Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
|
PetrAT |
Přidané 19-07-2015 22:02
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
U nové E09 mi vadí chování na dálnici
Ve 130 kmh se motorka vlní
Pro sichr jsem nechal udělat repas zadního tlumiče, ale je to stejné
Motorka se rozvlní na každé podélné spáře, nerovnosti
Až se guma sjede, což trvá cca 500-1000 km, tak se zklidní a je všechno v přijatelných mezích
Už jsem to odzkoušel na 2 gumách
Stejný problém je na TransAlpu
Také odzkoušené na 2 gumách
Potíž je v tom, že novou gumu dávám před dovčou a většinou první den mastíme po dálnici
Upravil PetrAT dne 19-07-2015 22:03 |
|
|
|
PESY |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-07-2015 16:47
|
Člen
Příspěvek: 75
Založený: 02.06.13
|
lobo6 napsal:
Nevím jestli jsem to dost srozumitelně napsal nebo máš jen delší dráty, jde mi o to že se liší údaje na patce a v technickém listu dané pneumatiky tečka.
Ten bláboll že to je tlak při nahození na patku nekomentuji.
Tak já ti povím,kdo má delší dráty pane objeviteli světa...
kdyby ses víc koukal kolem sebe,tak si možná všimneš,že na formách šetří všichni výrobci pneumatik.Někdy si vem příslušné měřidlo(ne trojúhelník ze školy) a změř si šířku pneumatik na auta od jedné značky,ale v různých,sobě blízkých,rozměrech a budeš se divit.Jestli si myslíš,žes odhalil zločin století,že Mitas šetří a má na všech pneu napsán stejný tlak,tak se vrať na zem.
...a na to měření si vem židličku,abys neupadl,až zjistíš že autopneu mají např. ve 195 a 185 obě dvě 190mm ...aby ušetřili,víš? ...a nikdo to neřeší,tak bys mohl začít Sherlocku
Pak pochopíš,že nějakej tlak,kterej není nikomu nic platnej,je to nejmenší "zlo"
...a ke tvý připomínce,že si musí chudák majitel motorky hledat údaje v servisní knížce nebo na netu,bych řekl akorát jedno...kdo nemá servisní knížku ke své motorce(v jakékoliv podobě) je hňup,protože tlak v pneu je to poslední důležitý,co se tam najde...
Kam nejedeš na motorce,tam jakobys nebyl |
|
|
|
PESY |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-07-2015 16:50
|
Člen
Příspěvek: 75
Založený: 02.06.13
|
PetrAT napsal:
U nové E09 mi vadí chování na dálnici
Ve 130 kmh se motorka vlní
Pro sichr jsem nechal udělat repas zadního tlumiče, ale je to stejné
Motorka se rozvlní na každé podélné spáře, nerovnosti
Až se guma sjede, což trvá cca 500-1000 km, tak se zklidní a je všechno v přijatelných mezích
Už jsem to odzkoušel na 2 gumách
Stejný problém je na TransAlpu
Také odzkoušené na 2 gumách
Potíž je v tom, že novou gumu dávám před dovčou a většinou první den mastíme po dálnici
Já mám zase problém,že když vezmu slicky na šotolinu,tak se mi motorka taky rozvlní...jestli to nebude třeba tím,že jsme oba idi.oti a používáme pneu na něco,na co nejsou určeny
Upravil PESY dne 20-07-2015 16:50
Kam nejedeš na motorce,tam jakobys nebyl |
|
|
|
Cidas |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-07-2015 19:50
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
PESY napsal:
PetrAT napsal:
U nové E09 mi vadí chování na dálnici
Ve 130 kmh se motorka vlní
Pro sichr jsem nechal udělat repas zadního tlumiče, ale je to stejné
Motorka se rozvlní na každé podélné spáře, nerovnosti
Až se guma sjede, což trvá cca 500-1000 km, tak se zklidní a je všechno v přijatelných mezích
Už jsem to odzkoušel na 2 gumách
Stejný problém je na TransAlpu
Také odzkoušené na 2 gumách
Potíž je v tom, že novou gumu dávám před dovčou a většinou první den mastíme po dálnici
Já mám zase problém,že když vezmu slicky na šotolinu,tak se mi motorka taky rozvlní...jestli to nebude třeba tím,že jsme oba idi.oti a používáme pneu na něco,na co nejsou určeny
Pneu vhodná na silnici s využitím i do středně těkého terénu. Stačí si přečíst popis výrobce. Tak to vypadá, že idi.ot tu zůstáváš sám.
Upravil Cidas dne 20-07-2015 19:51
"Míra dálky je toulka..." |
|
|
|
lobo6 |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-07-2015 23:04
|
Člen
Příspěvek: 210
Založený: 30.08.10
|
Pesy ty ty dráty nemáš jen dlouhý ale i tenký tohle je forum o motorkách . No ale vystihl jses sám,vyvracet ti to tedy nebudu |
|
|
|
PESY |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 21-07-2015 16:41
|
Člen
Příspěvek: 75
Založený: 02.06.13
|
lobo6 napsal:
Pesy ty ty dráty nemáš jen dlouhý ale i tenký tohle je forum o motorkách . No ale vystihl jses sám,vyvracet ti to tedy nebudu
je to o motorkách,tak zůstaň zabedněnej,no
Jak se říká:chytrému napověz,hlupáka trkni
...a dvojnásob to platí pro toho druhýho agenta,co se díví,že se špunty,s dokonce větším podílem negativního vzorku,na dálnici ve 130km/h vlní.
Jeden génius vedle druhýho
Kam nejedeš na motorce,tam jakobys nebyl |
|
|
|
hobr |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 21-07-2015 17:19
|
Člen
Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11
|
PESY napsal:
[quote]
Jeden génius vedle druhýho
Máš pravdu, hemží se to tady samými chytrými lidmi a někteří si ani neumí vyplnit profil...
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain) |
|
|
|
Cidas |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 21-07-2015 17:50
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
PESY napsal:
lobo6 napsal:
Pesy ty ty dráty nemáš jen dlouhý ale i tenký tohle je forum o motorkách . No ale vystihl jses sám,vyvracet ti to tedy nebudu
je to o motorkách,tak zůstaň zabedněnej,no
Jak se říká:chytrému napověz,hlupáka trkni
...a dvojnásob to platí pro toho druhýho agenta,co se díví,že se špunty,s dokonce větším podílem negativního vzorku,na dálnici ve 130km/h vlní.
Jeden génius vedle druhýho
Přečti si to znovu a pořádně. PetrAT si stěžuje na chování nových e09 dakar... z toho vyplývá, že dřív to nedělaly a taky z jeho příspěvku vyplývá to, že to dělají jen krátkou dobu (nájezd) po přezutí. Vůbec si nestěžoval, že se obecně dakarky vlní na dálnici. Ostatní tady v podstatě urážíš, Petra AT si nazval ****em, a přitom děláš vola sám ze sebe. Lidi jako ty to cenduro jednou pohřbí, protože už to slušný lidi přestane bavit číst...
K tématu... Jezdím klasickou kombinaci tkc/e09D... na minulé sadě jsem najel 10tisíc, ale do nuly a na současné mám asi 4000km. Ta současná sada je asi dva měsíce stará, resp. obutá před dvěmi měsíci. Žádného nestandartního vlnění na dálnici jsem si nevšiml. Fakt je, že těch 130 po dálnici moc nejedeu. Jezdim tak do 120km/h. V každém případě, u minulé sady jsem udělal trochu chybu, když jsem ji foukanou na 2atm valil 600km po německých dálnicích ve 30C vedru. Zadní to celkem dala, ale přední TKC byla viditelně "jetá"... Současnou novou sadu jsem na dálniční přesun na radu Joa nafoukal na 2.6atm a ty gumy po cca 4000km vypadají nesrovnatelně lépe, než sada minulá.
"Míra dálky je toulka..." |
|
|
|
PetrAT |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 21-07-2015 17:56
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
PESY napsal:
...a dvojnásob to platí pro toho druhýho agenta,co se díví,že se špunty,s dokonce větším podílem negativního vzorku,na dálnici ve 130km/h vlní.
Jeden génius vedle druhýho
Na Mitaskách jezdíme asi 12 let
Už před lety jsme na E09 jeli po dálnici směr Francie (občas 140-150kmh)
A na žádné vlnění si nevzpomínáme
Až poslední roky
Možná výrobce něco pozměnil
Stejně tak jsme nepozorovali žádný problém na TKC
Pesy, zatím jsi nic konkrétního k problému nenapsal
|
|
|
|
qwert |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 22-07-2015 07:31
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Konkrétně vás nazval idi.oty.Ale musím s ním souhlasit že nemůžu očekávat od špuntové gumy že se při vysoké rychlosti bude chovat úplně klidně jako guma zaměřená více na asfalt.Dost s tím souvisí i výška vzorku.Každý kdo jezdí například přední Army ví jak je nová nad 130kmh na zabití,když se vzorek ojetím sníží,podstatně se sklidní.. |
|
|
|
Cidas |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 22-07-2015 12:36
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
To snad ani nikdo neočekává...
"Míra dálky je toulka..." |
|
|
|
PetrAT |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 22-07-2015 13:01
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Co si vzpomínám, tak podobné problémy zažívali majitelé také s E10
Guma se chytala podélných drážek na silnici
Nevím, jestli se to už povedlo změnit |
|
|
|
Joe |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 22-07-2015 19:23
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
lobo6 napsal:
Cidas napsal:
lobo6: A TKC blbým užíváním zhuntuješ uplně stejně. Vlastní zkušenost.
TKCčka nejezdím ale ještě jsem ji popraskanou neviděl, že ji silniční závodník na dálnici utaví že pak má na blocích otřep to jo.
Mohu ti poslat fotky vytrhaných figur z důvodu přehřátí u TKC
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
Joe |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 22-07-2015 19:29
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
Cidas napsal:
Popravdě jsem trochu zmaten příspěvkem Joa "Mitasáka"... Má to být tlak kdy pneu při nazouvání naskočí do patky? Pokud ano, tak ať mi v Mitasu vysvětlí proč zadní e09 dakar 140/80/17 naskočila někdy při 4atm a Romtomovi snad dokonce v 6atm... Technici si udělali bezpečnostní odstup asi deset metrů než to naskočilo... Jinak abych se vrátil k původnímu tématu... e09 Dakar má obrovskou výhodu, že když ji píchneš, jde na ni ještě chvíli jet... naopak obrovská nevýhoda je, že ty poslední kusy se nedají v jednom člověku odšlápnout, no i ve dvou a víc lidech to bude dřina. Opravu zadní e09 dakar v polních podmínkách si neumím už vůbec představit...
Je to tak, že v současné době se sloučila výroba patek. To znamená, že je stejná pro dušovku a bezdušovku. Samozřejmě je to z důvodu ušetření nákladů na výrobu. Jinak se to dá "odšlápnout" stojanem (bočním) od motorky (pokud jsou na místě dvě). Usnadníš si to krátkou jízdou po prázdném kole. V Rumunsku jsem jel na půl atmosféře asi 30 km a nějak jsem to nepoznal :-). Nemá cenu se tady urážet jak to tady postupně pročítám myslím, že toto forum tady není od toho.
Upravil Joe dne 22-07-2015 19:31
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
Joe |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 22-07-2015 19:33
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
PetrAT napsal:
Co si vzpomínám, tak podobné problémy zažívali majitelé také s E10
Guma se chytala podélných drážek na silnici
Nevím, jestli se to už povedlo změnit
Co chceš měnit figura je figura a ta se chytí každé hrany. Obuj si Céčkovou gumu a uvidíš jak se s ní jezdí po vyfrézovaných silnicích
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
qwert |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 22-07-2015 19:47
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Když jsem ještě jezdil na sportech tak vyfrézovaná cesta zacvičila i s motorkou která měla papuč 180 široký.. |
|
|
|
Barney |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 22-07-2015 21:07
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Má pravdu, Dunlop Roadsmart mi taky chytal hady...
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 22-07-2015 21:36
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Joe napsal:
Co chceš měnit figura je figura a ta se chytí každé hrany. Obuj si Céčkovou gumu a uvidíš jak se s ní jezdí po vyfrézovaných silnicích
jezdím C i EF
jejich limity a chování znám
u E09 (jezdím jen zadní) mě to překvapilo , bo ji považuji více za cestovní než off
taky než jsem to tu zmínil, tak jsem hledal chybu v motorce
repas zadního tlumiče
změna předpětí pružiny
ale výsledek byl stejný
pokud to je vlastnost E09 , tak to nebudu řešit a podle toho se zařídím
|
|
|
|
hobr |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 22-07-2015 23:16
|
Člen
Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11
|
barney napsal:
Má pravdu, Dunlop Roadsmart mi taky chytal hady...
Má pravdu předseda, hady nebrat...
Upravil hobr dne 22-07-2015 23:17
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain) |
|
|