Tak trochu jiné GS
|
Joe |
Přidané 20-02-2015 16:02
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
Tak to dám i sem:
Uzrál ve mně čas a já se opět po roce pustil do práce (s kamarády) a provedl změnu na svém GS.
Toto je výsledek
Upravil Joe dne 20-02-2015 16:10
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
qwert |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:06
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce..
'' |
|
|
|
Joe |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:10
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
qwert napsal:
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce..
' '
Jo díky, udva nešla mi tam vložit fotka
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
xx6 |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:34
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
Joe> jelikož jsem člověk zvědavej, co všechno obnáší ta přestavba na klasickou vidlici? a na kolik to vyjde - orientačně. Vím že jen vidle třeba z LC8 vyjdou na 20 +-. To jsem kdysi sháněl už na Tigera Přední 21 kolo sem někde četl kolem 10 tis... |
|
|
|
Joe |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:40
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
daliss napsal:
Joe> jelikož jsem člověk zvědavej, co všechno obnáší ta přestavba na klasickou vidlici? a na kolik to vyjde - orientačně. Vím že jen vidle třeba z LC8 vyjdou na 20 +-. To jsem kdysi sháněl už na Tigera Přední 21 kolo sem někde četl kolem 10 tis...
U mně to bylo asi 30 tkč. Teď jsem si sednul a začal dávat dohromady výdaje.
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
xx6 |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:00
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
Joe> i s tou vidlicí a kolem? tak to není zas tak strašné. I když ty asi nemáš vidli z LC8, když máš jen jeden kotouč
a co se vše teda musí udělat? jen se demontuje ten bmw bazmek kterému se říká vidlice a na stávající krk se nahodí ta klasická vidle? A nebo je tam ještě nějaká jobovka? |
|
|
|
qwert |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:11
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
I lc8 má model s jedním kotoučem.. |
|
|
|
xx6 |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:14
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
qwert> myslíš svoje SER? nebo je ještě něco jinýho? |
|
|
|
qwert |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:20
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Myslím každé SER..Ruda má možná z lc4.. |
|
|
|
xx6 |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:27
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
qwert> já to myslel jako obecně - SER jen že ho máš zrovna ty |
|
|
|
Joe |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:33
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
Jo já mám KTM 660 SMC r.v. 2003. Je potřeba z BMW demontovat celý "rám" co drží na motoru, zkrátka celý předek pryč. Nechat si udělat jiný s krkem na KTM a pomalu to doskládat do kupy. Je potřeba vymyslet kam dáš spínací skříňku. Napasovat tam přední kotouč a brzdič tak, aby to brzdilo. Musíš prodloužit hlavní a boční stojan o tři cm. No pokud to máš vše nachystané, tak to jde za den poskládat (prý). Já jsem to dělat z gruntu. Nové blinkry (LED), sedlo a další úpravy tak, abych se nemusel stydět, když to postavím na výstavě na stánek Motoroute
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
qwert |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:43
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Byla i lc8 adv s jedním kotoučem..
'' |
|
|
|
xx6 |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:47
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
qwert> hmm, to jsem nevěděl, ale je fakt, že já historii KTM nikdy nestudoval. Mám jen obecný přehled
Joe> no koukám, že je za tím pěkný kus práce.. mne právě zajímalo jak je to tam s tím krkem |
|
|
|
qwert |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:53
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Daliss adv s jedním kotoučem jsem měl jen já.. |
|
|
|
xx6 |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:01
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
qwert> já si říkal, že tam vidím držák na brzdič |
|
|
|
PetrAT |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:09
|
Člen
Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10
|
qwert napsal:
Daliss adv s jedním kotoučem jsem měl jen já..
Ty a když to uviděl Meoni, tak to chtěl taky ..
''
Upravil PetrAT dne 20-02-2015 18:10 |
|
|
|
qwert |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:11
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Ten to měl už v roce 2002. |
|
|
|
Joe |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:33
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
xx6 |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:38
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
Joe> no je fakt, že mne BMW svýma brzdama mile překvapilo a je to jedno z mála pozitiv na téhle motorce, které zatím vnímám |
|
|
|
qwert |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:44
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Joe napsal:
Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.
A máš vrchní pístek a brzdič z jednokotoučové brzdy? SERko mi brzdí dobře ale když jsem z advíka sundal kotouč taky to brzdilo slaběji.Kouzlo bude asi v průměrech těch pístků nahoře i dole.. |
|
|