| HONDA TransAlp | 
| hobr | Přidané 07-03-2014 12:45 | 
| Člen 
 Příspěvek: 820
 Založený: 03.01.11
 
 
 | Boro9 napsal:
Zajímavé info .. s tím předním kolem mi to taky trochu vrtalo v hlavě, ale  jak vidím ceny předních kol tak to asi řešti nebudu...   , to raději vyměním motorku..   Za oranžovou?
     Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
 (Mark Twain)
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | HONDA TransAlp Přidané 07-03-2014 16:45 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | Boro9 napsal:
Zajímavé info .. s tím předním kolem mi to taky trochu vrtalo v hlavě, ale  jak vidím ceny předních kol tak to asi řešti nebudu...   , to raději vyměním motorku..   
 No vzhledem k lokalitám kde rád jezdíš(me),by se ti jiná motka hodila..
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Haski | HONDA TransAlp Přidané 10-03-2014 14:55 | 
| Člen 
 Příspěvek: 4
 Založený: 05.03.14
 
 
 | Boro9 napsal:
Zajímavé info .. s tím předním kolem mi to taky trochu vrtalo v hlavě, ale  jak vidím ceny předních kol tak to asi řešti nebudu...   , to raději vyměním motorku..   
 Za mě bych teda raději prubnul přední bazarové kolo za 2000-3000,- z TA600-650, prohodit kotouče + blatník ze TA600 za 500-1000,- než prodělat na prodeji stávající motorky a následně vybirat nějakou asi dražší, která mi sedne, což by možna později bylo stejně něco jako TA700. TA700 má prostě tu výhodu, že tam to kolo dáš, což o jiné motorce říct nemůžeš :-).
 Je asi jasný, že pokud ti 21" nechybí, nemá tohle vůbec smysl řešit.
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 17:08 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | Ahoj, řešil někdo tohle u transalpa 600? Je to u krku mardock přiložený následující obrázek:
 
 
  [153.8Kb]
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx4 | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 17:59 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1660
 Založený: 02.05.10
 
 
 | mardock napsal:Ahoj, řešil někdo tohle u transalpa 600? Je to u krku
 
 Odlakovat příslušné místo.Pomocí spreje na kontrolu svarů zjisti,kde končí prasklina.Na konci vyvrtej dírku pr.3-4mm.,abys zabránil dalšímu šíření praskliny.Prasklinu brusným kotoučkem vybrousit do "V" s vrcholovým úhlem cca 90° a zavařit.Dobrý svářeč si s tím bude vědět rady.Ideálně, když to bude člověk se zkušeností s vařením tzv. "na rentgen".
 Upravil xx4 dne 12-03-2014 18:05
 "Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| qwert | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 18:10 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 5521
 Založený: 13.05.10
 
 
 | mardock napsal:Ahoj, řešil někdo tohle u transalpa 600? Je to u krku
 
 Jak jsi k tomu přišel? Že bych měl juniora taky prohlídnout..
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 18:17 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | pavelgs napsal:
mardock napsal:Ahoj, řešil někdo tohle u transalpa 600? Je to u krku
 
Odlakovat příslušné místo.Pomocí spreje na kontrolu svarů zjisti,kde končí prasklina.Na konci vyvrtej dírku pr.3-4mm.,abys zabránil dalšímu šíření praskliny.Prasklinu brusným kotoučkem vybrousit do "V" s vrcholovým úhlem cca 90° a zavařit.Dobrý svářeč si s tím bude vědět rady.Ideálně, když to bude člověk se zkušeností s vařením tzv. "na rentgen". 
 jo jo, začal jsem taky studovat na netu typy sváření a nestačím se divit. Já to samozřejmě dělat nebudu. Tohle se asi řeší TIGem že?
 
 qwert: už to bylo když jsem koupil. Bohužel jsem kupoval trošku emocema a né hlavou. Je to asi 1,5 cm dlouhý a běžným okem prakticky neviditelný (na první pohled). Tohle je hodně detailní fotka, takže to je pěkně vidět . A je to z obou stran.
   Upravil mardock dne 12-03-2014 18:17
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx4 | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 18:31 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1660
 Založený: 02.05.10
 
 
 | mardock napsal:
pavelgs napsal:
mardock napsal:Ahoj, řešil někdo tohle u transalpa 600? Je to u krku
 
Odlakovat příslušné místo.Pomocí spreje na kontrolu svarů zjisti,kde končí prasklina.Na konci vyvrtej dírku pr.3-4mm.,abys zabránil dalšímu šíření praskliny.Prasklinu brusným kotoučkem vybrousit do "V" s vrcholovým úhlem cca 90° a zavařit.Dobrý svářeč si s tím bude vědět rady.Ideálně, když to bude člověk se zkušeností s vařením tzv. "na rentgen". 
jo jo, začal jsem taky studovat na netu typy sváření a nestačím se divit. Já to samozřejmě dělat nebudu. Tohle se asi řeší TIGem že?
 
qwert: už to bylo když jsem koupil. Bohužel jsem kupoval trošku emocema a né hlavou. Je to asi 1,5 cm dlouhý a běžným okem prakticky neviditelný (na první pohled). Tohle je hodně detailní fotka, takže to je pěkně vidět . A je to z obou stran.   
 Jo.TIG bude ok.Ovšem alfa a omega úspěchu je svářeč.
 "Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Luky1 | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 18:34 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 445
 Založený: 22.08.10
 
 
 | mardock napsal:
pavelgs napsal:
mardock napsal:Ahoj, řešil někdo tohle u transalpa 600? Je to u krku
 
Odlakovat příslušné místo.Pomocí spreje na kontrolu svarů zjisti,kde končí prasklina.Na konci vyvrtej dírku pr.3-4mm.,abys zabránil dalšímu šíření praskliny.Prasklinu brusným kotoučkem vybrousit do "V" s vrcholovým úhlem cca 90° a zavařit.Dobrý svářeč si s tím bude vědět rady.Ideálně, když to bude člověk se zkušeností s vařením tzv. "na rentgen". 
jo jo, začal jsem taky studovat na netu typy sváření a nestačím se divit. Já to samozřejmě dělat nebudu. Tohle se asi řeší TIGem že?
 
qwert: už to bylo když jsem koupil. Bohužel jsem kupoval trošku emocema a né hlavou. Je to asi 1,5 cm dlouhý a běžným okem prakticky neviditelný (na první pohled). Tohle je hodně detailní fotka, takže to je pěkně vidět . A je to z obou stran.   
 Tak to je pešerk Máro
   Upravil Luky1 dne 12-03-2014 18:34
 BMW R1200GS together and forever
 http://luky2.rajc...
 | 
|  |  | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 18:44 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | Luky1 napsal:
mardock napsal:
pavelgs napsal:
mardock napsal:Ahoj, řešil někdo tohle u transalpa 600? Je to u krku
 
Odlakovat příslušné místo.Pomocí spreje na kontrolu svarů zjisti,kde končí prasklina.Na konci vyvrtej dírku pr.3-4mm.,abys zabránil dalšímu šíření praskliny.Prasklinu brusným kotoučkem vybrousit do "V" s vrcholovým úhlem cca 90° a zavařit.Dobrý svářeč si s tím bude vědět rady.Ideálně, když to bude člověk se zkušeností s vařením tzv. "na rentgen". 
jo jo, začal jsem taky studovat na netu typy sváření a nestačím se divit. Já to samozřejmě dělat nebudu. Tohle se asi řeší TIGem že?
 
qwert: už to bylo když jsem koupil. Bohužel jsem kupoval trošku emocema a né hlavou. Je to asi 1,5 cm dlouhý a běžným okem prakticky neviditelný (na první pohled). Tohle je hodně detailní fotka, takže to je pěkně vidět . A je to z obou stran.   
Tak to je pešerk Máro   
 řekni mi něco co nevím
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 18:46 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | pavelgs napsal:
mardock napsal:
pavelgs napsal:
mardock napsal:Ahoj, řešil někdo tohle u transalpa 600? Je to u krku
 
Odlakovat příslušné místo.Pomocí spreje na kontrolu svarů zjisti,kde končí prasklina.Na konci vyvrtej dírku pr.3-4mm.,abys zabránil dalšímu šíření praskliny.Prasklinu brusným kotoučkem vybrousit do "V" s vrcholovým úhlem cca 90° a zavařit.Dobrý svářeč si s tím bude vědět rady.Ideálně, když to bude člověk se zkušeností s vařením tzv. "na rentgen". 
jo jo, začal jsem taky studovat na netu typy sváření a nestačím se divit. Já to samozřejmě dělat nebudu. Tohle se asi řeší TIGem že?
 
qwert: už to bylo když jsem koupil. Bohužel jsem kupoval trošku emocema a né hlavou. Je to asi 1,5 cm dlouhý a běžným okem prakticky neviditelný (na první pohled). Tohle je hodně detailní fotka, takže to je pěkně vidět . A je to z obou stran.   
Jo.TIG bude ok.Ovšem alfa a omega úspěchu je svářeč. 
 tak tak
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Luky1 | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 19:00 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 445
 Založený: 22.08.10
 
 
 | mardock napsal:
Luky1 napsal:
mardock napsal:
pavelgs napsal:
mardock napsal:Ahoj, řešil někdo tohle u transalpa 600? Je to u krku
 
Odlakovat příslušné místo.Pomocí spreje na kontrolu svarů zjisti,kde končí prasklina.Na konci vyvrtej dírku pr.3-4mm.,abys zabránil dalšímu šíření praskliny.Prasklinu brusným kotoučkem vybrousit do "V" s vrcholovým úhlem cca 90° a zavařit.Dobrý svářeč si s tím bude vědět rady.Ideálně, když to bude člověk se zkušeností s vařením tzv. "na rentgen". 
jo jo, začal jsem taky studovat na netu typy sváření a nestačím se divit. Já to samozřejmě dělat nebudu. Tohle se asi řeší TIGem že?
 
qwert: už to bylo když jsem koupil. Bohužel jsem kupoval trošku emocema a né hlavou. Je to asi 1,5 cm dlouhý a běžným okem prakticky neviditelný (na první pohled). Tohle je hodně detailní fotka, takže to je pěkně vidět . A je to z obou stran.   
Tak to je pešerk Máro   
řekni mi něco co nevím   
 Že si ****o že jsi nevzal to GSo
  Rozhodně tvojí slušelo víc Upravil Luky1 dne 12-03-2014 19:00
 BMW R1200GS together and forever
 http://luky2.rajc...
 | 
|  |  | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 19:18 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | Luky1 napsal:
mardock napsal:
Luky1 napsal:
mardock napsal:
pavelgs napsal:
mardock napsal:Ahoj, řešil někdo tohle u transalpa 600? Je to u krku
 
Odlakovat příslušné místo.Pomocí spreje na kontrolu svarů zjisti,kde končí prasklina.Na konci vyvrtej dírku pr.3-4mm.,abys zabránil dalšímu šíření praskliny.Prasklinu brusným kotoučkem vybrousit do "V" s vrcholovým úhlem cca 90° a zavařit.Dobrý svářeč si s tím bude vědět rady.Ideálně, když to bude člověk se zkušeností s vařením tzv. "na rentgen". 
jo jo, začal jsem taky studovat na netu typy sváření a nestačím se divit. Já to samozřejmě dělat nebudu. Tohle se asi řeší TIGem že?
 
qwert: už to bylo když jsem koupil. Bohužel jsem kupoval trošku emocema a né hlavou. Je to asi 1,5 cm dlouhý a běžným okem prakticky neviditelný (na první pohled). Tohle je hodně detailní fotka, takže to je pěkně vidět . A je to z obou stran.   
Tak to je pešerk Máro   
řekni mi něco co nevím   
Že si ****o že jsi nevzal to GSo      Rozhodně tvojí slušelo víc 
 GSo bylo s cenou jinde a TA je srdcová záležitost. To se vyřeši
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| magoss | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 19:52 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 856
 Založený: 26.08.10
 
 
 | Tyjo maro to je pesek:-( To je praskle i ze spodu?jak jsi na to prisel? Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občane
   | 
|  |  | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 20:41 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | magoss napsal:Tyjo maro to je pesek:-( To je praskle i ze spodu?jak jsi na to prisel?
 
 přišlo se na to při servisu
  Jsem rád, že si toho všimnul. Taky by mě zajímalo jestli je to i ze spodu-logicky by mělo když je to na obou stranách, ale je tam svár a ten asi ruplej není. No je to na hovno o tom žádná. Ta motorka je prakticky do budoucna neprodejná-nebo aspoň hodně pod cenou. | 
|  | 
 | 
|  | 
| magoss | HONDA TransAlp Přidané 12-03-2014 20:59 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 856
 Založený: 26.08.10
 
 
 | Tak ono by to slo opravit tak aby to nebylo az tak poznat nebo normalnim pohledem nepoznatelne;-) Mozna blba otazka neslo by to nejak vyresit vraceni motorky?
 Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občane
   | 
|  |  | 
|  | 
| Luky1 | HONDA TransAlp Přidané 13-03-2014 07:37 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 445
 Založený: 22.08.10
 
 
 | magoss napsal:Tak ono by to slo opravit tak aby to nebylo az tak poznat nebo normalnim pohledem nepoznatelne;-)
 Mozna blba otazka neslo by to nejak vyresit vraceni motorky?
 
 Po měsíci či více se na tebe každej vyprdne a řekne že sis to zkravil sám
  a to zvlášť pokud to původní majitel prodával už s vědomím že je to ruplé. BMW R1200GS together and forever
 http://luky2.rajc...
 | 
|  |  | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 13-03-2014 08:05 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | Luky1 napsal:
magoss napsal:Tak ono by to slo opravit tak aby to nebylo az tak poznat nebo normalnim pohledem nepoznatelne;-)
 Mozna blba otazka neslo by to nejak vyresit vraceni motorky?
 
Po měsíci či více se na tebe každej vyprdne a řekne že sis to zkravil sám    a to zvlášť pokud to původní majitel prodával už s vědomím že je to ruplé. 
 to bys pak mohl říct, že půlroční záruka na skrytý vady taky nic nevyřeší. Opak je pravdou a prodejce by si to vzal zpět, ale už jsme do toho nasypali 8 tisíc tak zjištujeme možnosti, protože by ti vrátil jen kupní cenu. Pokud na tu opravu bude spoleh, tak se to opraví.
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Luky1 | HONDA TransAlp Přidané 13-03-2014 08:49 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 445
 Založený: 22.08.10
 
 
 | mardock napsal:
Luky1 napsal:
magoss napsal:Tak ono by to slo opravit tak aby to nebylo az tak poznat nebo normalnim pohledem nepoznatelne;-)
 Mozna blba otazka neslo by to nejak vyresit vraceni motorky?
 
Po měsíci či více se na tebe každej vyprdne a řekne že sis to zkravil sám    a to zvlášť pokud to původní majitel prodával už s vědomím že je to ruplé. 
to bys pak mohl říct, že půlroční záruka na skrytý vady taky nic nevyřeší. Opak je pravdou a prodejce by si to vzal zpět, ale už jsme do toho nasypali 8 tisíc tak zjištujeme možnosti, protože by ti vrátil jen kupní cenu. Pokud na tu opravu bude spoleh, tak se to opraví. 
 Máro, líbí se mi tvoje naivita, za prvé tohle není skrytá vada. Kdyby jsi si motorku pořádně prohlédl před zaplacením tak by jsi na závadu přišel takže není skrytá (skrytou vadou se většinou rozumí závada kterou nelze v době koupě odhalit jako například dodělávající ložisko v motoru nebo zavařená prasklá klikovka, ale u toho ložiska tam to zase kryje věta vozodlo odpovídá stáří a opotřebení, a....už tě vidím jak sháníš soudní znalce a jdeš do **** drahýho soudu s nejasným výsledkem
  Dnes totiž i věci který vypadaj jednoznačně tak se pak žalující strana diví že prohrála. Ale....jen jsem psal že po x měsících by tě ten týpek odpálkoval jak nic a Ty by jsi nejspíš po X měsících po koupi udělal v tomto případě to samé jelikož peníze jsou přece doma a kdo ví co s tím on přece dělal, za x měsíců ta motka u některých lidí může zažít x pádů. Je třeba se na to podívat i očima prodejce a ne jen kupujícího. Ale jak říkáš, máš v tom už cosi nasypané tak je to blbost, max můžeš zkusit jestli ti něco přispěje na opravu a když bude férovej tak ji cvakne celou
   Upravil Luky1 dne 13-03-2014 09:04
 BMW R1200GS together and forever
 http://luky2.rajc...
 | 
|  |  | 
|  | 
| mardock | HONDA TransAlp Přidané 13-03-2014 09:32 | 
| Člen 
 Příspěvek: 32
 Založený: 14.10.10
 
 
 | Luky mě se zase líbí jak ty si vše a na všech fórech vyložíš vše po svém.  Přece jsem napsal, že by si to vzal zpět. Nikdo tady o soudech a znalcích nic nepíše. Opravu doufejme taky zaplatí. Motorku máme měsíc, a tento měsíc se čekalo na příhlášení páč je to dovoz. A taky jsem psal, že jsem kupoval víc emocema než hlavou. Připadá mi, že si se s borcem bavil TY a né JÁ podle toho co píšeš  | 
|  | 
 |