Musím se touto formou vyjádřit k výborné zkušenosti se servisem KTM ve Vlašimi a poděkovat panu Kuklíkovi a klukům v servisu. Vlastním kromě BMW i KTM 690 Enduro, která se v nepravidelných intervalech občas přehřívala. Závadu nebylo možné dobře navodit, proto plně chápu, že její odstranění bylo obtížné. Motocykl byl v servise 3x, poprvé jsem platil jen za pár korun materiál (čidla + reoprava chladiče, o jehož poškození jsem od předešlého majitele nevěděl) a cena za práci byla spíše symbolická. Bohužel se závada znovu vyskytla a já měl týden před odjezdem na Motoride XL BAJA Romania 2011. I přes šílený termín bylo slíbeno, že do mého odjezdu bude motocykl prohlédnut. Vyměnil se termostat a bylo použito čidlo teploty s nižším teplotním spínáním. Na materiál jsem dostal slevu a cena za práci NULA. Říkal jsem si, že v tom shonu na vyfakturování práce zapomněli, tak jsem na to i upozornil. Jak bylo slíbeno, byl motocykl večer před odjezdem doma. Jak na potvoru, motorka hned v RO začala zlobit a tak šla teď na podzim znovu do servisu. Nyní mně volal znovu pan Kuklík, že by závada měla být odstraněna, problém je ve studeňáku kostry. Závadu probírali kluci v Rakousku, když byli na školení. Zde je fabrika navedla na možný problém.
Panu Kuklíkovi jsem se připomněl, že mám dluh na minulou práci. Bohužel nechce o ničem slyšet a za třetí servisní zásah jsem také nic platil. A navíc jsem dostal i krásný kalendář. Proto jsem poslal do Vlašmi alespoň pozdrav ze zahrádky (můj archivní švestkový ročník 2008 - 72% vol a i pozdravy od Ballantines).
To jestli se problém na 100% vyřešil nevím, ale musím se podělit o naprosto profesionální přístup, který v dnešní době je spíše výjimečný. A to jsem zapomněl uvést, že za dovoz ani odvoz motocyklu jsme neplatil a je to v ceně servisu (jedna cesta 220 km).
já má ze Sette taky relativně pozitivní zkušenost - domluva a jednání p. Kuklíkastaršího perfektní.
Když byla zimní akce tak jsem toho využil - většinou si dělám na moto většinu sám, ale nebyl čas a v té kose nai chuť . Servis OK jenže hned po návratu ze servisu opět závada tak si motorku znovu odvezli hned v prvním termínu jak jsem si řekl a tentokráte s pořádnou kontrolou a přitom se objevila ještě další nečekaná závada takže nakonec všechno proběhlo k úplné spokojenosti.
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
3X napsal:
to se fakt dobře čte, jak jsou ty kačeny bezporuchové. Více takových servisů v ČR a začínám o KTM uvažovat
já si tam nechal udělat předsezónní údržbu - tj. ventily a seřízení karburátorů což mi nepřijde jako problém, ta další závada byla prasklá hadice a kupodivu prasklá svíčka NGK made in japan ...zasr*** japonci
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
PetrAT napsal:
Miloši, máš můj obdiv
Kdyby se to stalo mě, tak by už ten krám letěl z baráku
Ostatně Beba, pokud se nepletu, si s ní také užil svoje
To víš, že mě to trápilo a i bych ji prodal, ale
- je to skvělá motorka, která mně dost pasuje jako druhá motorka
- pokud bych ji chtěl prodat, tak nevím, jestli by ji někdo s takovou závadou koupil. A nemám povahu na to, abych závadu zatajil.
Pokud se závada vyřešila a byla to taková blbost, tak budu o to více rád. Možná by má zkušenost pomohla i Bebovi