Proč cenduro?
|
oldsandal |
Přidané 08-02-2011 15:34
|
Člen
Příspěvek: 262
Založený: 06.07.10
|
Proč jezdíte zrovna cestovní enduro? Na čem jste jezdili předtím? Byl to těžký přechod a vzpomínáte na bejvalky? Zůstanete u cendura? |
|
|
|
motoblb |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 16:46
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
Protože náš kvalitní asfalt mně donutilkličkovat po rovné cestě bylo o nervy.Poslední silnice byla Suzuki TL1000R.Co se přechodu týče je to pro mně dodnes těžké,přesednout na něco co proti tlr nejede a vydává všelijaké zvuky na které si asi nikdy nezvyknu U cendura zůstanu jsem přeci jen už starý kotrmelec |
|
|
|
Perchticka |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 16:55
|
Člen
Příspěvek: 89
Založený: 28.05.10
|
Cestovní enduro hlavně kvůli pohodlí a komfortu při jízdě. Pak taky kvůli tomu, že bych s bejvalkou nejspíš rychle přišla o papíry a co si budeme povídat, na ,,cenduru" má člověk pocit, že valí jako blázen a ono to zdaleka není tak, jak na sportu.
A přitom, pocit svižnosti zůstal zachován, dá se pořádně nabalit na cesty a ještě se mi i líbí...
Přechod byl bez potíží. Opačně by to bylo daleko horší.
No a kdyby někdy vyšla ta sportka, enduro zůstane, ale návrat by byl určitě. jako kámoška pro ,,zběsilé" chvíle volna.
,,Uřídit motorku je pohodová brnkačka. Zkuste ve zdraví ukočírovat dvě akční děti..." |
|
|
|
nuclearB |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 17:03
|
Člen
Příspěvek: 108
Založený: 30.01.11
|
Perchticka napsal:
Cestovní enduro hlavně kvůli pohodlí a komfortu při jízdě. Pak taky kvůli tomu, že bych s bejvalkou nejspíš rychle přišla o papíry a co si budeme povídat, na ,,cenduru" má člověk pocit, že valí jako blázen a ono to zdaleka není tak, jak na sportu.
A přitom, pocit svižnosti zůstal zachován, dá se pořádně nabalit na cesty a ještě se mi i líbí...
Přechod byl bez potíží. Opačně by to bylo daleko horší.
No a kdyby někdy vyšla ta sportka, enduro zůstane, ale návrat by byl určitě. jako kámoška pro ,,zběsilé" chvíle volna.
krásně napsané Mám to stejně.
Triumph Tiger 800 XC |
|
|
|
hans |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 17:06
|
Člen
Příspěvek: 231
Založený: 12.12.10
|
no jelikož jsem se přechodu z naháče bál, tak jsem si radši na Biga ještě přišetřil a Bandita si nechal
no a proč cenduro?? palba na nahým dvanáctikilu je úžasná, na okruhu si člověk zablbne fest, ale na výlet se s tím jede blbě a těch hezkých dní se suchým, čistým a rovným asfaltem moc není.....takže jsem přibral do party bigouše na brázdění v offu a hnusným počasí....
no a i když mám bigouše i banďoura rád, poježdění na nich nesahá ani po kotníky pomalý kochačce na jawičce (a ty mám 3 )
Sapere Aude |
|
|
|
Speed |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 17:24
|
Člen
Příspěvek: 354
Založený: 18.08.10
|
mel jsem driv sv 650 pak sv 1000 a ted mam varana a jak tu bylo napsano, pri prechodu to proste nejede ale kdyz se nad tim zamyslis tak na co potrebujes jezdit rychle, cendurko ti taky jede 150 a kdyz jedes tak predjedes a zase si drzis takovou cestovni stovecku
XL 1000V Varadero(zebra) |
|
|
|
hans |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 17:27
|
Člen
Příspěvek: 231
Založený: 12.12.10
|
Speed napsal:
mel jsem driv sv 650 pak sv 1000 a ted mam varana a jak tu bylo napsano, pri prechodu to proste nejede ale kdyz se nad tim zamyslis tak na co potrebujes jezdit rychle, cendurko ti taky jede 150 a kdyz jedes tak predjedes a zase si drzis takovou cestovni stovecku
já si jen neumím představit rozdíl mezi dvouhrncema SV 1000 a VTR 1000 (jestli se nepletu, tak varan má stejný motor)
to je ten rozdíl ve výkonu tak znát??
Sapere Aude |
|
|
|
nuclearB |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 18:08
|
Člen
Příspěvek: 108
Založený: 30.01.11
|
hans napsal:
Speed napsal:
mel jsem driv sv 650 pak sv 1000 a ted mam varana a jak tu bylo napsano, pri prechodu to proste nejede ale kdyz se nad tim zamyslis tak na co potrebujes jezdit rychle, cendurko ti taky jede 150 a kdyz jedes tak predjedes a zase si drzis takovou cestovni stovecku
já si jen neumím představit rozdíl mezi dvouhrncema SV 1000 a VTR 1000 (jestli se nepletu, tak varan má stejný motor)
to je ten rozdíl ve výkonu tak znát??
Výkon je téměř stejný ,ale jinak posazený krouťák a hlavně 100kg váhy navíc dělá svoje.
Triumph Tiger 800 XC |
|
|
|
hans |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 18:17
|
Člen
Příspěvek: 231
Založený: 12.12.10
|
100 kg rozdíl bude asi trochu nadsazený, ne??
Sapere Aude |
|
|
|
xx6 |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 18:48
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
Protože mám skoro dva metry a není moc jiných motorek, na který se poskládám
A na bejvalky nemusím vzpomínat, mám je v garáži. Jinak souhlas s Hansem. Stejně nejlepší je ježdění na staré dobré jawce |
|
|
|
Slam |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 19:13
|
Člen
Příspěvek: 154
Založený: 04.09.10
|
skoro dva metry, skoro dva metráky, rukavice obouvám vel. 12, šlápoty mám vel. 13, malý děti se mě bojej i ve dne... dokážete si představit, co by to bylo, kdybych k tomu všemu ještě jezdil na sportu???
Z integrálky na fízla neplivneš...
Slam... |
|
|
|
Waltr |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 19:23
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Slame- bylo by to jedno. Ani jedno není z pod tebe vidět.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
Slam |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 19:27
|
Člen
Příspěvek: 154
Založený: 04.09.10
|
Waltr> njn.. ale tady alespoň nemám kolena až za ušima...
Z integrálky na fízla neplivneš...
Slam... |
|
|
|
Abe99 |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 20:32
|
Člen
Příspěvek: 117
Založený: 24.01.11
|
196 cm, něco málo přes metrák... Na jiné moto vypadám jak vosa na bonbónu:-). A také ty naše astfaltky jsou moooc špatné a kličkování není moc pro mě:-). A také se na tom pěkně cestuje i s plnou polní!!!
"Loď je v bezpečí, když je v přístavu - ale pro tento účel se lodi nestavějí." (J.A.Shedd)
www.abe.unas.cz |
|
|
|
moranka |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 21:54
|
Člen
Příspěvek: 227
Založený: 04.05.10
|
no tak já asi měla nějakou zrychlenou evoluci, či co, jawěnky a pak rovnou cestovní enduro, svoje záda a ruce nehodlám trápit víc než je nezbytně nutné
není nad pohodlné svezení
poprvé zkusíš,...............................pak už nelze jinak |
|
|
|
Vladi |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 22:16
|
Člen
Příspěvek: 16
Založený: 24.06.10
|
Protože po silnicích se najezdim dost autem. Mě se to líbí asi tak, že kam jedou cykloturisti na kole, mně vyhovuje motorka. Kam jsou turisti pěšky, tam se mi líbí kolo. A kam mě na kole nepustí, tam jdu pěšky. Jen na skály mě nedostane, bo mám hrůzu z výšek. Tak proto Cenduro. |
|
|
|
Flash |
Proč cenduro?
Přidané 08-02-2011 23:49
|
Člen
Příspěvek: 782
Založený: 02.08.10
|
jak tak koukám, zatím jedinej tu přecházím z hard endura do cendura. jinak všichni ze silnice. takže za mě asi tak. jezdil jsem hard enduro od ká té em (předtím KTM yamahu, ke které jsem se vrátil), ale většinou jsem jezdil sám, což mě moc nebavilo a pak, jak už to bývá, když jezdec začne jezdit nad svoje možnosti přišly pády a zranění v podobě zlomenin, pohmožděnin apod. a to mě dost odradilo. protože jsem si tenkrát zlámal ruku na 2x, pochroumal žebra a nohy a pak si jeďtě domů 20km přes lesy. řekl jsem si dost. to mi za to nestojí (i když si zavoláte pomoc tak Vás prostě nikdo v tom lese kde cca popíšete svoji pozici jentak někdo nenajde)
Navíc s přibývajícím věkem jsem chtěl začít cestovat a cenduro promě byla jasná volba. jednak se "vyvenčím" v offu, ale taky už jde jezdit i po té silnici stovky kilometrů což předtím nešlo. A propadl jsem cestování a poznávání novejch krajin, lidí i všemu, co k tomu patří.
Kdybych chtěl přesednout na silničku, tak s mojema proporcema to není snad ani možné (201 cm, 1 metrák, mladej člověk). Vypadal bych jako ta klisna, když osel objíždí zezadu onoho koně
Jsem hrozně spokojen a nelituju toho. přeci jen, priority se mění. Propadl jsem tomuto fenoménu. Jsem na něm závislý.
Cenduro ! ! ! už nikdy více nic jiného
If you see the flash, it's already too late |
|
|
|
prouky |
Proč cenduro?
Přidané 09-02-2011 08:51
|
Člen
Příspěvek: 75
Založený: 23.08.10
|
tak u mě klasika jawa 350, pak čopříček yamaha virago XV 535, ale nakonec neodbytné volání dálek mě navedlo k přemýšlení o stroji se vzduchem chlazeným motorem, ( blbě spadnu, prorazím chladič a jsem...však vy víte kde), bezúdržbovým sekundárním převodem (proč mazat za deště a odstraňovat nánosy bahna z řetězu? , s nízkou spotřebou, a vyšlo mi pouze a jenom BMW GS. |
|
|
|
tobig |
Proč cenduro?
Přidané 09-02-2011 09:19
|
Člen
Příspěvek: 647
Založený: 02.05.10
|
Kdysi, kdysi dávno - ještě než se motorky staly módní záležitosti - jsem se začal hrabat v Jawách... a když se zadařilo a já je po rozebrání zase poskládal do původního pojizdného stavu, jsme je s podobně postiženými kamarády při jízdach po lesích, polích a strništích (nemaje v té době ŘP) zase pomalu ničili. Tohle dění, si myslím, položilo základy dalšímu směru evoluce cestovního enduristy....
Po dlouhé pauze (nástup do práce, první láska, svadba, rodina, děti..atd.) jsem se začal k motorkám vracet. Strašně jsem toužil po "Draxtáru 1100" a už už bylo pomalu rozhodnuto, jenže kamarád osedlal Afriku a protože to byl nelakomý kamarád, užil jsem si také. A bylo rozhodnuto, zrovna se naskytla možnost koupit zanovního TransAlpíka . Vydržel hodně a dlouho. Dnes je prioritou cestování do dálek nepoznaných s kufry, stanem a manželkou na oři, jenž není ani ryba, ani rak.... je to takový drak.... |
|
|
|
Desmo |
Proč cenduro?
Přidané 09-02-2011 14:26
|
Člen
Příspěvek: 252
Založený: 29.09.10
|
ani nevim, jednou jsem omylem sedl na Aprilii Pegaso a za mesic byla doma Afra )
KomuTopíMotorka |
|
|