Hm, tak na ovládanie je super ľahká. A je to motorka do terénu. Tak to je teda skvelé. 220 kg. Odporúčam si tú manipuláciu užiť, až v tom teréne na šutroch v ťažšom stúpaní zastavíš. Alebo trafíš koľaj s blatom.
Ale má to jazdné režimy, možno je tam aj režim vytiahnutia z blata.
Za tých 18 sekúnd, čo sa zobudí displej, to v tom čase štartuje, či nie?
Ladený výfuk sa dáva, aby sa motorka vyladila na konkrétne otáčky motora a mala tam maximálny, resp. optimálny výkon. Štandardný výfuk musí zabezpečiť celý rozsah otáčok, ale ladený ladí motorku na konkrétne otáčky (plus mínus).
Ale jaksi odborník vraví, že ladený netreba, lebo má motorka dobrý zvuk.
Tak teraz neviem. Ladilo sa na výfuku a aj na saní, aby sa vyžmýkal maximálny výkon. A dnes sa ladí zvuk?
https://www.youtu...Kh2TrKf2CQ
Honda infotainment neumí ani v autech
Absence Android auto . Jedno auto ho má, jiné ne ..
Pomalý náběh a pomalý celý chod infotainmentu , stejně to mají v autech
A pak je tu ten faktor ojebávání. Všechno je udělané na pohled. Ale pověstná hondí kvalita je pryč