HonzaH napsal:
S C19 zcela nápodobně - terén paráda na silnici bojím, bojím, náklony jsou dost hrůzné jak to padá do mezer mezi zuby a o brždění ani nemluvě snad C21 bymohla být o malinko lepší díky hustšímu vzorku ale asi né o moc, pořád ot bude hučet jako kráva ...ale je to jen o psychice - viděl jsem ta těhle špalcích jet přes 200 kmh
teď sjíždím VeeRubber VRM147 a z přední mám docela dobrý pocit - v terénu sice horší než C ale pořád docela dobré a na silnici výrazně lepší než C
čili jestli C je 90 off / 10 on a TKC či e07 je 50 on a 50 off tak VRM147 je 70 off a 30 on
Ja mam vzadu VeeRubber 109F, ale uz je sjeta, proto ta vymena.
UP THE IRONS!
prezi napsal:
...to že je Mitas tuzemský výrobce nijak nesnižuje kvalitu jeho výrobků ...Mitas dělá pneu i pro jiné "slavné" a dražší značky - na vlastní oči jsem v Mitasu viděl dělat pár metrů od sebe mitasky E-10 a michelinky
Vždyť Mitas byl tuším v roce 1933 založen, jako dceřiná společnost Michelin za účelem vyrábět jejich pneu.
Název Mitas je až z konce 40 let, navíc vznikl spojením MIchelin – VeriTAS. http://www.mitas.cz/index.php?stranka=2&rid=7&cid=4