pavelgs napsal:
Koukám,že zase platí:Jeden typ gumy,pět motorek,šest různých závěrů....
Pavle si myslím že to tak je správně ne?? Každý napíše své zkušenosti a ten kdo hleda se dozví a udělá si závěr pro sebe a buď koupí a nebo nekoupí. Je to jak ze vším. Kdyby byl káždej spokojen s jednou věcí, jezdil by jeden typ auta, motorky a já nevím co ještě. To by byl hnusnej svět.
S Rablenkou cestou necestou
pavelgs napsal:
Koukám,že zase platí:Jeden typ gumy,pět motorek,šest různých závěrů....
Pavle si myslím že to tak je správně ne?? Každý napíše své zkušenosti a ten kdo hleda se dozví a udělá si závěr pro sebe a buď koupí a nebo nekoupí. Je to jak ze vším. Kdyby byl káždej spokojen s jednou věcí, jezdil by jeden typ auta, motorky a já nevím co ještě. To by byl hnusnej svět.
Nesmíš to brát tak vážně.To co jsem napsal ,je poupravený starý fór o právnících a na tuhle diskuzi skvěle sednul,takže tu hlášku ber opravdu jen jako fórek,i když až tak daleko od pravdy není...
Pokud jde o gumy,tak s přibývajícími zkušenostmi si potvrzuju,že jízdní vlastnosti jednoho typu pneumatiky se můžou na různých typech motorky dost radikálně lišit.Tím pádem smysluplně porovnávat jakoukoliv gumu má jakýs takýs smysl jen v rámci jednoho typu motorky.To už ani nemluvím o tom,jak moc se liší vnímání jednotlivých pilotů.....
Aby se vylíhl nějaký výsledek,musela by se udělat databáze,kde by byl typ motorky,typ pneumatiky,nájezd,styl jízdy,zatížení,povrch po kterém se jezdí a až pak nějaký subjektivní pocit jezdce...
Upravil xx4 dne 16-08-2013 13:39
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Jasné, já to bral vtip a celkem jse u toho i nasmál.
Samo že databáze by byla super. Já třeba po přečtení nějaké diskuze nekoupil shinko.
To co tu každý napíše, jen jen hrubé síto. To je jak když petr_t nedá dopustit na Caberg a ostatní nadávají že je hlučná. No ale kdo Peťu nezná, tak neví že na jedno ucho je hluchej a na druhé neslyší
Takže s fór a různých diskuzí můžeš načerpat jen určitou představu. Markantní je to třeba u životnosti pneu (Marcel 11tkm a já kolem 20tkm).
A jak jsi vůbec dopadl s afričankou, nějak mi to uteklo. Máš ji ještě??
S Rablenkou cestou necestou
jencekgs napsal:
Jasné, já to bral vtip a celkem jse u toho i nasmál.
Samo že databáze by byla super. Já třeba po přečtení nějaké diskuze nekoupil shinko.
To co tu každý napíše, jen jen hrubé síto. To je jak když petr_t nedá dopustit na Caberg a ostatní nadávají že je hlučná. No ale kdo Peťu nezná, tak neví že na jedno ucho je hluchej a na druhé neslyší
Takže s fór a různých diskuzí můžeš načerpat jen určitou představu. Markantní je to třeba u životnosti pneu (Marcel 11tkm a já kolem 20tkm).
A jak jsi vůbec dopadl s afričankou, nějak mi to uteklo. Máš ji ještě??
Jo,tak nějak to je.
...afru ještě mám,ale ani po skoro 10 000km mi k srdci nijak zvlášť nepřirostla. Přes několik nesporných plusových bodů má i spousty mínusů a troufnu si říct,že jich je více...Říká se,že je to legenda a já s tím naprosto souhlasím.Slovo "legenda" to vystihuje naprosto přesně .Počítám,že se tady kvůli tomu zase zvedne nějaký "flejm",ale je mi to u zadele.
Zatím ji nechávám,protože pořád nemám jasno, jakým směrem se ubírat dál,tak mám alespoň na čem "hrkat".Nejraději bych šel zpět do LC8,protože to je motorka,se kterou jsem byl maximálně spokojený,ale ceny ojetin jsou na takové úrovni (někdy jsou to fakt ujeté cifry),že prostě nejsem ochotný tak velké peníze vydat za tak jeté a staré motorky..
Nebo je možné,že si koupím nějakého "varana" na cestování a k tomu přikůpim něco jako má Břeťa,na lítání po polích.Nebo se na to vykváknu a nechám si jenom veterána GTR.Beztak mě po každé off vyjížďce bolí záda jak čert a je to čím dál horší... Asi jsem dozrál na Golwinga
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Pavle já si myslím že LC8 je pro Tebe ta pravá. Vše ostatní je jen ústupek kvůli financím. A to není dobrý směr. Na LC8 můžeš cestovat jak na Varanovi a v terénu se na to XT nechytá. A měl by jsi tři moto a to bude na provoz jak LC8. ale to víš sám nejlip
S Rablenkou cestou necestou
Scouty jsem začal jezdit letos po dlouhém uvažování čím nahradit původního do placky sjetého Scorpiona vzadu a Tourance vepředu. Jako ideál a 50:50 mi vyšla právě K60ka Scout. Na suchu drží, na mokru taky, to samé v terénu.
Hodnocení v terénu v bahně vynechám, neb jsem zatím projížděl jen rozbahněné kaluže a to bylo ok, nicméně je jasné, že v bahně se zalepí-ostatně jako všechny cenduro gumy včetně pseudokostek. Kdo chce do bahna, musí obout "Céčka od Mitasu"
Zprvu jsem byl z K60ky lehce znechucený-moto mi při ráznější akceleraci a vyšších rychlostech začalo kmitat předním kolem zleva doprava, ale to se usadilo po asi 1500km a už se chová opět korektně(předtím to nedělalo a vyvážení proběhlo). Foukám o 0,3 atm méně, než uvádí manuál.
Dovolím si přidat pár postřehů z provozu na mém Caponordovi.
Zatím je pro mne K60 pneu s největším nájezdem Km jakou jsem obouval.
Je dost tvrdá, což dělá trochu problém při přezouvání. Na silnici drží uspokojivě za sucha i mokra. Při tvrdší jízdě má tendenci se utrhnout, i v přímém směru,ale to není nic moc nepříjemné. Spíše naopak. V náklonu se dá pustit hodně daleko, ale ta jistota jako u Anakee nebo Tourance to není. Výrazně oproti těm dvěma získává mimo silnici. Štěrk, hlína,šotolina i lehčí báto to je na ni to pravé. Drží dobře stopu v přímém směru a driftíky na výjezdech ze zatáček zvládá s jistotou. V hlubším blátě se samozřejmě nechytá, ale to nezvládají ani Karoo. Ty však mají oproti K60 poloviční nájezd.
Zatím jsem odjezdil 1x přední a 2x zadní. První zadní jsem měnil cca po 8000km, měla přes 4mm, ale před dovolenou musela dolů. Na druhé mám 8500km a má pod 2mm. Také se nyní objevily příčné trhliny, ale to je u tak sjeté gumy omluvitelné. Předek má cca 3mm a je už hodně obržděný s rozdílem výšky na jednotlivých figurách dezénu asi 1,5mm. Také se objevila menší příčná trhlinka, ale možná jsem jen něco špatně trefil...
Z ujetých kilometrů bylo na každé zadní gumě vždy 4000 na dovolené ve dvou a s kuframa po Balkáně, 1000 ve dvou na lehko a zbytek sólo.
Pro srovnáni Anakee i Tourance mi nepřežily 7500km.
Za mne je K60 nejuniverzálnější guma jakou jsem kdy jezdil. Určitě jich ještě několik sad sjedu.
Mám ich od začiatku leta. Na ceste sedí perfektne. Na poľných cestách tiež super. Bohužiaľ na tráve je to kvôli tomu suvislemu strednému pásu veľmi veľmi zle...
traktorista napsal:
Mám ich od začiatku leta. Na ceste sedí perfektne. Na poľných cestách tiež super. Bohužiaľ na tráve je to kvôli tomu suvislemu strednému pásu veľmi veľmi zle...
Múdro vravíš
Super gumy, ale ten stred by som rád "rozrezaný"...