to vypadá dobře
hnusně černou kyvku konečně stříkli stříbrnou
rám
jednodílné sedlo ..
pořádný šusplech [/quote]
No to hlavní ale nepíšeš - naprosto jiný podvozek. Vidle a zadní tlumič - úplně zgruntu jinak Pak se má člověk divit, když natáčejí videa na kterých skáčou desítky metrů dakarský závodníci a lidi si myslí, že to půjde i se sériovýma motorkama úplně stejně... Ve vidlích je prý nová cartridge ohlins navržená speciálně pro velký endura, lepší než TTX22. Neměl jsem tolik času zjišťovat detaily ale mám to nafocený tak by se dalo zjistit co a jak a jaké to má přesně zdvihy atd. Každopádně to bude za víc peněz než jen sedlo a šusplech
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Mam z toho stejnej pocit. Vypada to, ze Honda ted prisla s motorkou, se kterou KTM pred 12 lety. Stejna vaha, stejnej /nizsi vykon, nizsi zdvihy, svetla vyska.
Uvidime...
Na videu od Tomase ve 2:08 se mi zda, za na tech 2 drobnych nerovnosteh slo odpruzeni az na dorazy?? A takove nerovnosti jsou normalni i pri beznym cestovnim tempu...to me celkem prekvapuje, navic ty motorky urcite nemely nalozeny kufry.
Stejně jsem zvědavý, s čím nakonec budou z prodejen Hondy odjíždět první kupci.
Nemáte někdo náhodou podrobnější údaje ohledně ofiko maximálky a indexu gum? Aby na to vůbec šly dát legálně nějaké špuntové a ne jen silniční univerzály
George: ano, myslím že jsem to psal v diskuzi buď tady nebo na bmwgs ohledně afriky - specificky jsem se ptal na podvozek při tom testování a bylo mi řečeno, že přední docela ujde ale zadní je moc měkký i bez bez kufrů a při váze jezdce asi 85kg. Pochopitelně při natáčení tam měli pár krámů a kufry byly prakticky prázdné. Nový zadní tlumič už byl na výstavě namontovaný ale jezdil s ním jen kolega z USA asi hodinu před odvozem motorky do Itálie během focení pro americký magazín, takže nevyzkoušeli skoro nic. Teď se to teprve bude pořádně zkoušet, taky cartridge do vidlí a naladění zadního tlumiče...
Každopádně ano, chodí to na dorazy i při celkem "normální" jízdě v terénu, což je prý pro japonský motorky naprosto typické.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
qwert napsal:
Takže 100kilový evropan si k těm 330000kč bude muset řádně připlatit aby to bylo k použití..
Jestli to je pravda, tak tahle motorka jde opravdu ve stopách své předchůdkyně. Tehdy, pokud s ní člověk nechtěl být v terénu opatrný, musel hned vyměnit přední péra za progresivní
Upravil vilemx dne 23-11-2015 11:00
Podle mě bude záležet na tom, jak se s tím bude jezdit a co od toho majitel bude očekávat. každopádně sériový podvozek je prý nesrovnatelně lepší než třeba F800GS nebo dokonce XC, XCx ale ke KTM má hrozně daleko.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz