Dodelal jsem video z posledniho vyletu na Tenere pres Kalahari v jizni Botswane, tak se na nej muzes Vlastimile podivat - na tento typ jezdeni se podle mne Tenere nevic hodi (a urcite mnohem vic nez Dakar):
[youtube]zONHQ6l1YWk&feature=youtu.be[/youtube]
Upravil Xpat dne 06-05-2016 23:50
Dakara jsem nekolik let vlastnil. Více méně souhlasím s tím co napsal xpat, snad jen kromě toho nizko vykrojeneho sedla. Nemel jsem pocit ze bych byl nizko, měřím 185cm. Pro normalni holku se mi verze dakar teda moc nezda. Tenerku jsem jel jen par km, ale prvni co me okamzite nadchlo byla ochrana pred vetrem... Jinak asi by Toli z bmwgs.cz uplně nesouhlasil, ze je to čistě silniční motorka, jezdil s tím nesmysly. Nicméně podobny posez jako na dakaru jsem na jiné motorce neměl. Jo a dost často jsem měl mimo asfalt pády, ze jsem prisel o predek. Nevím čím to, na africe jsem tak nelehnul ani jednou, obutí mám stejné. Dnes bych volil tenerku i když spolehlivost a nizka spotreba maleho gs je pověstná.
Upravil Cidas dne 07-05-2016 22:38
"Míra dálky je toulka..."
Xpat- tvoje príspevky sledujem už dlšie, ale chcel som sa spýtať..ako si sa ocitol v tej nádhernej krajine?...o niečom takom, sa nám tu v Európe môže iba zdať..
K téme:
Ja som si kúpil Tenere pred nedávnom, kvôli úpravám, keďže sa týmto stavbám začínam vážnejšie venovať. Avšak, aby som mal s čím porovnávať, tak mám k Tenerke i V-strom 650 v úpravách zo zvýšeným podvozkom. Ako prvé môžem uviesť ten značný rozdiel medzi týmito motorkami.
Presadol som z 2V na 1valec. Ten jednobuch to je vám niečo. Prdí to, kope to, nejde to, ide to, trasie to a potom to znova ide
Ja mám 193cm na výšku, takže pribudli 30redukcie a mierne som musel upraviť náklon rajdov. Posed je tak o niečo lepší, avšak rajdy sú na cestovanie dosť blízko k telu. Výška sedla spôsobuje to, že mám nohy pomerne vystreté a tak z tohto hľadiska je sedenie veľmi pohodlné. Inak tá sedačka je dosť malá, a človek sedí iba v jednej pozícií. Radšej by som prijal rovnú lavicu.
Čo mňa hlavne teší je jej jednoduchá konštrukcia. Za chvíľu to mám rozobraté, dať koleso dolu je otázka pár minút, dostať sa k filtru tiež, k sviečke tiež. Toto všetko je u 2V komplikovanejšie.
Postupne sem môžem pridať dojmy a skúsenosti, keďže na Tenerke mám najazdených iba cca 350km
''
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
Sergej napsal: Xpat- tvoje príspevky sledujem už dlšie, ale chcel som sa spýtať..ako si sa ocitol v tej nádhernej krajine?...o niečom takom, sa nám tu v Európe môže iba zdať..
Uz se na ptali i jini, tak to postupne vysvetlim tady:
Mimochodem. Někde jsem zahlédl, že s příchodem MT07-Tenere, by měl prodej XT660Z Tenere končit. Nevíte jak to přesně je?
Zřejmě všude přítomná emisní legislativa, atd.
FilipTenere napsal:
Mimochodem. Někde jsem zahlédl, že s příchodem MT07-Tenere, by měl prodej XT660Z Tenere končit. Nevíte jak to přesně je?
Zřejmě všude přítomná emisní legislativa, atd.
Ano, už som o tom počul i ja. A pritom ich je vraj v ČR u predajcov nedostatok.
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/