Taky musím Pirelli Scorpion Rally STR pochválit. Predek mám 10 tisíc zadek zkouším nově protože se mi zdál moc spuntovy...
Predek se osvědčil jak na to že podrží mimo asfalt rozhodně líp než hladké, tak hlavně musím chválit na asfaltu, kde nebýt velmi pozitivních testů především na mokrým asfaltu, tak bych to neobul... a zatím můžu jen souhlasit. Zvládla dálnici do Kodaně 180+ , zvládla zatáčky v alpách tak, že nemůžu říct že s hladkejma gumama bych si dovolil víc... naopak když se sjede ž asfaltu, je to proti hladké gume jiná liga.
Predek 8 tisíc nehucel vůbec, teď občas kolem 70 km/h
Zadek je hlučnějsi ale pořád pohoda třeba proti Metzeler Karoo Street... uvidíme jak časem...
Bvízka se k bvízce naklání
Ty dunlopy taky jeste nikoho neznam, jeden test se mi libil a vypada to, ze budou podobny tem pirelli str s vyssim najezdem kolem 12tis. Dobre je hodnotil na silnici, kamenech, horsi na mekkym povrchu jako pisek uz tolik nestihaj. Uz snad budou nejaky poznatky od vice lidi, do lehkeho terenu vypadaji dobre.
Pokud máš dušová kola a 21 ku vepředu, tak asi Dunlop v pohodě, ale pro mou verzi bezduše 19/17 kde mají být Radiálky se Dunlopů trochu bojím, protože mají diagonální konstrukci a už v testech na předváděčce přiznali že na asfaltu je upouštěli, aby byly měkčí...
Bvízka se k bvízce naklání
už jsem tam dal Trailmisiony od Dunlopu, tak uvidím. Ztaím jsem na nich najel tak 500km a to až někdy od listopadu, tak nechci hodnotit. Kámoš dal ty Shinko, ze začátku se jich dost bál ale pak se rozjezdil a tvrdí že drží stějně jako originál Pirelli. Ale Pirelli vydrželi mně asi 8tis, jemu asi 10tis a Shinko vzadu je u něj pryč po necelých 5tis. Takže to není nic pro mně :-(
Zdravím, chtěl bych se poradit ohledně pneumatik. Pořídil sem ,pro většinu z vás, asi noname malou mašinku Masai ( hanway) scrambler 125, ale nicméně chci vyměnit drapáky za něco ve stylu a kvalitě Pirelli scorpion str, jenže ty rozměry jsou dost šílený a nemůžu na to nic najít Teď tam jsou přední 90/90-18 (4.10-18) , zadní 110/70-17 (4.60 -17) . Zatím čekám odpovědi z pneu shopů ale mezitím sem si říkal že by někdo mohl pomoct i tady Nějaký rady?
https://www.youtube.com/watch?v=VTMTA1202lg&t=4s[youtube][/youtube]
Upravil Lex dne 25-05-2021 18:14
Sada v tomto rozměru je třeba Heidenau K66, jinak je to vše moc silniční. Ale neznám je...
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
Čau, tak po sezoně hodnotím Dunlop Trailmission jako výbornou uni pneu. Jen vůbec nebere v trávě, jinak všude velmi dobré. Na zimu jsme teď dal Wild na zadek (přední nesla sehnat a vůbec je výběr naprd) a na predek úplně špatný výběr a vzal jsem Motoz TRACTINATOR RallZ. Wild se tváří na první vyjíždce dobře, zatím Motoz zatím jako velká tragédie. No uvidím
PS: po přezuti a tím přímé srovnání musím ještě jednou pochválit ty Dunlopy
Ty motozy obecne jsou dobry na zadek, vydrzi vic nez ostatni pneu, na predek jsem zadnou chvalu od nikoho neslysel, tam v kombinaci je tkc80 nebo wild, tkc jsem pred 2 mesici sehnal v pohode za rozumnou cenu. Ale teda ty dunlopy asi po dalsi sade zkusim jako silnicnejsi pneu.
Za sucha jsou tu Dunlopy velmi schopné i v terénu.
Tkc 80 mne přišli na podzimní a jarní marast málo off a přední Wild není nikde k mání, tak proto ten Motoz
kdyby chtěl někdo zkusit Dunlop Trailmax Mission tak mám najeto cca 4tsi.km a ještě spoustu najedou, podle testů běžně okolo 15tis.km. Mám rozměr 140/80-18 a 90/90-21. Prodám cca za 50% ceny nových. Já asi nechám už špunty
K motoz rallZ letos jsem je zkusil taky na 1150 gs v předu mám teda 90/90/21 vzadu klasiku a zkouška podle mne byla krom písku na všem,bahno,jíl,mokrá tráva sotolina a asfalt a za mne dost dobrá guma.
Pokud někdo nejezdí off jako je na twin rallye tak pro běžné ježdění myslím že guma ok
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občane
Zdravím,nebyl jsem tady asi tři roky.Chtěl bych poprosit o informaci jak jsou na tom teď pneu Mitas E08.Jedu na východ cca.13000 km z toho 95% asfalt 5% tvrdé šotoliny 0%off.Moto 200kg 50PS.A nechci vézt sebou gumy na přezutí.Daly by to ty E 08 v pohodě?