Nepochopil jsem to malé přední kolo? jinak kppírka bmw je přesné, ale jinak proč ne
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
ta hmotnost mě taky zaujala (nepříjemně) ...jestlije to suchá čisté motorky (pak nic moc) nebo suchá nastrojené jak je s padákama, nosičema třeba bez kufrů (pak už je ot víc pochopitelné, ale i tak dost) oproti 139 kg suché u KTM690 nebo 134kg "mokré" u wr250
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
Zajímavý počin.Zvlášť,když si člověk připomene,jak si představovali cestovní enduro v jedné nejmenované domácí továrně... Aneb,když dva dělají totéž........
''
''
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Pavelgs> kurnik, když sem tu jawu viděl na rozlučce s Pavlem Suchým, chtělo se mi brečet, jak to bylo hnusné... Jak mám jawu rád, polední dobou to je s nima hodně špatné
Jenom nějak nevidím podobu s BMW, krom toho zobáku od Suzuki a barvy ... To mi to víc připomíní XC...
Daliss:Trochu to přípomíná F800GS.MINSK je ale hezčí JAWA je kapitola sama pro sebe.Fabrika,která vypustí oficiálně takovou zrůdu jako byl 650 Dakar,si nic jiného než hrob nezaslouží.Motorky jsou zboží,které se nakupuje z velké části očima a značka která plodí zrůdičky prostě nemůže dlouhodobě fungovat.Dlouhá a bohatá historie nikoho nezajímá a protože plesnivých vavřínů se nikdo nenažere,půjde to zombí z Týnce do kytek.Ten "litr" který prý vyvíjejí je podle mě labutí píseň.Vyjdou s tím ven,prodají pár "nostalgických" kusů a pá pá.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=155513&fid=3
Jawa jde do "kytek" delší dobu, někde jsem to psal - čím dříve, tím lépe. Je to agonie, která trvá moc dlouho... Škoda, pérák byl skvělý motocykl... Od té doby NIC!
Sorry za zasírání...
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)
trochu BMW, trochu Honda, možná kousek Aprílie
a přední kolo 18" jako TDM
ale jako celek to nevypadá zle
26 koní na 155 kg suché, to bude o nervy předjíždění
ale jinak na Lukašenka good
Mě se to moc moc líbí. Cenovka kolem 100 tisíc, možná méně. A pak.. na trhu nic podobného v této kategorii není, až na Malé Varadero.
Ano je to napůl Suzuki napůl Honda Cross.... a trochu BMW... ale NO A CO? Líbí? Funguje? Jo? Jo? tak ok! :-)
VojtechPolicky napsal:
Mě se to moc moc líbí. Cenovka kolem 100 tisíc, možná méně. A pak.. na trhu nic podobného v této kategorii není, až na Malé Varadero.
Ano je to napůl Suzuki napůl Honda Cross.... a trochu BMW... ale NO A CO? Líbí? Funguje? Jo? Jo? tak ok! :-)
no právě. líbí možná, ale funguje ? co potřebuješ na ceste víc než fungující motorku ? Možná kamaráda, ale ten taky nezmůže všechno
Mě se to líbí a moc,je pravda že oběm a váha je krapek to no je to dost těžké ale jinak to vypadá dobřě, a jestli to bude fungovat?hm to ukáže asi čas ale docela bych to rád i viděl na živo někdy někde :-)
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občane
Spíš je na pováženou,že číňan vytvoří motorku,která je líbivější,než celá japonská produkce v téhle kategorii... Až dotáhnou do rozumných mezí kvalitu (a to umí,když chtějí),osadí to nějakým smysluplnějším motorem,začne být někomu sakra horko.V kategorii aut už se to pomalu ale jistě začíná dít a není důvod,proč by to u motorek muselo být nutně jinak ...http://auto.idnes...tomoto_fdv
V Minsku jdou čínskou cestou.Nevyvíjet za nesmysl to,co jinde můžou nakoupit a průběžně se učit....
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)