| Triumph Tiger 1200 | 
| prezi | Přidané 19-10-2011 01:09 | 
|  
 Hlavní Administrátor
 
 Příspěvek: 4073
 Založený: 20.04.10
 
 
 | ...v pondělí 24.10.2011 prý bude představeno nové velké cestovní enduro Triumph Explorer 
 ...co se očekává? vzhled vycházející z modelu Tiger 800XC, tříválec 1200ccm, výkon 135 koní, kardan
 
 ...špionážní foto:
 '
  ' viz. hellforleathermagazine.com http://hellforlea...orer-1200/
 
 Také jste zvědaví, "co to bude"?
   Upravil prezi dne 16-07-2018 09:24
 | 
|  |  | 
|  | 
| tomi | Triumph Tiger 1200 Přidané 19-10-2011 07:34 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 338
 Založený: 08.07.10
 
 
 | No vypadá to jako okopčená 1200GS. Aspoň co jde vidět rám, zavěšení výfuku i když na opačné straně. | 
|  |  | 
|  | 
| PetrAT | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 07:59 | 
| Člen 
 Příspěvek: 2286
 Založený: 27.05.10
 
 
 | http://www.triump...anmoto.ru/ | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 08:21 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | PetrAT> čtu dobře, že to má mít 140 koní? No sakra... To zas bude hovado na asfalt  | 
|  | 
 | 
|  | 
| marvy | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 08:28 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 262
 Založený: 24.02.11
 
 
 | Mě se líbí. Jěště ta verze na drátech. Více tady
 http://www.fastbi...-1200-2012
 
 '
  ' | 
|  |  | 
|  | 
| xx6 | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 08:40 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | marvy> jo na ty dráty jsem taky zvědav a taky na to, jaký to bude mít podvozek. Jinak designově se mi taky líbí  | 
|  | 
 | 
|  | 
| jencekgs | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 09:25 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1269
 Založený: 03.05.10
 
 
 | Ten předek a sedadla vypadají jako GS po Faceliftu. Ale pěkné. Kurňa kde jsou ty doby kdy stokoňový sport byla vražda. Dnes má enduro 140hp   S Rablenkou cestou necestou
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| buboGS | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 09:41 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 234
 Založený: 21.02.11
 
 
 | Pěkný. Musím říct, že ze všech těch nových stíhaček GS asi nejhezčí, co se designu týče. Výkonu možná až zbytečně moc, ale rozhodně to je celkově vkusné.
 BMW GS = stroj na radost
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 10:01 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | Jencek> to jako že BMW by konečně začalo dělat normální motory a né ty jejich osekané hvězdicové motory z letadel do podoby dvouválcového boxeru?   Upravil xx6 dne 24-10-2011 10:05
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| jencekgs | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 10:14 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1269
 Založený: 03.05.10
 
 
 | No nevím, když se podívám kdo dělá boxery (Subaru, porsche) a kdo tříválce (VW 1,2 HTP, 1,4 TDI, a mnoho dalších nepovedených motorů této koncepce implantovaných do vozů s označením nákupní taška) tak ti nevím která koncepce je lepší   S Rablenkou cestou necestou
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 10:35 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | Jencek> ale porsche má boxer 6 válcové, subaru min 4 válcové. Srovnávej srovnatelné. Takže když už, tak boxer 2-vál má brouk a ten zrovna moc nejede...  A když se podívám na motorkářské pole - Rocket 2,3 a jak to valí, Daytona 675 - tuším že byla vyhlášená jako nejlepší ve své třídě. A všechno to jsou 3-válce
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| 3X | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 10:46 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1698
 Založený: 02.05.10
 
 
 | daliss napsal:
Jencek> ale porsche má boxer 6 válcové, subaru min 4 válcové. Srovnávej srovnatelné. Takže když už, tak boxer 2-vál má brouk a ten zrovna moc nejede...   
A když se podívám na motorkářské pole - Rocket 2,3 a jak to valí, Daytona 675 - tuším že byla vyhlášená jako nejlepší ve své třídě. A všechno to jsou 3-válce    
 3 vály jsou lepší, protože jsou 6ti dobé
  
 sání-stlačení-exploze-výfuk-mazání-odpočinek
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| jencekgs | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 11:02 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1269
 Založený: 03.05.10
 
 
 | Dalis: Ty jsi napadl koncepci motoru, nikoli počet válců. TZN potovnáváme Boxery vs tříválce. 
 Když vezmu brouka, tak ten sice nejede, ale podívej se kolik jich je vyrobeno a kolik jich jezdí do dnes.
 Ty jsi vyjmenoval pouze motory od Triumphu.
 
 Osobně si myslím že mezi tříválci je triumph nejlepší na světě. Je pravda že neznám jiný dobrý tříválcový motor. Dokonce jsem slyšel, že BMW je chce dávat do aut k pohonu stěračů
  
 TO 3x ještě jsi zapomněl na 7 a nejdelší dobu zvanou GO
 
 S Rablenkou cestou necestou
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 11:48 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | Jencek> pokud mluvíme o koncepci, tak musíš porovnávat řadový motor a boxer motor. Když už!  Třívál je to pouze počet válců o koncepce řadového motoru! Když už to chceš brát takhle. A když se podíváš do motorkového světa, tak řadový motor oproti boxeru převládá. Čím to asi bude  Už i BMW pochopilo, že řaďák je dobrý, proto taky má F 800 s motory od Rotaxu či od koho  u aut je to tak všelijak, ale řaďáků je podle mne víc než boxerů. Ale to už je jedno
 
 A jestli ten tříval bude i v autech od BMW, tak aby se pak nedivili, že to lidi budou prohazovat a ty třívalce budou pohánět nápravy a ten zbytek ty stěrače
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| marvy | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 12:07 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 262
 Založený: 24.02.11
 
 
 | Tady ještě několik obrázků ve vysokym rozlišení http://www.tiger8...1200-1.jpg
 '
  ' http://www.tiger8...1200-2.jpg
 
 Vypadá to, že tam chybí olejovej chladič. Spojka kapalinová. Ještě by byla zajímavá ta druhá strana s kardanem.
 | 
|  |  | 
|  | 
| jencekgs | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 13:02 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1269
 Založený: 03.05.10
 
 
 | OK dalis vyhrál jsi. Boxer je originalita a čaďák má kde kdo dle tvých slov  Tak teď napíši svůj názor jak to vidím já.
 
 Podle mě je tříválcová charakteristika motoru super kompromisem mezi véčkovým dvouválcem a řadovým 4 válcem. Nikdy jsem to nejel ale myslím si že to bude mít podobný charakter jako čtyřvál do V. A ten mi moc seděl. Myslím si že Triumph má ty tříválce hodně vyšperkované a umí je udělat. Májí víc než dostatečný výkon a super charakteristiku. Já osobně bych se mu nebránil, i když na můj jízdní styl je líný boxer ideální.
 
 Vše před tím bylo jen abych se v práci nenudil
  
 A tiger byla vždy krásná motorka to se musí uznat
   Upravil jencekgs dne 24-10-2011 13:03
 S Rablenkou cestou necestou
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| xx6 | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 13:29 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1454
 Založený: 10.05.10
 
 
 | Jencek>Každý jezdíme co mu sedí. Já osobně na 3-vál nedám dopustit. Tvoje bewko má zas výhodu nesmrtelnosti - hotl předimenzovaný ingot  
 Já su v klidu, tež sem v rachotě a tež je třeba upustit páru i jinak
  Kdyby si mne nasíral, házel bych tu jiné smajlíky, nemyslíš  | 
|  | 
 | 
|  | 
| jencekgs | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 13:36 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1269
 Založený: 03.05.10
 
 
 | Já si myslím, že kdo mě zná, tak se ani nemůže nasrat. Natož tak Ty když si mě viděl jak jak se usmívám na Pavlově KTM  Takže už šetříš na nového Tygra jo??
 S Rablenkou cestou necestou
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| PeDR | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 13:53 | 
| Člen 
 Příspěvek: 65
 Založený: 27.05.10
 
 
 | Vzhledem k výkonu a jak ho dosáhnout(vyšší a vysoké otáčky) to bude v terénu asi průser. Na cestě to ale jistě poutíká. | 
|  | 
 | 
|  | 
| Meli | Triumph Tiger 1200 Přidané 24-10-2011 14:14 | 
| Člen 
 Příspěvek: 626
 Založený: 06.08.10
 
 
 | takže oproti tomuhle: '
  ' to bude:
 
 + 50 hp
 + 90 kg
 
 nebo se pletu???
 
 
 Bvízka se k bvízce naklání
 | 
|  |  |