TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
|
mirekTDM |
Přidané 29-06-2011 17:43
|
Člen
Příspěvek: 151
Založený: 31.01.11
|
Pánové, pište si co chcete, já vím svoje. |
|
|
|
3X |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 02-07-2011 22:24
|
Člen
Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10
|
já taky vím své a taky vím, co s TDM dokázal tobig projet v Albánii , ale prostě do terénu není, ani na větší šotolinu, jen dostává zbytečný záhul |
|
|
|
prezi |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 06-09-2014 08:11
|
Hlavní Administrátor
Příspěvek: 4048
Založený: 20.04.10
|
Motoride.sk:
Ďalšia skica na tému ako by mohla vyzerať nová Yamaha TDM |
|
|
|
snelcuk |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 06-09-2014 13:36
|
Člen
Příspěvek: 1282
Založený: 20.10.11
|
Na dobré cesty by byla dobrá |
|
|
|
Barbucha_TDM |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 05-04-2015 09:50
|
Člen
Příspěvek: 23
Založený: 10.08.14
|
Tady je moje se zvednutým podvozkem
Barbucha_TDM přiložený následující obrázek:
[117.13Kb]
|
|
|
|
xx6 |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 05-04-2015 10:40
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
Jak si to zvedal? Vzadu máš tu kostku co si dělali kluci z tdm klubu? A předek jak? A předpokládám že na predku máš zadní gumu... |
|
|
|
Barbucha_TDM |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 05-04-2015 13:29
|
Člen
Příspěvek: 23
Založený: 10.08.14
|
daliss napsal:
Jak si to zvedal? Vzadu máš tu kostku co si dělali kluci z tdm klubu? A předek jak? A předpokládám že na predku máš zadní gumu... Ano, kostka je vlastní výroby (viz. foto) a předek pomocí válečků
Barbucha_TDM přiložený následující obrázek:
[184.59Kb]
Upravil Barbucha_TDM dne 05-04-2015 13:31 |
|
|
|
Milanek |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 05-04-2015 20:33
|
Člen
Příspěvek: 179
Založený: 18.04.14
|
proc si to neudelal ještě o 5-10mm vyssi aby ti tam zbylo nejaky maso pod okem a nepustil rozdil na pruzine ? jinak skaredy to není - ale do endura tomu ještě kus chybi - to horni ok so říká o vyskubnuti nebo přinejmenším o vyhrkani vule - udelej ještě 2 ocka v pasovine a dej to z venku + event. delší srouby tim to podepres |
|
|
|
Barbucha_TDM |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 05-04-2015 21:15
|
Člen
Příspěvek: 23
Založený: 10.08.14
|
Ještě výš?? Už takhle to na konci kyvky dělá 65mm. Ta kostka "sedí" na kyvce, je z jednoho kusu a všude jsou 5mm stěny. |
|
|
|
Milanek |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 05-04-2015 21:21
|
Člen
Příspěvek: 179
Založený: 18.04.14
|
no jde o mi o ten dost nejistej prechod mezi hornim sroubem a hornim okem "bez spodku" |
|
|
|
Barbucha_TDM |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 05-04-2015 22:18
|
Člen
Příspěvek: 23
Založený: 10.08.14
|
Jj, rozumím. On to vlastně jistí i ten horní šroub. Je na něm závit M10x1.25 o délce asi 15mm, na zbytku je průměr 12mm a ten je skrz celou tu kostku |
|
|
|
Libor 77 |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 06-04-2015 18:15
|
Člen
Příspěvek: 460
Založený: 07.09.12
|
Ondro už to vidím taky a je to pravda - není tam žádný pořádný matroš, tohle by se mohlo snadno vyhrkat. Stačilo by (jak píše kolega) zvednout díru o 4-5 mm a měl bys klid. Vejšku pustíš na pružině - bude to ještě komfortnější..
Libor 77 přiložený následující obrázek:
[98.67Kb]
Upravil Libor 77 dne 06-04-2015 18:16
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure |
|
|
|
12345 |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 31-12-2015 11:59
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
raci napsal:
mirekTDM napsal:
raci napsal:
do TDM sem zabouchlej uz 2 roky a po cteni clanku jako je treba tento ji chci vic a vic asi nejsem normalni je tolik stroju lepsich a vhodnejsich ale ja presto chci jen ten jeden a to TDM To je velice rozumné. Mám ji třetí rok a jsem čím dál víc spokojen. Navštiv www-tdm.cz
a ty mas asi 850 ze? jak je to s tim povestnim zranim oleje a pote nachylnosti se zadrit...? ja co sem se dival na ceny tak bych sel do 900 laka me to ABS ale i bez toho je skvela jeste jsem se chtel zeptat jak je to s tou dravosti? hodne recenzi rika ze teto motorce neni co vytkout snad jen" ze je moc kultivovana a na svuj vzhled dravce malo drava... Pročetl jsem všechny strany tohoto vlákna ale na tohle nikdo neodpověděl.Jak je to tedy s tou spotřebou oleje u těchto strojů?
Za druhé se tady všeobecně píše že TDM je do terénu nevhodná,to je jasné už od pohledu.Ale na druhou stranu se mi od pohledu také V-strom nejeví příliš vhodný do terénu a tak bych rád věděl jak to je od lidí kteří tyto stroje vlastní...Zítra je Nový rok a já si v tom novém roce budu muset udělat radost tak potřebuji relevantní informace.....
Upravil 12345 dne 31-12-2015 12:00 |
|
|
|
Libor 77 |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 31-12-2015 18:50
|
Člen
Příspěvek: 460
Založený: 07.09.12
|
TDM již nemám, ale vlastnil jsem ho 12 let - i to asi mluví za vše. Nenechala mě nikde,ani když bylo prasklé spojkové lanko - dojel jsem k servisu a matka M5 a velké kleště vše vyřešily.
Pravda do terénu moc není, ale i Rumunské cesty a Alpské šotoliny v Itálii zvládla. Bylo mi ji víc líto. Byla vyrobena na silnici a tam je doma! Motor úplně v pohodě, takovej traktůrek - jezdil jsem s ní jak s choperem a dalo se i pod 5l/100km.
Spotřeba oleje? Je to YAMAHA, každej kdo jí vlastní ti k tomu řekne to samé - nevyspitatelná. Jezdil jsem 1 000 km po okrskách a vzala si 2 dl, ale pak stejný počet km na přesun po dálnicích do Rumun a tam žrala skoro litr... Chce to hlídat! GO pomůže jen na chvíli a Motorex je zbytečný luxus. Když ji nebudeš vytáčet do nehorázných otáček, vyplatí se dát hustší olej a máš "normální" motorku.
Vzpomínám na ní moc rád a s láskou. Kdby neexistovala KTM 950 Adva, tak bych si ji i nechal. Záleží co chceš jezdit, pokud asfalt a občas polňačku či šotolinku, tak nemůžeš udělat chybu.
Při případné koupi si dej pozor na vidle, funkci zadního tlumiče (ten je opravdu jen na silnici) a ložiska v krku. Viděl jsem i prasklý rám a uložení rozety rádo "šlochtá" - ložisko stojí dost peněz a nahradit jde zase jen drahým... Samosebou pazvuky z motoru taky nic dobrého nevěstí, ale pokud ucpeš laufy, tak měl jít kultivovaně bez hlasitých projevů. Píši o 850, 900 je ještě kultivovanější, svižnější a skoro bez vibrací.
Jestli uvažuješ více o terénu, tak nejlepší by bylo XTZ s motorem z TDM 850 trx.
Snad jsem touhu po informacích uspokojil.. Více na mém profilu zde: http://www.motork...?mid=41910
a jedno video co TDM snese je zde: https://www.youtu...6y8RQ0aItQ
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure |
|
|
|
12345 |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 31-12-2015 20:01
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
Díky.... |
|
|
|
Palo7 |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 01-01-2016 15:47
|
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 31.12.13
|
já měl pár let TDM 900 a spotřebu oleje mezi výměnama jsem nezaznamenal |
|
|
|
hobr |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 01-01-2016 17:25
|
Člen
Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11
|
Palo7 napsal:
já měl pár let TDM 900 a spotřebu oleje mezi výměnama jsem nezaznamenal
Údajně olej "papaly" jen 850tky (jedna paní povídala)....
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain) |
|
|
|
Palo7 |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 01-01-2016 19:06
|
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 31.12.13
|
jo tak 850 jsem i u známého zažil zadřenou :-( |
|
|
|
12345 |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 02-01-2016 09:06
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
Tož to nechcubudu se muset poohlédnout po něčem jiném. |
|
|
|
Libor 77 |
TDM - cenduro? aneb "U tobiga..."
Přidané 02-01-2016 13:07
|
Člen
Příspěvek: 460
Založený: 07.09.12
|
Viděl jsem rozlomenou kyvku na KTM, úplně vydřenou vodní pumpu, vím že ta motorka žere řetězové sady a gumy jak hladový dítě ze Somálska a přesto jsem si ji koupil.
První čtyřkolka našeho Dakarského jezdce, pana Josefa Macháčka měla motor z TDM 850 - proč? Na tuto otázku odpověděl - protože jsou spolehlivé ! Pak jezdil na KTM LC8, protože byly výkonnější.
O zadřených motorkách i věhlasných značek a modelů jsem viděl a slyšel mnoho, ale nikdy jsem se podle toho nerozhodoval. TRX vydrží úplně stejně jako motor z Afry a to, že si vezme trochu oleje neznamená že se musí zadřít. Psal jsem, že není dělaný na vysoké otáčky - ano, vím i o TDM, kterou majitel drtil na dálnici 2 hodiny 180 km/h a pak se zadřela. Netuším jaký tam měl převod, ale nikdy bych takhle dlouho tenhle motor nevytáčel. Když jezdíš podle předpisů, je nezničitelný.
Pročti si veb www-tdm.cz , tam se o této legendě dozvíš nejvíc.
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure |
|
|