no jo, těch je v dnešní době všude plno.. v dobách internetu a jiných moderních sdělovacích prostředků
co se týče mého motocyklu, má také jiné renomé v povědomních ostatních uživatelů než je holá skutečnost. a takových zařízení je na světě vícero, nejen motorových
If you see the flash, it's already too late
no jo, těch je v dnešní době všude plno.. v dobách internetu a jiných moderních sdělovacích prostředků
co se týče mého motocyklu, má také jiné renomé v povědomních ostatních uživatelů než je holá skutečnost. a takových zařízení je na světě vícero, nejen motorových
Přesně tak..A pro mě je SuperT zapomenutý dobrý motocykl.No a 6 vítězství v Dakaru..
no jo, těch je v dnešní době všude plno.. v dobách internetu a jiných moderních sdělovacích prostředků
co se týče mého motocyklu, má také jiné renomé v povědomních ostatních uživatelů než je holá skutečnost. a takových zařízení je na světě vícero, nejen motorových
Přesně tak..A pro mě je SuperT zapomenutý dobrý motocykl.No a 6 vítězství v Dakaru..
včera jsem ho vzal na mxtrať opět.. párkrát jsem si tam skočil na lavicích... braburně to zvládne (na poměry mastodonta, když si vezmeš že to je stará 250 kg těžká potvora)...
ale na to to prostě není motorka. kompromis stojí vždycky zaprd.
kroska je kroska, či hard enduro je hardenduro. to s mastodontama nemá co dělat. to nejde porovnat ani s více než braburní LC8, párkrát jsem jsem na tom jel, nějakej tisíc jsem zkusil sjet a uvažoval jsem o koupi. super stroj
ale nejlepší je mít 2 motorky. jednu na cestování, druhou na offroad - tak jsem to udělal já a jsem teď nadmíru spokojen
i když jak jsem psal výše, občas i s tím velkým "****em" zajedu nějakej ofík
sorry za offtopic.
k tématu. podle mě, kdo chce jezdit silniční cestování, tak ať si toho stroma či versyse nechá. je to pohodlný, hodný, ovladatelný a hlavně, je to na to dělaný. (cestování po asfaltu a semtam polňačka)
LC8 má širší záběr a hodně uživatelů toto hned nepochopí. je dělané každopádně víc do terénu (oproti výše zmíněnému stromu a versysu), o tom žádná a o tom nemá cenu ani diskutovat.
ano když jsou šikovný ruce tak se to dá i na stromu, motorka to zvládne.. ale jak dlouho ? po roce, dvou (podle typu terénu a frekvenci ježdění) bude ten strom odepsanej jak podvozkově, motoricky tak i se spotřebákem
kluci, na off i na silnici si pořiďte mašiny které jsou na to dělané. argumentace nemáme na to peníze není na místě. kupte si japonce typu XR,TT kolem roku 1998 (cena max 50 000) a uděláte nejlíp, na silnici si nechte to co máte. můj názor.
(bratranec si teď koupil relativně solidní WR400 taky za hodně rozumný peníz, servis za 10000 až až a má super stroj do offu a má to papíry)
ostatní výrobky taky kupujete na co jsou dělané, kompromis není nikdy dobrý.
a nejlepší je styl chatu typu "někde jsem slyšel, četl"... "a můj kamarád povídal" atp. toho je všude plno.
zkuste si to sami a pak hodnoťte
If you see the flash, it's already too late
Martin Bong napsal:
Tyhle motorky jsou pověstné svou nenažraností.Při ceně 40/litr bych chtěl vidět blázna,co to vymění za stromka.
No jasně.A teď tu o červené karkulce.Tu mám nejraději.
5,3-7L .Silnice-terén u stokoňové 950.Děsně nenažraná mrcha,jen co je pravda.
PS: Ještě dovětek.Stejnou spotřebu jsem míval na GS1150 a nevšiml jsem si,že by ji někdo označoval jako motorku pověstnou svou nenažraností.Pro zajímavost-při poruše lambda sondy vystoupala spotřeba u GS na "krásných" 11L/100km.
Upravil xx4 dne 15-04-2012 16:21
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)