Kareru napsal:
Já jezdil chvíli na 07 před dvěma lety a nic moc, na vodě ustřelovaly a zhruba po 7000km začaly praskat figury a to docela dost, na mírné popraskání jsem zvyklý z 09, ale toto bylo moc, nakonec jsem se ustálil na 09 dakar na zadku a TKC 80 předek, nevím čím ta je ale TKC 80 na předku tenerky není skoro odskákaná a to je tam už 9000 na 09 max. 10000km a je konec, na zadku 09 zase paráda i nájezd.
Řeknu tí čím to je, že nemáš gumy moc odskákané:
Jezdíš na naprostou pohodu a moc nebrzdíš (hlavně motorem) a máš v pořádku tlumiče. Pokud dáš na přední E-09 10000km, tak to klobouk dolů. Já takhle jezdit neumím.
Upravil Joe dne 05-04-2015 20:39
Testovací jezdec firmy Mitas Když asfalt nedrží Mitas tě podrží
Tak jak to vypadá po pár měsících?Už je mi někdo schopen říct kolik se dá na sadě E08 90 90/21 a 130 80/18 najet km a jakse to chová s tou "novou" směsí na mokru?
vlastimil napsal:
Tak jak to vypadá po pár měsících?Už je mi někdo schopen říct kolik se dá na sadě E08 90 90/21 a 130 80/18 najet km a jakse to chová s tou "novou" směsí na mokru?
Záleží na jízdním stylu, ale pokud na pohodu na slabším stroji, tak někde kolem 12.000 - 15.000 km. Na mokru je čitelná přibližně stejně jako Tourance a to po celou dobu životnosti. Musíš počítat s tím, že to není pneumatiky na závodění a její určení je pro cestovní enduro
Upravil Joe dne 09-11-2015 18:10
Testovací jezdec firmy Mitas Když asfalt nedrží Mitas tě podrží
moje vlastní zkušenost z E 08, měl jsem je na Aprilii Pegaso i na Hondě FMX 650 a celkem spokojenost nájezd byl určitě přes 12 tis km (každou motku js měl 3 roky a najel js min 6 tis ročně), v roce 2013 jsem pořídil TA 650 a obul taky 08čky, něco jsem s nima najel na suchu a na mokru a docela držely až přišel květnový výlet do Alp v 2014, nevím co jsem měl za směs (koupeny byly na podzim 2013), ale podle toho co ty gumy dělaly tak asi tu starou, ve zkratce na téhle těžší motce se mi tyto gumy vůbec neosvědčily, jakmile teplota byla vyšší než 10°C byly celkem v pohodě i na mokru, ale jak klesla teplota pod 10°C, jmenovitě jízda 8 hodin v dešti při 8°C začala zadní guma neskutečně klouzat, pořád to ustřelovalo v zatáčkách, nejhorší byly kruháky, zázrak byl že jsem sebou někde nepleštil, dojel jsem totálně rozhozený domů, gumy šly hned dolů, výměna za Metzeler Tourance, ty drží božsky za každé teploty mokro nemokro, ale sjíždí se a to docela fest, ale za ten pocit bezpečí to stálo, teď jezdím více OFF, vepředu mám E10 a vzadu E09 (bylo doporučeno) najeto zatím přes 5 tis km bez nějakého většího opotřebení, všechny druhy terénu, ostré šutry, měkké šotoliny i bahno a tráva, taky nezbytné dálniční přejezdy a to i ve dvou, na dálnici jsem vždy přihustil zadek na 2,3 - 2,4 bar (ve dvou). Drží kupodivu velmi dobře i za mokra, ale pod 10°C za mokra jsem zatím neměl tu čest, na jarní Alpy bych si raději přezul na Tourance, jinak 09 super
Upravil OffroaderTE dne 17-10-2016 16:29