smazak73 napsal:
Tak myslím tím je kapitola velkých endur uzavřena....škoda
Sebrals mi to z klávesnice.
Nesmyslně překońované hovada,prolezlé čipama a kurvítkama. Ach jo..
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
qwert napsal:
Pavle přijedeš už v sobotu na něčem?
Autem,nebo kolmo Já fakt nic neplánuju.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
To se mi moc líbí. Hlavně se to nepodbízí designem ála transformers, jako nové GS. Za mě Akorát je asi zbytečný ten výkon. V terénu určitě.
Triumph Tiger 800 XC
KTM bola u mna posledna iskra nadeje ze existuju este poriadne Endura cestovne pre chlapov, s ktorou si uzijem v alpach a aj na Rally.. a teraz sa len prisposobila trendu
. Pritom to bola moto bezkonkurencie.. takze ak importeri KTM sa budu potrebovat zbavit 990R tak sa mozu ozvat ja si ju vezmem ..
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
...zajímavě řešené ABS - systém C-ABS: "Ten bol vyvinutý v spolupráci s firmou Bosch a využíva najnovšie možné technológie. Novinkou je však funkcia offroad mode. V tomto móde, C-ABS umožňuje zablokovať zadné koleso avšak antiblokovacia funkcia na prednom kolese ostáva zachovaná."
Mě se to taky vůbec nelíbí, myslím že se vzdalují od původního záměru značky, a to z dakaru pro kazdeho jezdce, co má rád off. Taky na tom určitě nese svůj podíl to nekonečné srovnávání s BMW gs, přitom každá z těchto motorek je určena jiným jezdcum i kdyz mají k sobě blízko. Pro me je to už takový cesták, který v terénu chtě nechtě ztratí co mají v sobe dnesní 950-990.
Pořád nemůže být ta nejlepší a tím spíš Vás musí těšit že jejich vrchol máte ve svých garážích .
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure