| 
 SUZUKI V-Strom 
 | 
| prezi | 
 Přidané 10-06-2010 08:16 
 | 
 
  
Hlavní Administrátor
  
Příspěvek: 4073 
Založený: 20.04.10 
  | 
...majitelé, co nám povíte o svém stroji? ...jeho silné a slabé stránky ...vaše zkušenosti, fotky z cest 
 
' ' 
 
...já, když jsem se na něm poprvé svezl (2007), jsem pln dojmů psal kamarádovi: 
 
"...v tuto chvíli jsem přesvědčený, že náležitě vyzbrojený projede 95% toho co tak běžně jezdíme ...možná 100% (to už bude záležet na majiteli) ...asi o fousínek pomaleji ty rozbitější úseky ...a možná úplně vyrovnaně s námi 
...no a na silnici nemáme šanci ...to nám dá na prdel kdy bude chtít 
...sám jsem měl možnost zkusit, že i v rychlosti okolo 70km/h na polňačce, rozbité šotolině nebo louce v pohodě stíhá a pak jsem se projel cca 20 km po čtyřproudovce a Mirek Dušín ve mně musel plakat, protože jsem se pohyboval v rychlostech 140 - 180km/h a přitom se cítil se bezpečně a pohodově ...móóóc hezké svezení! ...nechápu, kde se to v té motorce bere" 
 
...je teda pravda, že v době kdy jsem to psal, jsem vlastnil Yamahu XT600 (proto ten komentář k silnici  ), ale jinak jsem byl v té době "stromíkem" okouzlen (tedy, mimo vzhledu ...to se omlouvám, ale zepředu vypadá jako velký skůtr  ) | 
|   | 
 | 
 | 
| HonzaH | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 08:47 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 712 
Založený: 24.05.10 
  | 
Vždy nejvíc závisí na jezdci - Barvajs na Stromu skončil na Ezberg Prologu na 93. místě | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| albert | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 10:49 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 416 
Založený: 26.05.10 
  | 
prezi, tie tvoje chválospevy napíš na vstrom.sk a všetci ťa budú mať velice radi....ovšem až kým si neprečítajú tú poslednú vetu    | 
|   | 
 | 
 | 
| albert | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 10:56 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 416 
Založený: 26.05.10 
  | 
len tak narychlo...mám už druhého Stroma 1000 a osobne za jeho najslabšiu stránku považujem pomerne slabé brzdy...doštičky majú možno dlhú životnosť, ale účinok nič moc...   | 
|   | 
 | 
 | 
| prezi | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 11:06 
 | 
 
  
Hlavní Administrátor
  
Příspěvek: 4073 
Založený: 20.04.10 
  | 
albert napsal:
prezi, tie tvoje chválospevy napíš na vstrom.sk a všetci ťa budú mať velice radi....ovšem až kým si neprečítajú tú poslednú vetu      
  ...však jsem se za tu poslední větu hezky omluvil   
 
...možná ale (pro jistotu) pohledám a dám sem pár akčních fotek kamaráda "bushmana" a tím si ten černý puntík u "stromáků" snad smáznu   | 
|   | 
 | 
 | 
| refi | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 11:42 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1251 
Založený: 22.04.10 
  | 
no třeba mi osobně se více líbí strom, než boxery vod bramboráků   a to fakt! koupila jsem si bramboru jen proto, že osmistovka není boxer. možná je to klasika, ale ne každá klasika je jen proto hezká   takže nakonec to je stejně o tom, jaký šmrnc té které motorce dodá sám jezdec. pak mi přijde krásná každá   | 
|   | 
 | 
 | 
| Barney | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 11:47 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1102 
Založený: 02.05.10 
  | 
Mi se líbí (modrý je hezčí)... proč jen nemá drátěné kola ?  
 „Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ 
DR 350 S | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx4 | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 12:42 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1660 
Založený: 02.05.10 
  | 
Moc nechybělo a před pár týdny jsem si ho koupil.Viděl jsem ho v bílé barvě u prodejce Suzuki a za stejné peníze jako moje aktuální motorka.Pár dnů jsme nad tím meditoval,ale nakonec vyhrála rakouská divočina  V reálu vypadá líp než na obrázcích,ale bylo tam pár věcí které jsem nezkousnul.Kdyby samurajové naimplantovali stromovi pár genů z legendární DR Big,byla by z toho naprostá pecka.  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| prezi | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 12:53 
 | 
 
  
Hlavní Administrátor
  
Příspěvek: 4073 
Založený: 20.04.10 
  | 
...tady jsou ty slíbené obrázky: 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' | 
|   | 
 | 
 | 
| HonzaH | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 13:12 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 712 
Založený: 24.05.10 
  | 
Tayk sem zkopíruju se co jsem už dřív psal jinde  : 
 
Taky doplním pár info - o víkendu jsem najel cca 650 km a z toho polovinu na DL650 a polovinu na TA650 
 
stručně řečeno - čím pomaleji a po víc rozbité cestě a v terénu tak tím lépe pro TA, čím lepší silnice a čím rychleji tím lepší DL 
 
když jsem vybíral moto tak mě DL moc nesedlo a TA hned, ale po pár desítkách km jsem si teď na TA zvyknul a super - ale to je problém všech krátkých zkušebních jízd chce to aspoň 100 km aby si člověk udělal nějaký rozumný názor 
 
TA je víc houpavější, větší gaučák a lépe zvládá terén, ale zadní odpružení není moc dobré, přední 21 je v terénu znát, je jednodušší na jízdu a člověk si nemusí moc zvykat, líp jede v nízkých otáčkách, ale nahoře vadne, pro jízdu ve stupačkách to chce zvednout řidítka a pak OK, vyplétaná kolo v terénu toho snesou více, ale to je je nepodstatná drobnost pro většinu lidí, kdo však chce i do terénu tak to ocení spolu s 21 
vepředu mám progresivní pružiny a při ostřejsí jízdě je to znát je stabilnější a tolik se při brždění nepotápí 
 
DL je celkově modernější, pevnější rám a stabilnější podvozek, při rychlejší jízdě na silnici je lepší stabilnější, má ostřejší nástup brzd, při silnějším brždění se to srovnává, větší výkon je při vytočení znát, 6kvalt a větší nádrž spolus nízkou spotřebou umožňuje dobrý dojezd, 
 
sportovní jízda je agresivnější, ale pro mě trochu překvapivě se ukázalo, že neujede TA v první zatáčce, ale pomalu ujíždí zatáčka za zatáčkou 
 
posez pohodlný, horní část o trochu lépe krytá, ale fouká víc na kolena, pro mě překvapivě se i ve stupačkách se dá docela dobře vést, ale má menší zdvihy než TA takže v terénu je to o tom kolik si pilot dovolí, ale nutnost je spodní kryt - olejový chladič je hned na ráně nebo lépe přesunou hcladič oleje vedle válce 
 
u horších cest mi ještě trochu vadila šířka stroje dole za stupačkami, párkrát jsem si tam kopnul nohou do něčeho v místech kde u TA nic není 
 
čili obě jsou solidní stoje, ale každý má univerzálnost posunutou trochu jinam - TA si lépe proadí i s horšími cestami a lehkým terénem a DL si zase lépe poradí se silnicema, o dálnici nemluvě tam má jesně navrch 
 
osobně bych bral TA s motorem a zadní vidlicí z DL a to by byl ideální stroj - nebo dnes 800vkovou bramboru, ale ta je cenově jinde   
 
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| vlco | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 22:20 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 84 
Založený: 01.06.10 
  | 
Ja len v krátkosti.....ja som s vstrom velmi spokojný ....mám dl 650....je to velmi obratná univerzálna motorka vhodná do mesta ale aj aj na dlhý výjazd , pravda je to že ked ju naložím tak cítit troška slabší výkon a preto je v tomto ohlade lepšia dl 1000....jaj no len aby to nečítal albert .....Myslím si však že Suzuki troška spí a zanedbáva tento model, a bojím sa že konkurencia je v tomto ohlade dnes dalej..ja osobne som velmi zvedavý na novu yamahu supertenere  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 22:41 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Honzíku,já myslím že to je vše jen o jezdci.. ' ' | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| PetrAT | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 10-06-2010 22:44 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 2286 
Založený: 27.05.10 
  | 
Co mám info od kluků prodávajícíh Sůzu, tak žadný facelift DL se zatím nechystá   
ST už jsem viděl "live" a je to konkurent Varadírce, popř. GS, ale cena za First ed. to je prostě úlet jako kráva  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| HonzaH | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 11-06-2010 09:30 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 712 
Založený: 24.05.10 
  | 
qwert napsal:
Honzíku,já myslím že to je vše jen o jezdci..    
 
No já zastávám názor, že je lepší se držet určení stroje - jinak máš pravdu dá se cokliv a na všem závisí jen na jezdci a jeho otrnulosti jestli má srdce ten stroj tahat tam kam přímo nepatří   
 
prostě když chci honit vteřiny na okruhu tak is asi taky nekoupím choppera i když ten přeci taky okruh objede   
  
to samé tady - pokud chci řešit terén tak preferuji větší drátěná kola (21"  a větší zdvihy a světlou výšku, to že se to dá projet třeba na R1 nic nemění na tom, že to není ten nejlepší stroj do terénu (tam jak víme je nejlepší LC8, že  ) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| albert | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 11-06-2010 09:47 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 416 
Založený: 26.05.10 
  | 
no my jazdíme skoro výlučne asfalt, ale najradšej cesty III. a nižšej triedy a tam je tá motorka úplne v pohode....aj na turistiku s tromi nabalenými kuframi a starou za chrbtom je ako stvorená   
http://sphotos.ak...2461_n.jpg 
 
Upravil albert dne 11-06-2010 10:06 | 
|   | 
 | 
 | 
| Pardal | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 12-06-2010 06:58 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1138 
Založený: 04.06.10 
  | 
Ja na DL650 začínal, je to obratná potvůrka, GS je samozřejmě komfortnější, ale myslim že poměr cena/kvalita je u V-Stromu hodně vysoka, a znam kluky co i v terenu na něm zvladají to co projede GS anebo Afrika....
 cestovaní na moto - to je vášeň | 
|   | 
 | 
 | 
| ivan66 | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 12-06-2010 21:49 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1415 
Založený: 12.06.10 
  | 
Fun bike Versys zvládá šotolinu, to je tak vše z oblasti terénu,  
jinak pohodová motorka | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| HonzaH | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 14-06-2010 10:08 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 712 
Založený: 24.05.10 
  | 
Stačí malá úprava   
 
' ' 
 
  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Bogy | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 14-06-2010 10:26 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 26 
Založený: 09.06.10 
  | 
ako zaciatocnik ju mozem tiez len pochvalit. je moja prva a zatial nesklamala. | 
|   | 
 | 
 | 
| ivan66 | 
 SUZUKI V-Strom 
Přidané 14-06-2010 10:34 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1415 
Založený: 12.06.10 
  | 
Znám i jinou úpravu 
 
' ' | 
|   | 
 
 
 |