Na enfieldoch do Himalaji
|
Wan-Chuan |
Přidané 07-01-2017 06:42
|
Člen
Příspěvek: 59
Založený: 21.10.15
|
Jako že do kabinky alespoň ve dvou? aby se šetřila voda na spláchnutí ???
KRLESS!!! |
|
|
|
bartus |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 07-01-2017 19:10
|
Člen
Příspěvek: 707
Založený: 11.07.10
|
Kde zmizel kysinuv prispevek o kakani? vcera vecer tady byl
www.bartus.eu - padací rámy a nosiče kufrů na zakázku |
|
|
|
kysin |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 07-01-2017 21:16
|
Člen
Příspěvek: 432
Založený: 22.01.11
|
pssst
http://kysin.rajce.idnes.cz/ |
|
|
|
jepta |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 08-01-2017 10:39
|
Člen
Příspěvek: 7
Založený: 30.06.16
|
já bych se do himalájí rád podíval :-) |
|
|
|
12345 |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 08-01-2017 11:52
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
Já takyjenže nemám s kým a sám nepojedu. |
|
|
|
quanto |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 08-01-2017 12:27
|
Člen
Příspěvek: 17
Založený: 12.04.15
|
ERBE,
aby sa to tu kontrolórom nezdalo ako opustenie témy :-) ,
tak KLX250 som predával preto, lebo som začal slintať
po ROYAL ENFIELD.
Snáď to teraz už kontrolórom nebude vadiť :-(
Veľmi sa mi páčil a chcel som si vyskúšať sezónu na takej moto.
Síce som ešte mal krátku zastávku pri inej moto,
ale posledných 12 mesiacov (21 000 km) už jazdím na ROYAL ENFIELD.
Na Enfieldovi je pekné povozenie, ale už sa chcem opäť vrátiť
k "bežným" motorkám.
Tak Enfield je momentálne v inzerátoch na predaj. |
|
|
|
kysin |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 08-01-2017 17:29
|
Člen
Příspěvek: 432
Založený: 22.01.11
|
Enfield to je jak řekl jeden můj kamarád "hudrovadlo". Pojízdná olejnička, nejede to, kroutí se to, rezaví to a občas z toho něco upadne... ale je s tím pekelná zábava.
Výměna řetězu = skoro půlit motor :-D
''
http://kysin.rajce.idnes.cz/ |
|
|
|
quanto |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 09-01-2017 00:04
|
Člen
Příspěvek: 17
Založený: 12.04.15
|
Kysin,
počas tých 21 000 km ma ani raz nenechal na ceste.
Nie je na ňom ani kvapka oleja.
Ale je to mofel s EFI. Nie karburátor.
Ako by niekto hovoril o Škodovkách 100, zo 70-tych rokov.
A pritom už vyrábajú Octavie, Fabie,... |
|
|
|
quanto |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 09-01-2017 00:05
|
Člen
Příspěvek: 17
Založený: 12.04.15
|
Však nejaké foto sú aj v inzeráte
https://www.autobazar.eu/royal-enfield-classic-classic-500-efi-desert-storm-id8825490.html
https://www.autob...25490.html
Upravil quanto dne 09-01-2017 00:09 |
|
|
|
jepta |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 09-01-2017 10:16
|
Člen
Příspěvek: 7
Založený: 30.06.16
|
já jsem nemyslel že bych se tam jen rád podíval, ale.... skutečně bych tam klidně už letos zajel nejlépe ale s někým kdo tam už byl a chce si to zvopáknout nebo se přidat k nějaké bandě |
|
|
|
12345 |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 09-01-2017 16:53
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
Pojedeme spolu? |
|
|
|
kysin |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 09-01-2017 17:30
|
Člen
Příspěvek: 432
Založený: 22.01.11
|
quanto napsal:
Však nejaké foto sú aj v inzeráte
https://www.autobazar.eu/royal-enfield-classic-classic-500-efi-desert-storm-id8825490.html
https://www.autob...25490.html
Pěkné... Mě by zajímalo jestly enfieldy na vývoz jsou stejné kvality jako ty co jezdí v Indii. Za tu cenu co se to u nás prodává by to už mělo nějak vypadat. Ptal jsem se Indů za kolik se u nich dá sehnat na showroomu nový Bullet, vyšlo to v přepočítání z rupií na cca 1500 Euro. To jsou motorky pro nadšence, i když to má EFI pořád je to konstrukčně veterán, například zadní bubnová brzda, zajímavé je že rozeta je i zároveň buben brzdy. Já jsem z toho jako mechanik ze začátku kvetl, spousta prapodivných konstrukčních řešení, například chtěl jsem oddělat zadní kolo abych vytáhl hřídel musel se oddělat i výfuk který zavazel. Dvě stejné motorky se stejným rokem výroby ale co kus to originál.
Test na autosalonu na Primě: http://autosalon....lassic-efi
Rozeta je součást bubnové brzdy, uvnitř jsou brzdové pakny a ložisko.
''
Upravil kysin dne 09-01-2017 18:58
http://kysin.rajce.idnes.cz/ |
|
|
|
quanto |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 09-01-2017 19:49
|
Člen
Příspěvek: 17
Založený: 12.04.15
|
Konštrukcia - nový motor s EFI a vpredu kotúčová brzda. Zvyšok je veterán.
Rozdiely pre export - nepoznám kvalitu pre domáci trh.
Ale rozdiel je už aj v konštrukcii: export má 1 sviečku, domáce (s EFI) majú 2 sviečky.
A aby to nebolo príliš "mimo",
snáď nam "účastníci zájazdu"
sprostredkujú svoje skúsenosti po návrate!
|
|
|
|
jepta |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 10-01-2017 13:31
|
Člen
Příspěvek: 7
Založený: 30.06.16
|
vlastimil napsal:
Pojedeme spolu?
tak kdy si mám rezervovat termín tak kdo ještě |
|
|
|
kysin |
Na enfieldoch do Himalaji
Přidané 10-01-2017 21:57
|
Člen
Příspěvek: 432
Založený: 22.01.11
|
jepta napsal:
vlastimil napsal:
Pojedeme spolu?
tak kdy si mám rezervovat termín tak kdo ještě
No to už jste měli dávno bookovat letenky. Teda pokud chcete ušetřit. Pokud vás prachy netrápí tak není co řešit a jeďte rači s cestovkou, ušetříte si spoustu peripetií.
https://www.rajba...cyklu.html
Nebo se domluvte přímo s indem, zajistí Vám odvoz z letiště, hotel, motorky, mechanika vše co si budete přát, máme s ním (relativně) dobré zkušenosti, půjčuje si u něj motorky hodně čechů a jezdí s ním i Rajbas.
http://www.tonybi...
Upravil kysin dne 10-01-2017 22:14
http://kysin.rajce.idnes.cz/ |
|
|