26.12. 2024 20:41
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Prosinec 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
PF ko tu žádné není tak teď jen ten koment...
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Smutná zpráva
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ...
· Yamaha Ténéré 700
· CFMOTO
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3189]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Tak trochu jiné GS
Joe
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 20-02-2015 16:02
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

Tak to dám i sem:
Uzrál ve mně čas a já se opět po roce pustil do práce (s kamarády) a provedl změnu na svém GS.
Toto je výsledek
Upravil Joe dne 20-02-2015 16:10
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
qwert
#2 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:06
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce..
'http://i62.tinypic.com/2j5s3d.jpg'
 
Joe
#3 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:10
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

qwert napsal:
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce..
'http://i62.tinypic.com/2j5s3d.jpg'

Jo díky, udva nešla mi tam vložit fotka
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
xx6
#4 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:34
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

Joe> jelikož jsem člověk zvědavej, co všechno obnáší ta přestavba na klasickou vidlici? a na kolik to vyjde - orientačně. Vím že jen vidle třeba z LC8 vyjdou na 20 +-. To jsem kdysi sháněl už na Tigera Smile Přední 21 kolo sem někde četl kolem 10 tis...
 
Joe
#5 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 16:40
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

daliss napsal:
Joe> jelikož jsem člověk zvědavej, co všechno obnáší ta přestavba na klasickou vidlici? a na kolik to vyjde - orientačně. Vím že jen vidle třeba z LC8 vyjdou na 20 +-. To jsem kdysi sháněl už na Tigera Smile Přední 21 kolo sem někde četl kolem 10 tis...

U mně to bylo asi 30 tkč. Teď jsem si sednul a začal dávat dohromady výdaje.
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
xx6
#6 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:00
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

Joe> i s tou vidlicí a kolem? tak to není zas tak strašné. I když ty asi nemáš vidli z LC8, když máš jen jeden kotouč Smile
a co se vše teda musí udělat? jen se demontuje ten bmw bazmek kterému se říká vidlice a na stávající krk se nahodí ta klasická vidle? A nebo je tam ještě nějaká jobovka?
 
qwert
#7 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:11
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

I lc8 má model s jedním kotoučem..
 
xx6
#8 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:14
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

qwert> myslíš svoje SER? nebo je ještě něco jinýho?
 
qwert
#9 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:20
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Myslím každé SER..Ruda má možná z lc4..
 
xx6
#10 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:27
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

qwert> já to myslel jako obecně - SER Smile jen že ho máš zrovna ty Smile
 
Joe
#11 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:33
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

Jo já mám KTM 660 SMC r.v. 2003. Je potřeba z BMW demontovat celý "rám" co drží na motoru, zkrátka celý předek pryč. Nechat si udělat jiný s krkem na KTM a pomalu to doskládat do kupy. Je potřeba vymyslet kam dáš spínací skříňku. Napasovat tam přední kotouč a brzdič tak, aby to brzdilo. Musíš prodloužit hlavní a boční stojan o tři cm. No pokud to máš vše nachystané, tak to jde za den poskládat (prý). Já jsem to dělat z gruntu. Nové blinkry (LED), sedlo a další úpravy tak, abych se nemusel stydět, když to postavím na výstavě na stánek Motoroute
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
qwert
#12 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Byla i lc8 adv s jedním kotoučem..Smile
'http://i57.tinypic.com/rizols.jpg'
 
xx6
#13 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:47
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

qwert> hmm, to jsem nevěděl, ale je fakt, že já historii KTM nikdy nestudoval. Mám jen obecný přehled Smile
Joe> no koukám, že je za tím pěkný kus práce.. mne právě zajímalo jak je to tam s tím krkem Smile
 
qwert
#14 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 17:53
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Daliss adv s jedním kotoučem jsem měl jen já..Wink
 
xx6
#15 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:01
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

qwert> já si říkal, že tam vidím držák na brzdič Grin
 
PetrAT
#16 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:09
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

qwert napsal:
Daliss adv s jedním kotoučem jsem měl jen já..Wink


Ty a když to uviděl Meoni, tak to chtěl taky .. Grin

'http://www.infullgear.com/blog/wp-content/uploads/2012/12/rally_2002.jpg'
Upravil PetrAT dne 20-02-2015 18:10
 
qwert
#17 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:11
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Ten to měl už v roce 2002.Smile
 
Joe
#18 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:33
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
xx6
#19 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:38
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

Joe> no je fakt, že mne BMW svýma brzdama mile překvapilo Smile a je to jedno z mála pozitiv na téhle motorce, které zatím vnímám Wink
 
qwert
#20 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 18:44
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Joe napsal:
Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.


A máš vrchní pístek a brzdič z jednokotoučové brzdy? SERko mi brzdí dobře ale když jsem z advíka sundal kotouč taky to brzdilo slaběji.Kouzlo bude asi v průměrech těch pístků nahoře i dole..
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 124

· Členové On-line: 1
Pavel XRV

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.03 sekund 410,212,605 návštěv