ale ta poznámka to je zase zkus se na 690 projet a sám uvidíš co jednoválec moderní k koncepce umí
že nejeli na 12GS je zcela logické rozhodnutí, podívej se na cesty lidí co jezdí hodně a uvidíš že GS má sice image adventure, ale nabalené váží přes čtvrt tuny a na horších cestách a v terénu je to prostě znát a proto hodně lidí jezdí na menších a lehčích strojích
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
Vycházel jsem z testu Duke 690 co psal Tyf (předpokládám stejnej motor):
"Vibrace ano. Jsou. A pořádné. Nový Duke prý ve srovnání s tím starým LC4 motorem nevibruje. Nevím. Po těch stošedesáti kilometrech s více než hodinou pauzou na oběd mě od vibrací intenzivně bolely konečky prstů...." Bvízka se k bvízce naklání
690 na jednobuch vibruje málo a jde taky o vnímání vibrací na co je kdo a jak zvyklý, + jde o možné změny - sedlo, řidítka atd. ale 690 je na cestování kolem světa docela populární pokud člověk chce lehčí stroj a KTM model 690 Adventure bohužel nedělá
já před lety potkal na LC4 kolem světa tohohle amíka a vypadal víc než spokojeně
''
a co vím, tak kluci poláci taky lítaj přes celý rusko na LC4....
Jako GS je asi fajn, ale všeho moc škodí...
Na staré lc4 jsem jel a málem mi vypadly plomby.690 je už o něčem jiném díky dvěma vyvažovákům.ale dvouvál je dvouvál zvlášt když je rozevřen v 75 stupních..