Rád bych vás upozornil na dvě nová videa z produkce Touratech.
První je klip k 25-letému výročí Touratechu a druhé je "romantický" příběh, ve kterém představujeme doplňky pro Honda NC-750X a Crosstourer..
Oba klipy jsou prakticky beze slov...
Dostali jsme svolení k lokalizaci pořadu "Moje motorka je můj domov" od kolegů z USA. Jde o seznámení s cestovateli, kteří se rozhodli vyrazit na "poněkud delší cestu" než jezdí kdokoliv z nás - vyměnili své domovy za motorku a neví, kdy se vrátí ani kam pojedou a co jim život přinese za dobrodružství. Prostě Cestovatelé s velkým "C".
Jsou to trošku zvláštní lidé, hlavně ti, co jedou solo ale měl jsem možnost potkat Simona a Lisu osobně a jsou naprosto normální. Prodávají fotky do různých časopisů, Simon třeba dělá takové rubriky jako "fotorádce" a dělá testy apod. Je to hodně podobné jako když se bavíš s nějakým redaktorem akorát že on má své pracoviště někde na druhé straně zeměkoule a je mobilní. Zkrátka žijí na těch motorkách a ve stanu ale živí se jak umí, normálně pracují - sice mají sponzory na nějaké vybavení ale jinak si na cestu vydělávají sami ale prostě nemají dům nebo byt a nejsou rádi dlouho na jednom místě.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
snelcuk napsal:
Být 12 let na cestě na to uz musí být nátura. Nebo 10 let sólo jako Pedersen!
Jo, to je specifický případ. Měl přednášku před lety na BMW srazu v GaPa..
''
''
Hezký je, že vyrazil stejně jako Simon a Lisa - na měsíc nebo dva. A vrátil se za 10 let. Simon a Lisa se nevrátili vůbec.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Tady je lokalizovaná verze videa o výrobě přileb Aventuro Carbon...
Klip jsme měli v 1080p už před měsícem ale neměli jsme povolení k výrobě dabované verze...
Kdo to neviděl, tak celkem doporučuji - lidi mají představu, že to padá z nějaké linky jako housky a ono to tak úplně není... Fakt doporučuji.
[youtube]C4BJbLULpGU[/youtube]
Upravil TomasTT dne 20-05-2015 02:56
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Honza: jojo... pochybuju že někde dělají celokarbon strojově, pokud má být horní vrstva vidět. Když je to celé přestříkané, tak je to asi jedno ale když je to pohledový karbon, tak to asi jinak nejde dělat.
Bohužel díky té ruční výrobě nejsou moc pružní v dodávkách - výroba zvládá jen asi 40ks přileb denně a nevyřízených objednávek má Touratech aktuálně víc než 2500.. Ale snad se to bude lepšit, protože ty první objednávky byly z řady zemí v řádu stovek kusů.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Pohledová vrstava s gelcoatem, aby byl přiznaný karbon je prostě výrobně pomalejší - vyrobit další speciální formy, nabrat lidi a pak po pokrytí první vlny pro to nemít využití je vždycky složité rozhodnutí.
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
Jasně. Nicméně u té verze pro Touratech je na čtyřech z pěti modelů karbon vidět. I na těch barevných je ta černá barva ve skutečnosti čirá a pod ní je vidět karbon. Takže kromě jednoho typu (bílá perleť) jsou všechny dělané z pohledového a podle mě tak dělají všechny a ty bílé jsou ty, kde jsou v horní vrstvě vidět nějaké chyby v kladení té látky a barva to zakryje. Nicméně prostě že se všechny vyrábí stejně pomalu.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Dokončuji pořad o našich tlumičích - je to komplexní video s přibližně hodinovou stopáží a pokrývá myslím úplně všechno - rozdíly jednotlivých modelů, konstrukce a principy, nastavení včetně praktického postupu nastavení předpětí, jízdní ukázky se správně a špatně nastaveným podvozkem atd.
Ale protože to tak, bývá, že jen se to vyrendruje a vypublikuje, tak začnou chodit dotazy, proč jsme tam nedali tohle a tamto, proč tam není odpověď na tohle a co si myslíme o tamtom...
Takže rychlá otázka doslova za pět minut 12:
Co si myslíte, že by nemělo chybět v kompletním pořadu o tlumičích od A do Z?
Máte nějaký obecný dotaz, něco, na co nevíte odpověď, něco je vám nejasné a myslíte si, že by se hodilo dát to do pořadu protože by to pomohlo víc lidem? Napište prosím...
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Možná je to většině lidí tady jasné, ale já osobně pořád zápasím s nastavením tlumičů. Mám WP na KTM 950 Advenčru. Možností je na WP hafo - vysvětlit na co jsou jednotlivé funkce a na co si dát pozor, aby Vás tlumiče nenakoply, když už nastavíte dobře na terén, tak co to bude dělat při jízdě na asfaltu.
I třeba diskutované neopreny - jsou opravdu tak skvělé? Podle mě je nejlepší po jízdě špinavé trubky prostě otřít a vysušit, pod neoprén se nedostanu..
Kolega má Hasqvarnu na které naopak ladit tlumiče nejde vůbec - jak na takové, co s nimi když nejsem spokojený s tvrdostí - měnit olej? Jaký? Dají se míchat třeba s motorovými či hydraulickými?
Jak úplný laik pozná špatný tlumič?
Jak často měnit náplně?
Co dělat s tlumiči přez zimu nebo před delším odstavením? Nechat motorku podloženou tak, aby neseděla ani jedním kolem na zemi?
Pro místní bahnomily - jak pečovat o kluzáky když jsou často v takových podmínkách?
Na co jsou uvnitř planžety, k čemu slouží?
Možná se ptám jak prvňák, ale určitě všichni co jezdí na mašinách nevědí vše, tak se ptejte, snad dostaneme odpověď na většinu otázek.
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure
Libor 77: kruci, ty neopreny byl dobrý tip ale já už to měl hotový. Budu do toho dělat animace místo statických obrázků, tak to doplním. A to o čištění taky.
Na většinu dalších otázek tam odpovědi najdeš.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Video jsem zhlédl a dost věcí slyšel poprvé. Hlavně o nastavení, které co nejdřív využiji . Když na motorce jezdím, až tak nepoznám co dělá..poznat je to skvěle na zpomaleném videu. Pár videí ze skoků mám a v programu kde je stříhám je umím zpomalit, tam se dozvím jak na tom jsem. Jízdu přez hrboly natočím příležitostně.
Ladit je alchymie a ačkoli nejsem žádnej ladič, určitě už vím jakým směrem jít a tak (věřím že nejen za sebe) za tento pořad moc děkuji !
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure