Ahoj všichni, řeším obdobný problém jako kolega Hele... Před 10-ti lety jsem slezl z motorky a "dospěl", věnoval se bohulibým činnostem jako studium, práce atd. a asi před rokem jsem začal pokukovat po motorkách, nejdřív na tajňačku a pak už trošku úchylácky.... Že to bude cestovní enduro bylo jasné od začátku... Letos jsem byl v Kyrgyzstánu, kde jsem jeden den jen tak lemploval u pivka v kempu, když náhle přijeli dva alpíci a na nich manželé z Německa, kteří jeli z Němec až do Vietnamu.. A tam se tehdy rozhodlo.. Ten den mi nezbylo nic jinýho než před spaním dát něco vodky, abych vůbec usnul.. Vrcholem pak bylo, když jsme kousek od Biškeku viděli nejspíš nějakýho Čecha na dalším enduru.. Projel jsem inzeráty, nejrůznější diskuze, poptal se známejch... Ale páč jsem z motorky slezl v pravěku a doháním teď svá léta "dospělosti", jsem rád za každou radu.. Nechce se mi skočit rovnou na nějakýho litra, z toho mam respekt i obavy(možná zbytečně), nepotřebuju leštěnku, nepotřebuju lítat 150, chtěl bych lehčí motorku, držáka, jezdit budu sám, nejdřív se rozjezdit kolem baráku, později i nějakou dlouho štreku s bagáží, kombinace asfaltu a lehčího terénu(polňačka, lesní cesta)... Klidně i něco staršího v základu, tak abych to mohl dovybavit podle sebe.. A teď.. Rozhoduju se mezi Transalpem (nejspíš 650), F 650 GS a trošku visí ve vzduchu i Ténéré.. Nevím, jestli jsem divnej, ale všiml jsem si, že čím novější model u všech tří, tím divnější mi přijde design.. Díky moc rady a v každým případě příští rok jezdim....A ohni zmar