Flash napsal:
spotřeba 1 l na 28 km.. není to nijak závratný, ale ani špatný.
33 kW, to moc není. ale krouťák 100 NM při 1800 rpm, to je pěkný... moc pěkný.
víc na tom odkaze jak jsem posílal
to má větší spotřebu než F800GS a poloviční výkon, při dražší naftě to není žádná sláva
Flash napsal:
spotřeba 1 l na 28 km.. není to nijak závratný, ale ani špatný.
33 kW, to moc není. ale krouťák 100 NM při 1800 rpm, to je pěkný... moc pěkný.
víc na tom odkaze jak jsem posílal
to má větší spotřebu než F800GS a poloviční výkon, při dražší naftě to není žádná sláva
vem si ale, ten neuvěřitelný krouťák v těch nízkých otáčkách.. to budeš dělat jen kadli kadli kadli... takže když se člověk s tím třeba naučí jezdit, tak se dostane možná i na 750 km dojezd v pohodě. počítám s 20 l nádrží, nevím kolik má
edit: má to 19 l nádrž
každopádně zajímavá koncepce, chtěl bych se povozit
Upravil Flash dne 11-01-2012 10:09
If you see the flash, it's already too late
dneska jsem se dozvěděl od kámoša, že to viděl a jel na tom. naspal:
"zazil jsem, videl jsem, jel jsem, ale spotreba do 2.5 l na islandu na sotolinach... funkcni to je dobre, jede to dostatecne (srovnatelne se starsima motorkama), vahove je to na urovni gs 1150, na blbnuti nuda, na cestovani celkem pecka kdyz na 22 litru nadrze ujedete skoro skoro 900 km Original vyrobce v holandsku... me se vzhledove nelibi, koncept neni od veci, jen ta vaha je na dnesek mimo..."
musím souhlasit s ním co tím koncepčně tou myšlenkou myslel. jinak jsem na tom nejel. každopádně zajímavý to bejt musí
If you see the flash, it's already too late
Litr benzinu váží 720 až 775 g, litr nafty více – 820 až 845 g. Výhřevnost na kilogram mají obě pohonné hmoty zhruba stejnou (benzin 42,0 až 43,5, nafta 42,5 MJ/kg). S každým litrem nafty tak tankujete více energie a dojedete dále, i kdyby vyšší účinnosti vznětového motoru nebylo. Navíc povinné biopříměsi dále mění tento poměr ve prospěch nafty
Jenže problematika dieselů je mnohem složitější a vzhledem k postupu emisních norem to nevidím pro dieselové motorky reálně, motorka s DPF a dvouhmoťákem to by teprve něco
každopádne diskuze benzín vs. diesel u auta je na hodně hlouho
obojí má své výhody ale i nevýhody
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
Pro můj jízdní styl by to bylo ideální. Já jsem takový notorický podtáčeč i když že to pro motor není úplně to nej, ale když po motoru človek nechce v 1500ot max výkon, tak mu to nějak zvlášť nevadí.
Mé srdce bije v rytmu dieselu.
Já bych do toho šel hned
S Rablenkou cestou necestou
Flash napsal:
mně by se to na cestování také líbilo. obával bych se jen jedné věci....
co se servisem ? zastoupení v čechách asi není a vůbec servis motoru by asi nebylo jendoduché
Motor to má zo Smarta, takže so servisom by nemal byť problém. Myšlienka na dieslovú motorku sa mi páči, ale nepáči sa mi systém zoberiem diesel z auta a napasujem ho do motorky. Tu im to vyšlo len vďaka tomu, že sa jedná o pidi motor.