Stromka bych se nebál ani jetého, kupoval jsem zbytečně skoronového. A peníze, co ušetříš můžeš projezdit. Protože to, co zažil můj Strom za ty dvě sezóny se mnou, to zažil málokterý jetý inzerovaný - a šlape jako hodinky. Pravda v 50tis. jsem měnil všechny ložiska ve všech kolech, ale za to může offroad - v základu není těsněné ložisko v rozetě.
Co se týká ceny při prodeji dál, tak všechny ty inzerované motorky mně přijdou takové leštěnky. Můj Stromek je fakt docela drbka - všechno je ok, ale používání je na něm vidět - tam promáčklá nádrž, tu díra v plastu či oleštěný lak z rámu nebo podsedlových plastů.
Takže si ho nechám, protože takový pěkný strom by koupil někdo leda na topení.
Myslím, že asfalt/offroad 80/20 zvládne tak akorát ta LC8.
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 18-02-2013 21:48
Člen
Příspěvek: 445 Založený: 22.08.10
tonybeny napsal:
No...podívej se pořádně do inzerce, tam to srovnání uvidíš na vlastní oči. Většina motorek padá první roky a některé se zastaví na určité hranici což je případ BMW obecně.
Když dneska koupíš jeté bmw za 150tis. a najezdíš na něm třeba 20tis km tak jej za těch 150 dokážeš prodat i za dva roky což se o ostatních značkách říct nedá. U BMW se tak díky jejich motorům na nájezd km nehledí jak u ostatních značek.
Tak sem se teda podíval do inzerce a gs1150 ztratili za 14 měsíců zhruba 30 tis. na hodnotě, kolik ztratil vstrom netuším[/quote]
Já když kupoval před dvěma lety 11ctku tak ty ceny byly stejný jak teď. Jedenáctka kolem 80tis. kč a 1150 od 115 do 130tis.kč takže za mě cena pořád stejná...
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 19-02-2013 05:05
Člen
Příspěvek: 1277 Založený: 15.05.10
Kluci nehádejte se Ono když máš motorku,tak i trochu sleduješ cenu,tedy aspoň v mém případě.
Musím dát za pravdu Lukymu1,že i moje železo je po 3 letech cenově stálé.Ono hodně záleží od koho nakoupíš.Já vynechal všechny týhle internet debaty a nežádal o doporučení u koho,sám jsem si vyhlídl,pozjišťoval něco o dovozci a vlítl do toho
I když jsem k téhle značce někdy dost kritický,jen těžko bych se loučil.Děkuji fy.moto Šikule za parádní kousek a hlavně přístup .Taky Dalisovi za společnost na cestě
Upravil motoblb dne 19-02-2013 05:06
www.motodilyhavirov.cz
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 19-02-2013 06:43
Člen
Příspěvek: 1277 Založený: 15.05.10
bartus napsal:
a nezapomeň poděkovat mě, že jsi mi ji vyfoukl
Ano,na to přesně jsem při psaní tohoto přípěvku myslel,že si zase rýpneš Hele neměl si prachy,já ti nezávazně poslal odkaz pro co si jedu a to ,že si to měl vyhlídnuté..... ale nakonec se ukázalo,že si nebyl jediný vím o dalších 2..Nakonec jsem ti tam domluvil krásnou žlutou a cos udělal ? Koupil sis tenhle špalek
Upravil motoblb dne 19-02-2013 06:51
www.motodilyhavirov.cz
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 19-02-2013 20:04
Člen
Příspěvek: 445 Založený: 22.08.10
Na BMW GS je celkem přehled za kolik se jaká motorka prodává či prodala. Ty dražší jsou většinou od členů a taky se většinou za tu cenu prodají...prostě taková komunita
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Přidané 20-02-2013 13:48
Člen
Příspěvek: 626 Založený: 06.08.10
Zajímavý test DL650 vs. BMW 700GS vs. Tiger 800 (ne xc) vs. Per-Versys
[youtube]NC9DBhyC-7c[/youtube]
výsledek:
DL - pohodlná, velkej adventure bike, univerzál - měla by být levnější
Versys - nejvíc srandy - spíš motárd
Tiger - při svejch koních by měl jet líp
BMW - nevědi co k tomu říct :-D
Bvízka se k bvízce naklání