Servisy
|
Waltr |
Přidané 29-09-2011 22:29
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Zdar. Jak vnímají lidé servis? Myslím lidi co servis využívají.
Co je pro vás důležité?
Co dělá dobrý dojem a co špatný?
Co by jste si přáli navíc- co chybi?
Je mi jasné že se vše odvíjí od peněz, ale proto bude zajímavé si přečíst různé názory.
Díky.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
3X |
Servisy
Přidané 29-09-2011 22:51
|
Člen
Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10
|
důležité - kvalita, rychlost, termín, doplňkové služby (půjčení náhradní moto, naleštění moto po servisu ...až po schránky na oblečení, káva, čaj a koláče)
dobrý dojem: ochota, zkušení mechanici, vybavený servis, ND skladem, příznivé ceny
špatný dojem asi dělá: neznalost personálu (techniků a mechaniků) a nezájem řešit "levné" věci (naštěstí do takového servisu nejezdím)
...navíc nic a nechybí mi tam taky nic
|
|
|
|
motoblb |
Servisy
Přidané 30-09-2011 05:45
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
3X napsal:
důležité - kvalita, rychlost, termín, doplňkové služby (půjčení náhradní moto, naleštění moto po servisu ...až po schránky na oblečení, káva, čaj a koláče)
dobrý dojem: ochota, zkušení mechanici, vybavený servis, ND skladem, příznivé ceny
špatný dojem asi dělá: neznalost personálu (techniků a mechaniků) a nezájem řešit "levné" věci (naštěstí do takového servisu nejezdím)
...navíc nic a nechybí mi tam taky nic
Servisuješ v pekárně |
|
|
|
3X |
Servisy
Přidané 30-09-2011 08:25
|
Člen
Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10
|
jo a divil by jsi se, jaké tam mají pekařky |
|
|
|
czunik |
Servisy
Přidané 30-09-2011 09:40
|
Člen
Příspěvek: 1269
Založený: 15.05.10
|
3X napsal:
důležité - kvalita, rychlost, termín, doplňkové služby (půjčení náhradní moto, naleštění moto po servisu ...až po schránky na oblečení, káva, čaj a koláče)
dobrý dojem: ochota, zkušení mechanici, vybavený servis, ND skladem, příznivé ceny
špatný dojem asi dělá: neznalost personálu (techniků a mechaniků) a nezájem řešit "levné" věci (naštěstí do takového servisu nejezdím)
...navíc nic a nechybí mi tam taky nic
)
líp bych to nenapsal
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné.... |
|
|
|
tobig |
Servisy
Přidané 01-10-2011 02:18
|
Člen
Příspěvek: 647
Založený: 02.05.10
|
Důležité je mít hlavně dobrýho dodavatele kvalitního vercajku, neee???
Vážně ale - pokračuj tak, jak jsi začal a za rok - za dva, nebudeš vědět kam dřív....
Za mně - poctivost, kvalita, rychlost a nějaký ten bonus (třeba jen blbý kafe, či vyleštěná motorka) navíc, to dělá divy......
držím palce |
|
|
|
Waltr |
Servisy
Přidané 01-10-2011 08:30
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Bohužel se zatím projevili jen ,,horních 10 OOO"
Ale už stavím pekárnu.
Co je nejhorší věc u servisu, cemu se vyhnout? Nemluvím o kvalitě a ceně, to jsou na sobě závislé veličiny a pro zachování jedné nebudu devastovat druhou.
Ale taková nějaká psychická záležitost. Samozřejmě mě napadá spousta věcí, ale třeba něco ne.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
ivan66 |
Servisy
Přidané 01-10-2011 08:39
|
Člen
Příspěvek: 1415
Založený: 12.06.10
|
Waltr napsal:
Bohužel se zatím projevili jen ,,horních 10 OOO"
Ale už stavím pekárnu.
Co je nejhorší věc u servisu, cemu se vyhnout?
Lidem |
|
|
|
3X |
Servisy
Přidané 01-10-2011 09:35
|
Člen
Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10
|
vím, kam tím vláknem míříš, ještě se není moc od čeho odrazit. Vylepšovat se dá vždy něco. Popsal jsem, co využívám já, ale kolikrát člověk dokáže z něčeho nepodstatného slevit na úkor důležitější věci pro něj. A jsou to někdy prkotiny, které rozhodnou. Každý zákazník je jiný. |
|
|
|
tobig |
Servisy
Přidané 01-10-2011 09:52
|
Člen
Příspěvek: 647
Založený: 02.05.10
|
3X napsal:
vím, kam tím vláknem míříš, ještě se není moc od čeho odrazit. Vylepšovat se dá vždy něco. Popsal jsem, co využívám já, ale kolikrát člověk dokáže z něčeho nepodstatného slevit na úkor důležitější věci pro něj. A jsou to někdy prkotiny, které rozhodnou. Každý zákazník je jiný.
Ámen!
Co vadí jednomu, druhý nevnímá.... a obráceně.
Chce to jen vycítit potřeby jednotlivého zákazníka, přidat úsměv, poděkovat za důvěru.... třebas...
Není, Zdeňo, opravdu není univerzální recept na úspěch......
Edit: viz Burián a Zlaté dno
Upravil tobig dne 01-10-2011 09:54 |
|
|
|
Waltr |
Servisy
Přidané 01-10-2011 15:41
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Nejde o recept, ale třeba. Maník mi na vše odpověděl ,,není problém" a nebo měl strašný bordel ve vercajku, neví co je karurátor...
Jasně že je jiný, ale třeba to co zrovna prudí tebe, by mě nenapadlo že má smysl si hlídat. Pochopitelně, budu řešit věci přirozeně, ale třeba mé ,,přirozeně" (ne NÍ) je jinde než tvé.
Jo je to takové 2BK téma ale mě názor na tyhle věci zajimají.
Recept na ůspěch je, ale tohle není o receptu ale o zkušenostech jak ten rcept vylepšit.
Dobrá asi budu bodovat tím že nabídnu možnost servisu kola, ...jezdí motorkáři na kole?
Ivane, ty máš takovou všeobecnou negativitu v těle, dělám taky asijské atidepresivní terapie Katanou.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
ivan66 |
Servisy
Přidané 01-10-2011 22:29
|
Člen
Příspěvek: 1415
Založený: 12.06.10
|
Cože Katanou?
To jako že mě přejedeš tímhle?
'' |
|
|
|
motoblb |
Servisy
Přidané 02-10-2011 09:05
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
Myslím že Tomáš ti to napsal dobře,nikdy se nezavděčíš všem.Záleží jaké lidi kolem sebe budeš mít a jaké budou tvé schopnosti,trošku se pochlubímhttp://havirovsky...cenik.html nikdy nedokážeš udělat všechno a musíš znát lidi na které se můžeš obrátit,nebo je doporučit a pak se dostaví další otázka,jak se vyrovnat z alkoholem,protože tady je pokračováníhttp://havirovsky...ledek.html 744ks 11% kozlíku potěší.Tak ať ti to Zdenku šlape i bez kola a držím ti palce
www.motodilyhavirov.cz |
|
|
|
Barney |
Servisy
Přidané 02-10-2011 10:13
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Co se mi líbí je, když servisák umí dobře poradit. Třeba dáme auto jen aby vyměnil ruplou manžetu... On při tom něco objeví, hned nám zavolá a ptá se jestli to chceme taky opravit, rovnou řekne na kolik by to zhruba vyšlo atd.
Nebo řekne, našel jsem tohle a tohle, tento rok to ještě v pohodě vydrží, ale na jaře se radši stav a vyměním ti to...
Chápete co myslím?
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
Waltr |
Servisy
Přidané 02-10-2011 10:17
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Nikdy bych neřekl jaký máš vybraný slovník.
Zvláště po této větě ,,Ženské oko se nestačí divit, v jakém chaosu je schopný se Marek Viceník vyznat."myslím že cena je v správných rukou.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
3X |
Servisy
Přidané 02-10-2011 12:36
|
Člen
Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10
|
Zdeno, toto by měla být pro tebe inspirace, cituji z článku o Márovi:
"Ta využívá jeho služeb již 8 let a je velmi spokojená."
a
"Nejlepší odměnou po práci je pro pana Viceníka zvuk bublajícího motoru"
Marku - gratuluji
|
|
|
|
motoblb |
Servisy
Přidané 02-10-2011 15:32
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
Waltr napsal:
Nikdy bych neřekl jaký máš vybraný slovník.
Zvláště po této větě ,,Ženské oko se nestačí divit, v jakém chaosu je schopný se Marek Viceník vyznat."myslím že cena je v správných rukou. Myslím že víš jak sem se vyjádřilholt si to poupravili no
www.motodilyhavirov.cz |
|
|
|
motoblb |
Servisy
Přidané 02-10-2011 15:37
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
3X napsal:
Zdeno, toto by měla být pro tebe inspirace, cituji z článku o Márovi:
"Ta využívá jeho služeb již 8 let a je velmi spokojená."
a
"Nejlepší odměnou po práci je pro pana Viceníka zvuk bublajícího motoru"
Marku - gratuluji
"já vám sice auto neopravím,ale mohu tu sváma přespat"Zase si mně Jirko rozesmál
www.motodilyhavirov.cz |
|
|
|
xx6 |
Servisy
Přidané 02-10-2011 18:48
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
motoblb napsal:
3X napsal:
Zdeno, toto by měla být pro tebe inspirace, cituji z článku o Márovi:
"Ta využívá jeho služeb již 8 let a je velmi spokojená."
a
"Nejlepší odměnou po práci je pro pana Viceníka zvuk bublajícího motoru"
Marku - gratuluji
"já vám sice auto neopravím,ale mohu tu sváma přespat" Zase si mně Jirko rozesmál
Co mi to jen připomíná, že by jednu benzinku na SK tak dva roky zpět |
|
|
|
Waltr |
Servisy
Přidané 02-10-2011 19:42
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Barney napsal:
Co se mi líbí je, když servisák umí dobře poradit. Třeba dáme auto jen aby vyměnil ruplou manžetu... On při tom něco objeví, hned nám zavolá a ptá se jestli to chceme taky opravit, rovnou řekne na kolik by to zhruba vyšlo atd.
Nebo řekne, našel jsem tohle a tohle, tento rok to ještě v pohodě vydrží, ale na jaře se radši stav a vyměním ti to...
Chápete co myslím?
Zpět k tématu.
Tohle je aky otázka. Znám případy kdy se vždy něco našlo, a dotyčný prostě jen tahal peníze. Šlo sice o automobilový servis, ale jak psal Ivan- dělají ho lidé.
Nebo:
Některé věci, mám ověřeno, se dělají jen na faktůře. A to bych uvedl známý moto servis. Jde o to že lajk, nebo i člověk znalý nepozná dokud nerozebere. To už ale pomůže jen náhoda, nebo nějaká chyba podvodníka. Kdo bude konrolovat ventily, zda byly udělány?
Já to sám nemám rád, takové dodatečné volání. Snažím se moto rychle okouknout dokud je majitel přítomný, a pak hold fotím...i ty ventily.
A tady je krásně vidět rozdíly mezi servisy s pekárnou, a bez.
Jířík má jistotu, že co se fakturuje je uděláno, to si takoý servis pohlídá. Ale zase mu přijímací technik neřekne ,,máte volný krk" Je fakt že na to asi přijde později mechanik, ale myslím že více má ,,citový vztah" mechanik majitel, než anonymní mechoš. Jasně není to záruka leší opravy, je to jen aková teorie.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|