Přidané 05-12-2012 16:22
Člen

Příspěvek: 460
Založený: 07.09.12

Libor 77 napsal:
No jasně a ještě navíc ve vlákně týkajícím se motorky kterou sedláš... Až se někdo ve fóru zeptá na GS, taky to tam budete tak zas´...t nesmyslnými příspěvky jako oni? Věřím že ne..asi když máš nejlepčí mašinu na světě, tak můžeš kecat i dotoho, čemu nerozumíš. Možná jim křivdíme a ty nádory z buků jejich motorek se při dlouhém používaní přenesou i do jejich hlav a pak způsobují to, čím se tu projevují..budiž jim odpuštěno !


Tak jsem slepej nebo nejsem slepej

Aha, tak neumím číst spíš já..stress, omlouvám se..čtu to co jsem myslel že jsem napsal a nevšiml si BUKŮ.. Ty tam fakt nemáte Grin
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure music
 
Luky1
KTM LC8
Přidané 05-12-2012 16:24
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

Libor 77 napsal:
Libor 77 napsal:
No jasně a ještě navíc ve vlákně týkajícím se motorky kterou sedláš... Až se někdo ve fóru zeptá na GS, taky to tam budete tak zas´...t nesmyslnými příspěvky jako oni? Věřím že ne..asi když máš nejlepčí mašinu na světě, tak můžeš kecat i dotoho, čemu nerozumíš. Možná jim křivdíme a ty nádory z buků jejich motorek se při dlouhém používaní přenesou i do jejich hlav a pak způsobují to, čím se tu projevují..budiž jim odpuštěno !


Tak jsem slepej nebo nejsem slepej

Aha, tak neumím číst spíš já..stress, omlouvám se..čtu to co jsem myslel že jsem napsal a nevšiml si BUKŮ.. Ty tam fakt nemáte Grin


No vidíš ani to nebolelo. kiss A promiň že jsem ti zakidal Tvé vlákno thumbs up
Upravil Luky1 dne 05-12-2012 16:24
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Libor 77
KTM LC8
Přidané 05-12-2012 16:27
Člen

Příspěvek: 460
Založený: 07.09.12

Moje není..já se sem jen vetřel..Wink, ale díky za omluvu thumbs upclap
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure music
 
cibus
KTM LC8
Přidané 05-12-2012 16:38
Člen

Příspěvek: 101
Založený: 05.12.12

Té stříkačky se OPRAVDU netřeba obávat. Obojí má výhody i nevýhody. Ten motor se stříkačkou byl boží, prostě raketa. Karbec se mně občas po pádu ulil, karbce je nutno seřizovat, stříkačka fungovala bezchybně. Většina kluků, co má LC8, má laďáky a menší přední kolečko, čímž se neduhy stříkačky téměř smažou.

Zrovna tak se netřeba obávat Qwertovy motorky. Pokud bude dobrá cena, nejsou ty kilometry problém. Qwert jezdí střední otáčky a ne vysoké, kde to dvouválcům příliš nesvědčí.

ABS se vypíná tlačítkem na palubce a musí se cca 5 vteřin držet. Pak se ABS vypne a tlačítko bliká. Když vypneš motor, ABS se s dalším startem aktivuje. Vypínat ho v offu je otrava. Ale někdo jezdí i off s ABS a chválí si to, což absolutně nechápu.

Zdvihy neřeš!! Jo vlastně řeš, čím výš, tím líp. Je to o zvyku, ničem jiném. Já jsem měl taky nízkou a pak jsem řešil, jak to zvednout.
 
HonzaH
KTM LC8
Přidané 05-12-2012 19:08
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10

advík má tři generace - 950/990efi a 990/2009
nevím jestli tady nebo na lc8 jsme to sepisoval čím vším se liší včetně rozdílu ve zdvizích mei jednotlivými ročníky, každý rok měl navíc 2 verze - nižší a vyšší

ABS na cestování proč ne, ale 950 nebylo k dipozici, osobně mám žebříček 950, 990/2009 a až pak 990efi - 990/2009 má zcel anové vstřikování a upravený motor, ale n mě je až moc ostrá, 950 je z tohole hlediska nejpříjemnější - ale je to karburátoroví klasika - takže synchronizace a seřizování k tomu prostě patří

jestli Tě zajímá lc8 zaregistruj se na lc8 fóru a tam si toho počteš dost o tom oc ta motorka umí, kde má slabé místa atd.
ložiska jsme myslel klasicky ložiska v kolech případně řízení, ale to moc neodchází, kola jsou horší pokud člověk nedá moc údržbě tedy výměně gufer a jezdí v terénu, podobně platí za nesjlabší místo vodní pumpa - tu je dobré jednou za čas prevetivně udělat - jde o to aby se nepoškodilo gufero a nezačala prosakovat chladicí kapalina do motoru a oleje
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
 
mandy8
KTM LC8
Přidané 14-12-2012 13:50
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 39
Založený: 23.02.11

Do konce letošní sezony jsem jezdil jen BMW. První byl Dakar 2 roky a pak R1150GS Adventure- 3 roky Smile takže celkem 5 let na BMW. Nedávno jsem prodal báwo a víte do čeho zase půjdu? Do KTM LC8 thumbs up
 
www.nase-pizza.cz
xx4
KTM LC8
Přidané 14-12-2012 14:10
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

mandy8 napsal:
Do konce letošní sezony jsem jezdil jen BMW. První byl Dakar 2 roky a pak R1150GS Adventure- 3 roky Smile takže celkem 5 let na BMW. Nedávno jsem prodal báwo a víte do čeho zase půjdu? Do KTM LC8 thumbs up


No já nevím.Na BMW webu říkali,že je to hrozný krám,furt se to kazí,žere to i trávu kolem cesty.....A když to říkají tam,tak to musí být přeci pravda....GrinGrinGrin Nebo né?hmm
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
cibus
KTM LC8
Přidané 14-12-2012 14:10
Člen

Příspěvek: 101
Založený: 05.12.12

Hodně lidí odešlo z BMW na KTM.

Odešel někdo z KTM na BMW?
 
xx4
KTM LC8
Přidané 14-12-2012 14:26
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

cibus napsal:
Hodně lidí odešlo z BMW na KTM.

Odešel někdo z KTM na BMW?


Jo na BMWGS jeden takový je...Vlastně dva..Vlastně tři,ale jeden lepší exemplář než druhý..secret
Jden si káknul do trenclí z toho, jak ta motorka jede,druhý by se dal nazvat "pan porucha" a třetí si hrál na servis tak dlouho,až mu motorka přestala jezdit...
Schválně jestli se poznají.MInimálně dva z nich sem na 100% chodí šmírovat..secret
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
Petr-RSV
KTM LC8
Přidané 14-12-2012 14:39
Člen

Příspěvek: 5
Založený: 19.10.12

Tak ono KTM si koupí pravděpodobně člověk, který ví co chce a co od té motorky čekat (proto většinou nemění), kdežto BMW si dost lidí koupí jen proto, že je to provařená značka a způsob jak ukázat, že mám prachy (snad se ostatní majitelé neurazí) hmm. No a k těm přechodům BMWxKTM. Např. endurista a majitel servisu/e-shopu Trávníček měl LC8 ADV a po ní koupil 1150GS (k tomu má nějakou lehkou KTM), pak třeba Pipo okusil také LC8 ADV a poté koupil HP2 Enduro. Můj známý s nickem Yahaha přešel zase z LC8 superduke na HP2 Megamoto a určitě by se podobných přechodů našlo hodně... Sám za sebe můžu říct, že kdybych uvažoval čistě racionálně, tak koupím raději KTM (SER), než Hapinu na které jezdím...
Upravil Petr-RSV dne 14-12-2012 14:40
 
mandy8
KTM LC8
Přidané 14-12-2012 14:45
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 39
Založený: 23.02.11

pavelgs napsal:
mandy8 napsal:
Do konce letošní sezony jsem jezdil jen BMW. První byl Dakar 2 roky a pak R1150GS Adventure- 3 roky Smile takže celkem 5 let na BMW. Nedávno jsem prodal báwo a víte do čeho zase půjdu? Do KTM LC8 thumbs up


No já nevím.Na BMW webu říkali,že je to hrozný krám,furt se to kazí,žere to i trávu kolem cesty.....A když to říkají tam,tak to musí být přeci pravda....GrinGrinGrin Nebo né?hmm



No jasně že to je pravda!!! Grin ale stejně ji chci! annoy
 
www.nase-pizza.cz
xx4
KTM LC8
Přidané 14-12-2012 14:49
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

mandy8 napsal:
pavelgs napsal:
mandy8 napsal:
Do konce letošní sezony jsem jezdil jen BMW. První byl Dakar 2 roky a pak R1150GS Adventure- 3 roky Smile takže celkem 5 let na BMW. Nedávno jsem prodal báwo a víte do čeho zase půjdu? Do KTM LC8 thumbs up


No já nevím.Na BMW webu říkali,že je to hrozný krám,furt se to kazí,žere to i trávu kolem cesty.....A když to říkají tam,tak to musí být přeci pravda....GrinGrinGrin Nebo né?hmm



No jasně že to je pravda!!! Grin ale stejně ji chci! annoy


To je správný přístup.Grinthumbs up
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
Desmo
KTM LC8
Přidané 14-12-2012 14:57
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 252
Založený: 29.09.10

mandy8 napsal:
pavelgs napsal:
mandy8 napsal:
Do konce letošní sezony jsem jezdil jen BMW. První byl Dakar 2 roky a pak R1150GS Adventure- 3 roky Smile takže celkem 5 let na BMW. Nedávno jsem prodal báwo a víte do čeho zase půjdu? Do KTM LC8 thumbs up


No já nevím.Na BMW webu říkali,že je to hrozný krám,furt se to kazí,žere to i trávu kolem cesty.....A když to říkají tam,tak to musí být přeci pravda....GrinGrinGrin Nebo né?hmm



No jasně že to je pravda!!! Grin ale stejně ji chci! annoy



jseš si jistej svejch činů Shockhelplesshilarious
KomuTopíMotorka
 
Pacho
KTM LC8
Přidané 14-12-2012 20:18
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 334
Založený: 03.12.12

Je přece jasné že KTM nevybíráš pro spotřebu ale pro to co ti motka nabízí. Když koupíš BMW za půl mega chcete snad někdo předhazovat vysokou spotřebu KTM ? Nicméně i kdyby na toto přišlo tak tedy na cestování týden po asfaltu - mám Lc-8 2010 - s plnou polní 6.4l , na Qwertově mini Libce 7.6l a jenom na Pánově 9.5l a poctivě jsem projezdil celou nádrž pouze v písku.
 
Lasky
KTM LC8
Přidané 15-12-2012 10:09
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 75
Založený: 04.11.12

Já bych tyhle "zaručený" zprávy o nějaký značce, které jsou napsány na webu věnujícímu se jiné značce bral s velkou rezervou. Např.mezi ortodoxními příznivci BMW se najde spousta lidí,kteří tak moc milují svou značku, že už ztratili soudnost a to co jim leze z huby o jiných značkách je holá demagogie. Tím nechci nic říct proti BMW. Já proti těmhle motrkám vůbec nic nemám. A tohle je případ většiny ortodoxních příznivců všech značek.

Nicméně spotřebu LC8 bych až tak nebagatelizoval. Nejde o prachy. Ten kdo si kupuje motorku této cenové kategorie a pak by řešil pár korun za benzín je opravdu podivnej. Jde ale o dluhý cesty na konec světa,kde se četnost čerpacích stanic počítá na stovky km. Tam by to skutečně mohlo znamenat jistou komplikaci oproti motorce, která žere málo.
Já sám jsem LC8 moc chtěl a v týhle kategorii je to pro mě absolutní špička. Spotřeba je jistě mínus,ale nebyl to pro mě důvod si jí nekoupit.

Pořídil jsem si Afriku jen z toho důvodu,že 2kola a 2místa na motorce mi prostě nestačí a u KTM není možno v ČR zlegalizovat sidecar. Řešil jsem to v Sette s p.Kuklíkem a nepodařilo se to vyřešit. U sajdy by mě ta spotřeba netrápila vůbec,protože tam je hodně místa na kanystry,ale u sólo motorky při dlouhých expedicích to je trošku komplikace.

Na duhou starnu,kdybych jezdil sám na takový výlety, tak si dneska pořídím něco lehčího. Pravděpodobně novou 690. Je mnohem lehčí a už jsem viděl Anglány kteří jezdí na Sibiř jak je mají upravené. Velká nádrž,vysoká maska atd. V terénu by to určitě bylo lepší.
 
xx4
KTM LC8
Přidané 15-12-2012 11:28
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

Lasky napsal:
Já bych tyhle "zaručený" zprávy o nějaký značce, které jsou napsány na webu věnujícímu se jiné značce bral s velkou rezervou. Např.mezi ortodoxními příznivci BMW se najde spousta lidí,kteří tak moc milují svou značku, že už ztratili soudnost a to co jim leze z huby o jiných značkách je holá demagogie. Tím nechci nic říct proti BMW. Já proti těmhle motrkám vůbec nic nemám. A tohle je případ většiny ortodoxních příznivců všech značek.

Nicméně spotřebu LC8 bych až tak nebagatelizoval. Nejde o prachy. Ten kdo si kupuje motorku této cenové kategorie a pak by řešil pár korun za benzín je opravdu podivnej. Jde ale o dluhý cesty na konec světa,kde se četnost čerpacích stanic počítá na stovky km. Tam by to skutečně mohlo znamenat jistou komplikaci oproti motorce, která žere málo.
Já sám jsem LC8 moc chtěl a v týhle kategorii je to pro mě absolutní špička. Spotřeba je jistě mínus,ale nebyl to pro mě důvod si jí nekoupit.

Pořídil jsem si Afriku jen z toho důvodu,že 2kola a 2místa na motorce mi prostě nestačí a u KTM není možno v ČR zlegalizovat sidecar. Řešil jsem to v Sette s p.Kuklíkem a nepodařilo se to vyřešit. U sajdy by mě ta spotřeba netrápila vůbec,protože tam je hodně místa na kanystry,ale u sólo motorky při dlouhých expedicích to je trošku komplikace.

Na duhou starnu,kdybych jezdil sám na takový výlety, tak si dneska pořídím něco lehčího. Pravděpodobně novou 690. Je mnohem lehčí a už jsem viděl Anglány kteří jezdí na Sibiř jak je mají upravené. Velká nádrž,vysoká maska atd. V terénu by to určitě bylo lepší.


Nevím jak ostatní,ale já jezdil s LC8 za plus mínus stejné litry jako s GS,takže spotřebu jsem si kontroloval čistě ze sportu.
Je pravda,že vysloveně hard OFF jsem nikdy nejezdil,protože "trial" s velkou mě nikdy moc neoslovil.
Na delších a mi známých trasách jsem tankoval ve stejných intervalech (stejná benzinka) jako s TDM nebo BMW GS.
Nízké spotřebě dost napomohly laďáky Leo Vince a výměna předního kolečka za menší o jeden zub.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
PetrAT
KTM LC8
Přidané 15-12-2012 18:23
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

pavelgs napsal:
Nízké spotřebě dost napomohly laďáky Leo Vince .....

Ale jaká je návratnost investice ? helpless
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 121

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.15 sekund 409,895,680 návštěv